Wij willen Rien (a.k.a. Renza) terug!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sieltjuh

Re: Wij willen Rien (a.k.a. Renza) terug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 16:17

Lotje85 schreef:
Benadrukt nog een keer dat ik hier neits mee te maken heb, behalve om het feit dat het mijn schuld is dat Renza sowieso alles te weten is gekomen. Voor de rest vind ik dat Maya al het recht heeft om kwaad te zijn. Punt, nu houd ik op me hiermee te bemoeien.

Mag ik me hier even bij voegen.
Vind het erg laag van je Irene...
En ja ik geloofde je serieus... Scheve mond

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 16:28

ik denk dat de mensen die alles helemaal hebben nagespit (zo ook ik. idg het 2e topic) weten wie er hier wel schuld draagt en wie niet Knipoog

Maroush

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 16:37

Sita_ schreef:
Dan zijn Treffer en Maroush ook net zo hard ontspoort als jij..

Dan zal ik ook maar even reageren. Ik kom nauwelijks in het HLV-topic, wist niet eens dat Maya het topic had verlaten. Het enige wat ik (pas nadat ik gereageerd had) via msn gehoord heb is dat Sieltjuh voor de gek werd gehouden dat Renza gebanned was (waarvan ik dus ook de reden niet wist). Dat heb ik idd niet tegengesproken, terwijl ik wist dat het niet waar was, omdat in het hele topic iedereen voor de gek wordt gehouden en ik dacht dat dit een ongegronde grap was en dus ook niet kwetsend tegenover Sieltjuh.

Heb net even het topic teruggelezen, kan me voorstellen dat Maya zich hier helemaal niet leuk bij voelt, omdat zij een serieuze reactie plaatste, maar daar niet aardig op gereageerd werd. En dan deze actie daar dus nog bij.
Ik ken renza persoonlijk en weet zeker dat dit echt niet zo bedoeld was, al helemaal niet om Maya te kwetsen. Maargoed, het is idd een hele domme actie en het spijt mij dat ik hier ook een beetje aan heb meegewerkt. Ik had eerst moeten lezen waar het over ging voordat ik reageerde en ik vind het echt heel vervelend wat er gebeurd is, dus Maya, oprecht sorry.
Ontspoord vind ik alleen wel een beetje overtrokken, ik wist eerlijk niet dat dit hele gedoe over Maya ging.
Laatst bijgewerkt door Maroush op 28-11-06 16:38, in het totaal 1 keer bewerkt

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 16:38

Renza schreef:
Jullie vatten dit wat serieuzer op was. Sorry, zo is het niet bedoeld.
En nogmaals: ik heb niks tegen Maya, was meer voor de grap in het topic, ach, ik ben gebanned. Trien kent me goed genoeg om dat niet te geloven.
En nee Maya hoeft niet te zeggen dat ik niet gebanned was, maar als ik geweten had dat ze het zo ernstig op zou vatten, had ik gister in HLV al wel gezegd dat het een grapje was Lachen .

Plaats er in het vervolg dan een smily bij dan, dan is het toch ook goed neem ik aan

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 16:44

Maroush schreef:
Dan zal ik ook maar even reageren. Ik kom nauwelijks in het HLV-topic, wist niet eens dat Maya het topic had verlaten. Het enige wat ik (pas nadat ik gereageerd had) via msn gehoord heb is dat Sieltjuh voor de gek werd gehouden dat Renza gebanned was (waarvan ik dus ook de reden niet wist). Dat heb ik idd niet tegengesproken, terwijl ik wist dat het niet waar was, omdat in het hele topic iedereen voor de gek wordt gehouden en ik dacht dat dit een ongegronde grap was en dus ook niet kwetsend tegenover Sieltjuh.

En hier wil ik even op reageren.
Ben echt vuurspuwend, en dat is nog maar zwak uitgedrukt.
Vind het onwijs laag en ben super kwaad op mezelf dat ik gewoon met ogen open in deze verschrikkelijk domme grap ben getrapt.

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 16:48

Ingewikkelde situatie....
Ik geloof echt niet dat ook maar iemand Maya heeft willen kwetsen....En toch gebeurt het.
Op het moment dat de hele 'ban' grap in gang is gezet, zal Renza w.s. niet hebben beseft wat een invloed dit zou hebben. En het zal ongetwijfeld best wel lol zijn geweest, het signaal dat Maya gaf is te gemakkelijk over het hoofd gezien. En jullie zijn te ver gegaan, hebben je laten meeslepen. Ik ben overigens wel geschrokken van de opmerking met de beginletters.
Om te beginnen over lootjes terwijl alle betrokkennen bokkers zijn is overigens ook behoorlijk riskant...

