Kan dat niet anders?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shadow0

Re: Kan dat niet anders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 23:19

Daar wilde ik overigens nog aan toevoegen dat het negeren van vervelend gedrag op vrijwel alle plekken, zowel online als in het dagelijks leven, ontzettend goed kan werken. En ook op Bokt helpt het in individuele gevallen beslist goed, alleen is het nog steeds geen algemeen gedrag geworden.)

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 23:26

Ben het met je eens dat negeren het beste werkt.... Maar is volgens mij op zo'n groot forum onmogelijk. Misschien een "groene" opmerking: "negeren" ???

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 23:33

slimmerik schreef:
Ben het met je eens dat negeren het beste werkt.... Maar is volgens mij op zo'n groot forum onmogelijk.

Waarom onmogelijk?

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 23:34

Omdat er altijd wel iemand is die reageert....... en niet eentje maar meerderen.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 23:35

Klopt, er zijn altijd mensen die vinden dat ze toch zo iemand op de plaats moeten zetten. Ik denk dat het toch het slimst is om niet te reageren maar gewoon te temmen, maar hoe vertel je dat tegen de bokkers op een manier dat er nog gebruik van word gemaakt ook?

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 23:42

slimmerik schreef:
Omdat er altijd wel iemand is die reageert....... en niet eentje maar meerderen.

En als al die mensen nou gewoon bij zichzelf beginnen om gewoon NIET mee te doen?

Ik vind namelijk dat mensen hun verantwoordelijkheid snel afschuiven.. "Ja maar die zei .... dus dan mag ik ook..."
"Ja maar toen..."

Natuurlijk gaat het een keer mis op zo'n groot forum, maar dat maakt het niet onmogelijk om gewoon te proberen het zoveel mogelijk te negeren. En bovendien hoeft het niet zo lang, als een topic niet in de actieve topics, in iemands eigen berichten of op de voorpagina staat en op de pagina zelf al wat naar beneden is gezakt, komen de meeste mensen het topic niet eens tegen. Vanaf een bepaald moment gaat het wegzakken vanzelf.