Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Billy schreef:Wat moeten we doen om jou van Bokt te krijgen Bas, je overrijden met een stoomwals of zo?
Dana01 schreef:mag ik rijden?
testaccount schreef:Een andere mogelijkheid is dat mod's eens in gesprek met me treden om de problemen op te lossen.
Ik sta open voor alle mogelijkheden.
Quellian schreef:Je kunt lüllen wat je wilt, maar Bas heeft áltijd goedlopende topics
testaccount schreef:Dana01 schreef:mag ik rijden?
Ja, en anders help ik je met sturen
Caira schreef:Billy schreef:Wat moeten we doen om jou van Bokt te krijgen Bas, je overrijden met een stoomwals of zo?
rent naar buiten en pakt de 4x4
testaccount schreef:Quellian schreef:Je kunt lüllen wat je wilt, maar Bas heeft áltijd goedlopende topics
Yep, en Bas krijgt altijd de bans voor die topics
testaccount schreef:Billy schreef:Wat moeten we doen om jou van Bokt te krijgen Bas, je overrijden met een stoomwals of zo?
Is mischien een idee, 1 euro voor een stoomwals om me weg te krijgen?
Een andere mogelijkheid is dat mod's eens in gesprek met me treden om de problemen op te lossen.
Ik sta open voor alle mogelijkheden.
Maris89 schreef:Marreke schreef:Mijn probleem?
Ik heb geen probleem hoor.
Was tegen Bas.
Laat Bokt lekker Bokt zijn en bemoei je gewoon met je eigen zaken, wees zo sportief om gewoon van Bokt af te blijven ookal ben je zóo goed met computers
Cyntje schreef:Marreke schijnt de partner van bas te zijn
katiavl schreef:Caira schreef:rent naar buiten en pakt de 4x4
bad naar de psycho sturen. Want hij heeft precies een groot probleem
Zielig gewoon![]()
als ik jou was zou ik iets doen in je leven????
Quellian schreef:Cyntje schreef:Marreke schijnt de partner van bas te zijn
Ja en dus?
Cayenne schreef:Hee Diaan, jij ook hier
Cyntje schreef:Maris89 schreef:Was tegen Bas.
Laat Bokt lekker Bokt zijn en bemoei je gewoon met je eigen zaken, wees zo sportief om gewoon van Bokt af te blijven ookal ben je zóo goed met computers
Marreke schijnt de partner van bas te zijn
Billy schreef:Zou ik me niet meer op bokt durven vertonen als Bas mij kerel was.
Afschuwelijk, als een kerel zich zo zielig opdringt
Kan me niet voorstellen dat je daar achter kunt staan
Billy schreef:Zou ik me niet meer op bokt durven vertonen als Bas mij kerel was.
Afschuwelijk, als een kerel zich zo zielig opdringt
Kan me niet voorstellen dat je daar achter kunt staan