Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liek_ schreef:Quellian schreef:Net een schamele 5 euro overgemaakt
Dat doe ik ook als ik thuis ben
Sylvia schreef:Och, d'r zullen ook idd de SA's en de bans tussen zitten. Maak er 2 euro per jaar van en je hebt een soortgelijke ontvangst en iedereen is toch nog steeds gelukkig.
FennekeR schreef:Ik maak al een aantal jaren geld over naar de boktrekening en ik vind het heel normaal om voor iets te betalen waar je plezier aan beleeft. (een abo op een krant of tijdschrift kost ook geld.)
BartVB schreef:FennekeR schreef:Ik maak al een aantal jaren geld over naar de boktrekening en ik vind het heel normaal om voor iets te betalen waar je plezier aan beleeft. (een abo op een krant of tijdschrift kost ook geld.)
Waarvoor zeer hartelijk dank
Zoals ik al in het andere topics zei; let een beetje op met storten naar dat bankrekeningnummer. Het is een zakelijke rekening en de ABN-AMRO moet ook een duur hoofdkantoor kunnen betalenAls je 1 euro stort gaat er een redelijk deel naar de bank helaas
1 euro per gebruiker is helaas niet realistisch. Mensen nemen de moeite niet, vinden dat sites op internet gratis moeten zijn, mensen vinden alles al te duur dus waarom voor een internetsite betalen als er ook voldoende gratis alternatieven zijn, etc. Een flink deel van de gebruikers die al jaren op Bokt zit lijkt wel bereid te betalen (wat erg fijn is om te horen) maar het gros van de gebruikers gaat dit niet doen om bovenstaande redenen.
Machie schreef:Mwa Griebels, ik vind het prima als Bart zegt, zonder betaling: alleen de forums die daadwerkelijk over paarden gaan en met betaling de rest ook toegankelijk.