Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:en zo is het Fitz!! zo is het..............
mensen hebben het tegenwooridig alleen maar over rechten
Sylvia schreef:Bart kijkt gewoon niet verder dan zijn neus lang is en probeert het op de gemakkelijkste manier, nieuwe hardware, op te lossen dus. En nu? What are we going to do about it?
Fitzroy schreef:Pfff .. is het weer zover? Bokt ligt er 1 keer uit en het commentaar is niet van de lucht.
(Ik heb het niet eens gemerkt dus zo lang zal het niet geweest zjin)
Wat een gezeur om niks.
Doneren doe je niet om ergens rechten aan te ontlenen.
Als ik de Hartstichting geld geef kom ik echt niet hoger op een wachtlijst te staan voor een hartoperatie.
imd schreef:Zolang het geen dagen zijn ben ik tevree
Marcha schreef:Mensen hebben idd vrijwillig geld gestort, maar daarbij verwachten ze nu wel dat de server fatsoenlijk loopt.
katiavl schreef:Als ik kijk naar mijn laptop gaat hij al kapot, laat staan een server
huisman schreef:Mensen, het probleem ligt niet in de hardware, die is nu vervangen. De server gaat lekker.
Het is nu softwarematig en het herstellen van een oude fout kan maanden duren.
Er is een makeklijke oplossing, begin met een kale database en dan is het probleem opgelost maar dan ben je ook alle jaren info kwijt, en dat is wat de operator nu juist wil voorkomen.
Geef hem nu, met de de nieuwe spullen, even enkele weken om de datbase weer goed te krijgen.
Zeiken kunnen we allemaal maar niemand van jullie heeft maar enig verstand van php en de problemen die een komma kan geven in zo'n enorm bestand, en ook niemand is bereidt maar enig uurtje te besteden aan het oplossen.
Dat is nu het probleem en de oorzaak van dit domme topic.
Cayenne schreef:Ik denk niet dat dit topic ook maar enigzins met Bas te maken heeft. Maar vraag me wel af hoe lang het duurt voordat hij ons weer met een schaduwaccount komt verblijden, aangezien dit topic hem natuurlijk niet kan weerhouden om Bart zijn diensten aan te bieden
Ik vond de bijdrage totaal niet erg om te storten, ik heb het vrijwillig gedaan en ik vind het zeker wel waard gezien de tijd dat we allemaal kunnen bokken. Alleen de laatste paar dagen is hij af en toe wel ERG traag.
slimmerik schreef:katiavl schreef:Als ik kijk naar mijn laptop gaat hij al kapot, laat staan een server
Oorzaak gevonden dus....
luxje schreef:En als het wel dagen worden![]()
Sylvia schreef:Dan geven we weer allemaal een euro