Onderschriften

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

slimmerik

Re: Onderschriften

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-06 19:38

Shanna schreef:

dus je opent dit topic omdat jou onderschrift niet toegestaan was? mischien een idee om het de volgende keer dan maar wel volgens de regels te gaan doen? Verward

Een topic openen is toch niet in strijd met de regels?? Het topic heb ik ook geopend met de vraag of er meer mensen zich eraan ergeren en als ik zo de antwoorden lees dan zijn die er echt wel toch??

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 19:59

Je zegt net dat je je pas begon te storen aan deze onderschriften toen jouw 'onderschrift' niet mocht. Dus opende je dit toppic, want jouw onderschrift mocht niet en waarom deze dan wel? (zo komt het over) (en het komt dus best kinderachtig over)

Ik vond jouw onderschrift niet erg, ik vind deze onderschriften niet erg, zolang er maar geen hele berichten zo worden getypt kan je het gewoon negeren. Overigens vond ik de jouwe toen wel vrolijk, maar zodra sommige doorhebben hoe jij dit 'creative' deed komen er straks honderd mensen die dit gaan doen en dan gaat Fenn zich wel ergeren...

Nicky__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 20:04

Farouche schreef:
die eerste is van een vriendin, en ik vind hem nog te lezen hoor, allemaal trouwnes, waar maak je je druk om?

Ja, idd, Ook mijn vriendin Clown
Vind het echt een beetje ge-mierenneuk hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 20:15

Ik vind flikkerende avantars vervelend, onderschriften boeien mij niet, lees ze nooit. Maar een kerstwens mag niet, dat snap ik even niet. Is dat omdat het niet-christenen beledigt? Hoorde laatst dat een kerstboom weggehaald moest worden omdat de Joden er zich aan stoorden.........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 20:16

het is volgens mij de kerstwens uit haar profiel en dus niet gewoon in een stukje tekst Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 20:17

Ja, die heb ik volgens mij wel zien staan, maar ik snap niet waarom zij die niet mocht gebruiken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 20:18

is een plaatje, en als 1 iemand een plaatje mag, dan mag de rest natuurlijk ook een plaatje, en dat mag dus weer niet..

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 20:19

kan het enigsinds wel eens zijn,
zo af en toe kom je onderschriften tegen,
met alle letters in andere kleuren, en teksten,
en teksten waarbij je denkt Verward

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 20:20

Zijn ergere dingen in de wereld dan mij eraan te irriteren

Esprie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 20:22

Hmm. die van die haarkleur slaat ook nergens op nee!
maar is de mijne ook irritant ?? Clown

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 20:31

slimmerik schreef:
Shanna schreef:

dus je opent dit topic omdat jou onderschrift niet toegestaan was? mischien een idee om het de volgende keer dan maar wel volgens de regels te gaan doen? Verward

Een topic openen is toch niet in strijd met de regels?? Het topic heb ik ook geopend met de vraag of er meer mensen zich eraan ergeren en als ik zo de antwoorden lees dan zijn die er echt wel toch??

Is het dan je bedoeling zo veel mogelijk ´onderschrift-haters´ te charteren en dan de onderschrift regels aan te scherpen?

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 20:36

Eerlijk gezegd let ik niet op het onderschrift van iemand, ik lees gewoon de reactie van de persoon en ik kan dat erg makkelijk van elkaar scheiden. Het onderschrift van Cyntje, vind ik wel heel gezellig moet ik eerlijk zeggen, en voor mij is het leesbaar, terwijl ik toch half blind ben. Sommige mensen vinden de tekst van een onderschrift misschien nergens op slaan, maar voor die persoon die dat onderschrift heeft, slaat het waarschijnlijk wel ergens op. Zoals de mijne, die slaat voor mij wél ergens op. Voor een ander kan ik me erg goed voorstellen dat die helemaal nergens op slaat.

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 20:41

Onleesbare onderschriften? >>> lees ze niet
Bewegende avatars? >>> 'escape'

Waarom is het zo moeilijk om het gewoon te laten? Kun je het niet hebben "slimmerik" dat jóuw onderschrift niet mocht? Moet je nou echt een (zielig) topic openen om even te laten zien dat je je zoveel beter voelt?

En sommige onderschriften (zoals die van de kano & het paard) zijn gewoon leesbaar. Of mag je die gewoon niet omdat het jouw humor niet is? - als je dat al hebt.

Waar mensen zich al niet druk over kunnen maken. Rolleyes Straks moet Bart nog iets verzinnen om avatars &onderschriften van anderen uit te kunnen zetten oid.

