Ergelijk gedrag op bokt!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vanessa24

Re: Ergelijk gedrag op bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 13:56

Of de antwoorden worden op een verkeerde manier opgevat.
Laten we eerlijk zijn, sommige mensen kun je niet eens een compliment toeschuiven of ze staan al op hun achterste benen.
Het blijft gewoon lastig om een eerlijk maar vriendelijk antwoord te geven die ook nog eens op de manier opgevat wordt, zoals de schrijver dat bedoelt.
Ik zal me er ook vast schuldig aan maken door mensen bot te behandelen, ik mag alleen maar hopen dat ik dat dan ook te horen krijg van de persoon zelf. Want alleen klagen over dat het niet goed gaat, terwijl de persoon zelf niet op aangesproken wordt, schiet natuurlijk ook niet op.

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 13:57

Vanessa24 schreef:
Of de antwoorden worden op een verkeerde manier opgevat.
Laten we eerlijk zijn, sommige mensen kun je niet eens een compliment toeschuiven of ze staan al op hun achterste benen.
Het blijft gewoon lastig om een eerlijk maar vriendelijk antwoord te geven die ook nog eens op de manier opgevat wordt, zoals de schrijver dat bedoelt.
Ik zal me er ook vast schuldig aan maken door mensen bot te behandelen, ik mag alleen maar hopen dat ik dat dan ook te horen krijg van de persoon zelf. Want alleen klagen over dat het niet goed gaat, terwijl de persoon zelf niet op aangesproken wordt, schiet natuurlijk ook niet op.

Daar heb je gelijk in.

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 16:09

urselin schreef:
Sommige mensen oordelen graag over situaties waar zijn geen of weinig (achtergrond)informatie van kennen. Dat heb ik ook al ervaren op bokt, maar zo zijn sommige mensen ook in het dagelijks leven. Of mensen die erg direct zijn (wat verkeerd opgevat kan worden).

meelopers zijn het ... te sneu voor woorden gewoon Clown

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 16:14

ik doe ook wel eens doorzeuren......... en ik heb ook regelmatig commentaar..........

en ik doe denk ik vaker die pluim uitdelen.........

Als lezer moet je dealen met de info die je dan hebt, is er een achtergrond verhaal dat niet verteld is kan je daar als ontvanger niks aan doen........

Vanessa24

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 16:16

Daardoor moeten mensen dus ook niet zeuren als iets te horen krijgen wat hun niet bevalt. Of alles vertellen, of niets als je geen foute kritiek wilt krijgen.

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 16:21

Iets wat mij mateloos irriteert is dat mensen het hier altijd beter weten.
En zich niet neerleggen bij een mening of beslissing van een ander.
Die koste wat het kost hun standpunt verdedigen omdat ze denken dat zij alle wijsheid in pacht hebben. Vork

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 16:22

zoals ik Haha! Haha! Haha!

ben wel van mijn standpunt af te brengen, alleen moet je dan wel met hele goede argumenten komen, op de praktijk gebaseerd, niet uit een boekje Haha!

Vanessa24

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 16:29

Ik ben ook wel een doordrammer hoor.. maar negen van de tien keer moet ik later wel toegeven dat de ander ook een heel goed punt heeft.
Dat wil misschien niet altijd zeggen dat ik het beter weet, maar op dat moment is mijn mening af en toe mijn wet lijkt het wel.
Ik kan behoorlijk fel worden.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 16:31

marije86 schreef:
Hallo iedereen
Ik moet dit even van me afschrijven maar ik word der soms echt gestoord van hoe mensen tegen elkaar doen op bokt.
De een na de ander zeikt elkaar af met woorden als:ziet der niet uit,je bent te dik/groot en vind je paard echt niks aan.

Kan dit nou niet anders,hebben mensen nou niet door dat je met sommige woorden een ander echt pijn doet en onzeker maakt?
Soms is het met andere woorden brengen als een stuk beter,je kan je mening geven maar denk je dan wel even in als je iets zegt hoe jij het zou vinden als iemand op die manier tegen jou praat!