En nu blijkt welke gevolgen het heeft gehad. Een goede les denk ik.

Maroush

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 16:54

Ook sorry van mijn kant tegenover jou en Lotje85. Dat waar jij op reageert, was vanuit het oogpunt dat dit niks met Maya te maken had. Jullie zijn aan een stuk door niet-serieus aan het blaten en elkaar voor de gek aan het houden (dat is iig het idee wat ik van het topic krijg en daarom kom ik alleen af en toe eens binnenvallen), dus vandaar dat het op mij als net zoiets als die zogenaamde meeting overkwam. Flauw, kinderachtig, maar redelijk onschuldig.
Nu zijn jij en Charlotte wrs onbedoeld gebruikt om Maya zwart te maken en ik me goed voorstellen dat je daar kwaad over bent. Ik had geen flauw benul van de relatie tot Maya van deze 'grap' en zag daarom het kwade (ook tegenover jullie) niet in van deze actie.

Pinootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 16:56

Sieltjuh schreef:
Lotje85 schreef:
Benadrukt nog een keer dat ik hier neits mee te maken heb, behalve om het feit dat het mijn schuld is dat Renza sowieso alles te weten is gekomen. Voor de rest vind ik dat Maya al het recht heeft om kwaad te zijn. Punt, nu houd ik op me hiermee te bemoeien.

Mag ik me hier even bij voegen.
Vind het erg laag van je Irene...
En ja ik geloofde je serieus... Scheve mond

En ik.
Helemaal géén leuke grap!
Ok, HLV is geen 'normale' topic en wordt heel wat afgegrapt, geplaagd oid. Maar zoiets is wel erg laag!

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 17:06

Heb er serieus geen woorden voor.
Ben onwijs kwaad, zowel op mezelf als op het feit dat ik me hier zwaar gebruikt ben.
Maargoed...
Ik heb Maya ondertussen een mail gestuurd, en hoop dat dit enige uitleg kan geven. Ik kan natuurlijk niet verwachten van haar dat dit genoeg is.

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 17:54

Heb het topic even teruggelezen...wat een ouderwets staaltje kinderachtig mensen pesten, bah!

En deze hieronder is helemaal schofterig:

treffer schreef:
mijn mening is bijgesteld:

Iedereen Kan Voldemort In Negen Delen Maaien Achter Ys Anders Eens Enkel Negen Stomme Chaotische Harry's In Je Tong Zoenen En Echt Uiterlijk Woensdag

Schijnheilig

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 18:42

Dit topic loopt helemaal verkeerd, ik denk dat het tijd word voor een slotje. Het begon om een grap en het worden nu beschuldigen heen en weer.

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 18:57

Ik snap sowieso niet waarom mensen die hier verder niks mee te maken hebben zich zo druk maken om een grap, of ze de grap nou kunnen waarderen of niet Lachen .
Verder heb ik een paar namen van andere HLV'ers genoemd, niet met de bedoeling om ze hierin te betrekken oid. Het was mijn plan, dat anderen daaraan (bewust of onbewust) mee gewerkt hebben doet er niet zoveel toe. Dus dat mensen mij nu een raar kinderachtig rotkind vinden, kan ik wel mee leven, maar ik hoop dat jullie andere mensen door mijn actie scheef aankijken Lachen .

Dat mensen die ik hiermee gekwetst heb zich hier druk om maken kan ik nog wel inkomen. Die krijgen straks nog wel een pb Lachen .

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 19:43

Nog even een toevoeging: het is gister niet in mijn hoofd opgekomen dat ik hiermee iemand zou kwetsen, zo was de 'grap' ook niet bedoeld. Ben zelf niet zo snel kwaad en had daarom niet bedacht dat andere mensen zich om zoiets echt druk zouden maken / zich gekwetst voelen. Heb de situatie dus verkeerd ingeschat. Heb echt niemand bewust willen kwetsen oid, de mensen die ik hiermee wel gekwest heb, heb ik inmiddels via pb m'n excuses aangeboden Lachen (en ja ik snap dat ze en andere mensen me ongetwijfeld nog steeds een stom kinderachtig rotkind vinden, dat mag best).

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 19:56

Da's tenminste al een realistischer reactie dan die berichtjes waarmee je begon.
En al heb ik niets met het topic te maken; als je aan bepaalde mensen komt kom je aan mij.

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 19:58

Tsja, volgens mij zijn alle personen die hierbij betrokken zijn oud en wijs genoeg om voor zichzelf op te komen Lachen .
En de strekking van m'n berichten is nog steeds hetzelfde: het is een uit de hand gelopen grap, niet met de intentie om mensen te kwetsen.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 19:59

Soms is het beter om alles even te laten bezinken voor je gaat reageren, en ik geloof dat men dat pas echt wijsheid noemt Knipoog

Ik sluit me bij delerium aan, als je aan bepaalde mensen komt, kom je ook aan mij. En een van de (kleine groep) mensen is Maya...

