Profiel leeg, (Met koeienletters: IK BEN GESTOPT!! ). En dan staat er nog een nickje.......ja en?? Ik begrijp echt het probleem niet. En de reacties zakken zo snel weg dat je na pak 'm beet een week of twee al niet meer interessant bent voor de rest. Of zijn er echt mensen die zichzelf zoveel credits geven????
Waarom verwijderen jullie geen mensen? Dat is toch niet zo moeilijk? Of vinden jullie het n iet fijn om zoveel gasten te heben die gereageerd hebben??? Je kannamelijk wél een account schrappen en al zijn berichten. Ieman ddie al langer dan een jaar niet meer heeft ingelogt is toch nutteloos voor een forum? Ik ken aardig wat namen die hier namelijk dubbel in het systeem staan en dus al lang en breed een ander account hebben.
Ah okay, maar een lid wat al een jaar of langerniet heeft gereageerd, die topics mogen toch al niet meer naar boven worden gehaald, denk ook niet dat ze nog gelezen worden. Dan is het toch niet verkeerd om een keer de bezem erdoor te halen?
Theoretisch gezien hebben we een zoekfunctie, dus heeft dat nog wel nut. Plus dat er leden zijn die een jaar niet reageren, maar wel meelezen/pb'en/weet ik het watten... Als je spijt hebt, heb je pech, daar komt het op neer...
Ja, misschien wel, maar blijft feit dat de oude topics uit elkaar vallen, en die nog te lezen moeten zijn. Het is minder werk om hen maar te laten dan een beleid daar tegen te voeren, denk ik...
Overigens is er weleens de bezem door bokt gehaald en alle usernamen die 0 berichten hadden verwijdert (daardoor kwamen er weer een heleboel usernamen vrij). Maar op het moment dat er een bericht is geplaatst kun je voor het goede fatsoen geem users gaan verwijderen...