Omg.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 20:44

Veirl schreef:
Onleesbare onderschriften? >>> lees ze niet
Bewegende avatars? >>> 'escape'

Waarom is het zo moeilijk om het gewoon te laten? Kun je het niet hebben "slimmerik" dat jóuw onderschrift niet mocht? Moet je nou echt een (zielig) topic openen om even te laten zien dat je je zoveel beter voelt?

En sommige onderschriften (zoals die van de kano & het paard) zijn gewoon leesbaar. Of mag je die gewoon niet omdat het jouw humor niet is? - als je dat al hebt.

Waar mensen zich al niet druk over kunnen maken. Rolleyes Straks moet Bart nog iets verzinnen om avatars &onderschriften van anderen uit te kunnen zetten oid.

Omg.

Sloeg op het woord flikker in die zin...

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 20:51

flik·ke·ren1 (onov.ww.)
1 onrustig of telkens onderbroken licht of weerkaatsing geven => blikkeren, knipperen
2 [inf.] vallen

-----

Mwha, ik vraag me af of dat wel de echte reden is waarom dit onderschrift in de beginpost staat.

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 20:52

Ik vind het een hoop gezeur om eigenlijk niets, je moet je gewoon aan de regeltjes houden, en dan wel de *bestaande* regels. En zoals ik al zei 'wat voor iemand ander onzin is en nier begrijpbaar is, kan voor een ander weer wel iets te betekennen hebben'' .

irene85

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 20:54

MelOdYs_Star schreef:
Ik vind het een hoop gezeur om eigenlijk niets, je moet je gewoon aan de regeltjes houden, en dan wel de *bestaande* regels. En zoals ik al zei 'wat voor iemand ander onzin is en nier begrijpbaar is, kan voor een ander weer wel iets te betekennen hebben'' .

sluit ik me helemaal bij aan!!!

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 20:55

Veirl schreef:
flik·ke·ren1 (onov.ww.)
1 onrustig of telkens onderbroken licht of weerkaatsing geven => blikkeren, knipperen
2 [inf.] vallen

-----

Mwha, ik vraag me af of dat wel de echte reden is waarom dit onderschrift in de beginpost staat.

Dit is de quote van Slimmerik in het topic dat ze hier in haar beginpost heeft vermeld...

Citaat:
Ik zit toch te denken om een topic over teksten in het onderschrift bespreekbaar te stellen. Wilde jouw onderschrift daarbij o.a. als voorbeeld nemen X. Ik stoor me nl. ontzettend aan het woord "flikker"..... Ongepast in kersttijd.

Edit: Naam verwijderd.

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 20:57

Met mijn onderschrift kan je ook niks.
Je hoeft er toch ook niet iets mee te kunnen? Sorry hoor Nagelbijten / Gniffelen

En die van Mascotte, Love&ndMissyou -> Mascotte, Hou van je en mis je
Dat is toch wel te snappen?

Die van Bert en Ernie is gewoon humor Vork

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 20:58

Gelukig erger ik me niet Vork

Mijn onderschrift heeft trouwens betekenis. , hoor en ik wist niet dat e ook nog regels zaten aan het taal gebruik in je onderschrift. En dat vind ik ook totaal niet nodig Sigaar

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 20:59

Hey Arans, jij ook een gedupeerde?
Haha!

Met mijn onderschrift kun je wel wat *LOL* Heel veel zelfs Knipoog
Ben Slimmerik dan ook dankbaar om de reclame Nagelbijten / Gniffelen

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 21:00

Joscaa schreef:
Met mijn onderschrift kan je ook niks.
Je hoeft er toch ook niet iets mee te kunnen? Sorry hoor Nagelbijten / Gniffelen

Ben ik het mee eens, die van mij ; nou is ook vol met kleur, betekend voor jullie niets, voor mij betekend het echt een hele boel.
Maar ik vind de meeste onderschriften toch echt wel duidelijk en begrijpbaar, en anders is het gewoon leuk humoristisch. Jammer dat er zo een gedoe om wordt gemaakt. Zo zonde

Nicky__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 21:03

Als jij het niet kan lezen maakt het toch niks uit?
Als diegene het maar snapt
En dat van arans, ik weet wat het betekent, en wat het voor háár betekend, en als jullie daar nou al over zeiken Sigaar

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 21:05

Ja, en al zou het voor niemand iets betekenen, en echt nergens op slaan, ook niet voor de persoon die dat onderschrift heeft, zelfs dan zie ik het probleem niet, wat dan nog? Wat maakt het nou uit.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 21:05

Nicky__ schreef:
Als jij het niet kan lezen maakt het toch niks uit?
Als diegene het maar snapt
En dat van arans, ik weet wat het betekent, en wat het voor háár betekend, en als jullie daar nou al over zeiken Sigaar

Jullie? Slimmerik...