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 20:01

Renza schreef:
Tsja, volgens mij zijn alle personen die hierbij betrokken zijn oud en wijs genoeg om voor zichzelf op te komen Lachen .

Incl jijzelf, op het moment dat je anderen vraagt een topic te openen dat je gebanned bent Verward

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 20:02

Ja dat was een domme zet Lachen en dus als grap bedoeld (zou niet erg geloofwaardig overkomen als ik zelf een topic zou openen dat ik gebanned zou zijn)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 20:16

Sita_ schreef:
Inderdaad.. Zo word ze toch maar even met dr goede naam als Mod door de modder gesleept..
Triest..!

Dit is de reden waar ik 'boos' om ben Lachen Het gaat me om mijn reputatie op Bokt. Mijn eer in feite. Kan het niet goed omschrijven, maar ik neem mijn modtaken serieus, ik handel naar eer en geweten. Dit soort insinuaties hebben mij idd persoonlijk geraakt. Wellicht overdreven, maar zo is het...

Clown Noem me naief, maar ik had die 2e betekenis van de titel totaal niet in de gaten. Moet er nu eigenlijk wel om glimlachen ook. Dat soort zaken, ach, dat zijn inderdaad flauwe grappen. Das niet zo'n enorm probleem, het feit dat je insinueert dat ik mensen ban uit persoonlijke reden, dat doet me zeer. Ik snap nu wel een hoop meer, maar ik snap niet waarom jullie gewoon niet vertelden dat je me er liever niet bijhad... Jullie waren gewoon gezellig en leuk in het topic, ik wilde me in eerste instantie niet mengen, maar omdat men zei dat ik kon blijven heb ik dat gedaan. Als ik had geweten dat ik niet welkom was, dan was dit nooit gebeurd.

En nog even (overvloedig) ter info : Mods mogen niet zomaar iemand bannen. Hiervoor moeten meerdere mods hun toestemming voor geven. Bijvoorbeeld in geval van een schaduwaccount, dan wordt het SA permanent geband. Is er iemand die veel OW's heeft verzameld, dan is het gewoon het protocol. No way dat ik zomaar iemand ban omdat ik die persoon niet mag, of omdat ie me minder nette pb'tjes of wat dan ook heeft gedaan. Dat is goed fatsoen, ik heb als mod een aantal extra knopjes, ben bevoegd om mensen bij te sturen etc. Dan getuigt het imo van goed fatsoen, eerlijkheid, om die dingen naar eer en geweten te gebruiken. En dus niet iemand bannen omdat je die niet mag. Dat is echt nooit in me opgekomen.

Renza schreef:
Ik heb niks tegen Maya hoor Lachen .

Oh en flauwe grappen kunnen idd hard aankomen, maar als je daar niet tegen kan is het wellicht niet heel verstandig om je in een topic dat vrijwel allleen maar uit dergelijke grappen bestaat te mengen Knipoog .

Sja, ik neem mijn modfunctie serieus. Bloedserieus, sorry daarvoor.

Renza schreef:
Btw als Maya zich er echt poedersuiker ondervoelt (en nee dit is niet bedoeld om Maya na te trappen) snap ik niet waarom ze niet gewoon gister in het topic neergezet heeft Rien doet weer eens dom en is helemaal niet gebanned.

Zoals ik al gemeld had in het topic heb ik me teruggetrokken omdat ik me er niet meer thuis voelde Lachen Dus hoe had ik moeten weten dat jullie deze grap gingen uithalen? De reden dat ik nu pas na een middag reageer? Omdat ik vanmiddag een hoop boodschappen heb gedaan, zodat ik kan afkoelen en dat ik rustig en rationeel antwoord kan geven, ipv door de emoties feller te zijn dan bedoeld Lachen

Ik geloof absoluut dat jullie me niet persoonlijk wilden kwetsen. Maar ik snap gewoon zelf niet zo goed waarom jullie deze actie uithalen? Vonden jullie het vervelend dat ik in het topic ben gekomen? Als dat het enige was... Maar ik snap niet zo goed waarom jullie zo bloedserieus dit topic op FZ zetten, waar mijn naam als mod te grabbel gegooid wordt. Verder denk ik dat jullie de gevolgen van deze actie zwaar onderschat hebben... Ik hoop dat jullie gewoon willen nadenken over dit alles. Dat jullie snappen dat flauwe grappen 1 ding zijn, maar dat je met bepaalde zaken gewoon iets voorzichtiger moet zijn, omdat je dan ook aan dingen komt waar meer mee te maken heeft. Nl de functie van iemand.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 20:20

Shanna16 schreef:
Soms is het beter om alles even te laten bezinken voor je gaat reageren, en ik geloof dat men dat pas echt wijsheid noemt Knipoog

Ik sluit me bij delerium aan, als je aan bepaalde mensen komt, kom je ook aan mij. En een van de (kleine groep) mensen is Maya...

