Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
luxje schreef:
dat dacht je
Als jij mij quote komt mijn onderschrift niet mee in die quote...
dus...onderschrift of niet? ik ga voor "niet"
een best leuk in elkaar geknutseld bewegend plaatje, meer is het niet, helaas
Wuis schreef:Waarom zou ik persoonlijk naar haar een pb moeten sturen als ik wil weten of het nu wel toegestaan is om een plaatje in je onderschrift te zetten?Slimmerik is toch geen mod?
Het lijkt me vrij logisch dat ik dan een topic op FZ open en niet naar haar pb.
En nee ik heb GEEN hekel aan Slimmerik (), ik snap niet waar jullie het vandaan halen. Ik wist tot een paar dagen niet eens het bestaan van haar af. Bij ieder ander had ik me hetzelfde afgevraagd.
Shadow0 schreef:Wuis: ik vind dat ook... ik zou niet weten waarom je dit met de persoon op moet nemen want het gaat helemaal niet om de persoon, maar om de situatie op Bokt.
Overigens zie ik meerdere mensen iets zeggen als 'ok, zolang niet iedereen het doet'. Maar wat ga je zeggen tegen de 2e die het doet? En tegen de 35ste?
Nog geen 2 topics hier vandaan gaat een heel verhaal over meten met 2 maten. Maar als 1 iemand een plaatje in het niet-onderschrift mag zetten, mag iedereen het toch?
slimmerik schreef:Het hele topic slaat nergens op......ik heb geen onderschrift![]()
Shadow0 schreef:Nu ga ik een moeilijke vraag stellen, namelijk een naar de geest van de regels, en niet naar de letter.
Waarom, denken jullie, is het niet toegestaan om plaatjes in onderschriften te zetten?
Shadow0 schreef:Nu ga ik een moeilijke vraag stellen, namelijk een naar de geest van de regels, en niet naar de letter.
Waarom, denken jullie, is het niet toegestaan om plaatjes in onderschriften te zetten?
luxje schreef:Shadow0 schreef:Nu ga ik een moeilijke vraag stellen, namelijk een naar de geest van de regels, en niet naar de letter.
hoezo moeilijke vraag
Hoe hoog schat jij het IQ van de mensen op bokt, zo te zien niet heel hoog