Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kristie schreef:Of een nieuwe server nodig kan ik niet over oordelen.
Het is jammer als het wel zo is, en er bokkers 'genept' zijn.
Maar eerlijk gezegd kan ik het me niet voorstellen, dat Bart op deze manier de boel probeert optelichten.
Ik denk dat we gewoon op commentaar van Bart moeten wachtten, hij is tenslotte de enige die het antwoord weet.
Cayenne schreef:Hebben we zometeen dan 2 kampen?
Bokt voor Bokt en Bokt tegen Bokt?
Quellian schreef:Sundancer schreef:En ik snap Bart ook wel dat hij Bokt zelf wil houden en niet wil verkopen aan de "sponsoren".....
Fokt kreeg laatst ook een aanbieding van een bepaald iemand....die Fokt.nl wilde overnemen. Maar dan mochten bepaalde gebruikers niet meer plaatsen...
En daar kon je een mooie auto voor kopen
Ik had de boel direct van de hand gedaan!
jantina schreef:Citaat:Is niet kort door de bocht, tijdens de bouw van de servers had hij reeds problemen, ik heb hem toen aangeboden te helpen.
Maar dat wou hij niet.
Is dit misschien waar de schoen wringt
slimmerik schreef:Quellian schreef:Ik had de boel direct van de hand gedaan!
Is dat dat topic waar die anderhalve kip nog post???
Bas232 schreef:Nee hoor, maar je moet de boel wel juist bekijken.
Ik ben bekend met S939 AMD64 systemen, Bart niet.
Bovendien zie ik dagelijks dezelfde problemen, precies zoals Bart ze heeft, ik wil hem best helpen.
Waarom valt trouwens iedereen mij aan? Bokt ligt toch plat regelmatig? Ik heb reeds meermaals mijn hulp aangeboden.
Dus omdat ik het aanbied heb ik het gedaan? Dacht het niet.
In de juiste context bekijken, dat is wat ik doe.
Apple schreef:Momenteel draait Bokt op een geleende server van caret.net, zoals te lezen is in het topic van Bart op FZ.
De gegevens die Bas hier laat zien zijn van de geleende, tijdelijke server.
Dat deze server uit zn neus staat te eten en niets staat te doen heeft niets te maken met het feit dat de server die van Bart is overleden is en aan vervanging toe.
turbotinker schreef:Apple schreef:Momenteel draait Bokt op een geleende server van caret.net, zoals te lezen is in het topic van Bart op FZ.
De gegevens die Bas hier laat zien zijn van de geleende, tijdelijke server.
Dat deze server uit zn neus staat te eten en niets staat te doen heeft niets te maken met het feit dat de server die van Bart is overleden is en aan vervanging toe.
Nu jij weer,Bas
Dusi schreef:MSI boarden?????? Had die toen niet ook dat K7 board waar toen spontaan die elco's van ontploften??? Daar hebben we op de Uni een stuk of 30 van moeten vervangen binnen 2 jaar. (en er waren er nog een paar andere) Zo positief ben ik niet over MSI.
Muislover schreef:Iedereen valt wel weer lekker Bas aan zegheeft niet veel nut lijkt me.
Ik denk dat het belangrijker is dat de waarheid gewoon boven water komt
Ik ben benieuwd wat Bart hier over te zeggen heeft.