Sluit ik me ook helemaal bij aan Shanna.
Wie aan Maya komt, komt aan mij..

Ja

Ik denk dat met de reactie van Maya het wel uitgesproken is.
Laten we dit maar gauw vergeven en vergeten.

Lachen

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 20:30

Toffe reactie Maya!
Het was echt niet mijn bedoeling dat mensen nav dit topic zouden denken jeeeeetje was is die Maya een slechte mod oid. Snap nu wel dat het zo overkwam, maar daar had ik niet eens aan gedacht.

En eigenlijk dacht ik dat je de titel al wel langer wist Bloos . Zal 'm dan nog even goed uitleggen, zodat niemand die ernstiger opvat dan hij bedoeld is. De titel is onze 'slogan', bedacht ergens halverwege HLV topic 1. Maya had gezegd in HPP (het serieuze Harry Potter topic) dat we daar op moesten houden over Voldemort Loves Harry, of iets van die strekking. En tsja, dat was een hele terechte opmerking, maar het is natuurlijk Harry Loves Voldemort. Sien was altijd al een Schijtzeeuw, dus toen vonden we jou ook maar een schijtzeeuw. En toen kwam er een nieuw topic, we wilden een spectaculaire titel, maar dat durfde Trien niet en na een half uur allemaal titels bedenken die Trien niet durfde te plaatsen durfde ze dit wel. Ik had gelijk maar even toegevoegd dat je onze lievelingsmod was (omdat je in HPP ook weleens wat positiefs over HLV gezegd hebt), wat je dus wel zag en op reageerde Haha! . Ik vond het ook niet vervelend dat je in het topic kwam oid, vond het juist wel grappig, vanwege die eerdere dingen, waar je niks vanaf wist (omdat het dus niet heel intelligent was). Je was dus zeker niet ongewenst Lachen .

Jeany

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 20:33

bokt gaat af en toe ZÓ lekker Nagelbijten / Gniffelen persoonlijk vind ik het niet kunnen die topic-titel... niet bij een bokker noch MOD....

Maroush

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 20:35

Maya schreef:
[Maar ik snap niet zo goed waarom jullie zo bloedserieus dit topic op FZ zetten, waar mijn naam als mod te grabbel gegooid wordt.

Volgens mij was het niet Renza haar idee om een topic op FZ te zetten. Nadat zij niet zo slim was geweest door iets te zeggen over sinterklaaslootjes, kwam iemand met een opmerking over UN/OW oid. Toen deed Renza alsof ze gebanned was. Dat smste ze naar Sieltjuh en zo kwam het idee om een topic te plaatsen. Lotje85 plaatste dat vervolgens, omdat zij ook geloofde dat Renza gebanned was. Zij, Sieltjuh en Pinootje waren zich dus echt van geen kwaad bewust.
Renza heeft zoals ze zei niet goed ingeschat wat de gevolgen van deze 'grap' waren en ik heb niks gedaan, omdat ik niet wist dat er een reden voor het zogenaamde bannen was.
Volgens mij het zo dus gekomen ...

Maroush

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 20:35

Sorry Renza was eerder.

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 20:39

Het was wel mijn idee om het topic te plaatsen. Dat zei ik eerst als grapje tegen Trien (die dus ook wist dat ik nei echt gebanned was) en daarna ook in het gesprek met Sien erbij. Trien en Sien durfden geen topic te openen, Lotje85 werd toegevoegd en die zou het topic plaatsen.
Trien en ik twijfelden (toen Sien en Charlot weg waren) nog, hadden uiteindelijk niet duidelijk gezegd plaats maar (Trien had al wel de tekst geschreven), dus Charlot wist niet waar ze aan toe was, vroeg het in HLV en Maroush zei plaats maar. Ik wist tot ik thuis kwam uit school niet dat het topic echt geplaatst was, was er eigenlijk vanuit gegaan dat dat niet zo was en had bedacht dat het misschien toch niet zo'n goed plan was, maar toen was het topic er al.
Kan ik nu natuurlijk heel schijnheilig zeggen dat ik niet wilde dat er een topic kwam oid, maar ik heb het bedacht en niet vanochtend vroeg snel in HLV gezegd dat er geen topic geplaatst hoefde te worden, dus het is mijn schuld Lachen .