Sjoert schreef:Omtrent veel lezen, maar weinig posten.
Als ik naar gebruikers kijk die dus bijvoorbeeld alleen in de HK posten, dan krijgen deze gebruikers voor het eventuele modschap niet de voorkeur boven iemand die overal op bokt te vinden is.
Ik kan immers niet zien waar iemand overal leest natuurlijk.

Dat bedoelde ik dus 
Shadow0 schreef:Ja, maar denk je niet dat het een nadeel is voor (potentiele) mods als ze zich alleen beperken tot topics van bekenden? Ik bedoel, zelfs al hebben ze die kennis (al is kennis echt maar een heel minimaal deel van mod-zijn), dan nog is het ook fijn voor de gebruikers dat er mods zijn die bekend zijn. En da's al heel lastig want bij de laatste paar keren gaven veel mensen aan de mods niet te kennen. Door mensen te nemen die haast alleen in HK-topics reageren wordt het modteam nog anoniemer en verder weg.
Daar zit ook wel weer wat in.
Persoonlijk maakt het míj weinig uit of ik een mod ken of niet.
Als ze hun 'werk' maar goed doen 
Bekend worden ze vanzelf wel.
Wat de keuzes betreft, er zullen altijd gebruikers aangedragen worden die positief bekend zijn bij sommige mods.
Bekend of minder bekend bij de overige gebruikers.
Maar de mensen die nu mod zijn, zijn wel degene die weten wat er van een mod verwacht wordt. En daar dus op selecteren.
Of die gebruiker nou erg bekend is op bokt of niet (en dan heb ik het niet over nieuwe gebruikers, maar oudere die weinig, maar wel zinnig posten), daar gaat het denk ik niet om.