Laten we het leuk en gezellig houden want ik geloof dat bokt ook zo bedoelt is als een gezellig paarden forum!

meer mensen die zich aan dit gedrag ergeren?

marije

Je kunt overdrijven hoor... Scheve mond

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 16:31

ik doe ook wel openbaar bijdraaien hoor als het moet Haha! Haha! vind ik ook helemaal niet erg Haha! Haha!

Vanessa24

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 16:32

Ik ook niet hoor, heb het wel moeten leren in de loop der tijd.
Maar het is wel balen om erachter te komen, dat de ander ook een goed punt heeft Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 16:36

hihi hoort allemaal bij het leerproces paarden Haha! Haha! en ik ben me er wel van bewust dat ik nooit lang genoeg leef om HET te weten Haha!

Vanessa24

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 16:38

Pfff, je zou maar de slimste zijn van de wereld... wat een last, altijd gelijk hebben. Ik moet er niet aan denken! Haha!

Aurora3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 16:44

Ik kan me dr soms ook aan irriteren hoor, durf al bijna geen foto's meer te plaatsen. Heb 2 keer een topic geopend op HAW en twee keer een hoop positieve reacties en opbouwende kritiek, gewoon op een leuke manier. En dan steeds dezelfde persoon die alles komt afkraken wat ik doe :S zal geen namen noemen, maar word er wel een btje moe van.
Nu rij ik weer 2 nieuwe paardjes, binnenkort ga ik van 1 van de 2 rijfoto's plaatsen, maar de andere is pas 4 en ik heb geen les, dus dat zal wel weer een hoop gezeur worden. Weet nog niet of ik die foto's wel wil plaatsen.

Vanessa24

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 16:46

Waarom niet? kun je je daarvoor niet afsluiten en denken: 'die weten gewoon niet beter!'.
Het is toch zonde dat je je plezier van foto's plaatsen laat vergallen door een paar mensen die dit doen voor de lol?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 16:47

ach ik het 21 pagina's over een HAW topic Haha! Haha! rij ik de jonkies van Tyrza met een slof Haha! Haha! 21!!! pagina's !!!!

onderaan mijn profiel staat het topic Haha! Haha!

geweldig

jazz-fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 16:49

Citaat:
meelopers zijn het ... te sneu voor woorden gewoon

Om nog maar te zwijgen over de schaduwaccounts die aangemaakt worden om negatieve dingen te plaatsen hier Slapen

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 17:33

Vanessa24 schreef:
Misser schreef:
Maar ik zie vaak zat dat iemand normaal reageert (over gympen, te dik ik noem maar wat) en de TS toch helemaal over de rooie is hoor...
Zelf reageer ik ook bijna niet op HAW, alleen als ik er iets écht leuk uit vind zien.

Ik vind het niet normaal dat iemand afgebrand wordt op zijn uiterlijk, dat kies je namelijk niet zelf uit.

Maar je kiest wel zelf op wat voor paard je gaat zitten.
Daar gaat het nu over, niet over hoe iemand eruit ziet, voor mensen me verkeerd begrijpen.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 17:38

Lepeltje21 schreef:
Beetje jammer dat veel mensen meteen een oordeel klaar hebben, terwijl je gewoon een onschuldige vraag stelt of als trotse eigenaar foto's van je paardje plaatst... Ach ja, zegt genoeg over de personen die zulk commentaar hebben denk ik dan maar, maar inderdaad, leuk is anders...

khad een topic van 3 pagina's vol omdat er eentje begon te zeuren over mijn bit. Mijn pony zit soms echt te klieren met het bit en dan gaat een bitring tegen zijn mondhoek zitten. Niets aan te doen.....momentopname....en tja...hoop gezeur over gehad en het topic werd gesloten....

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 18:03

KiWiKo schreef:
ach ik het 21 pagina's over een HAW topic Haha! Haha! rij ik de jonkies van Tyrza met een slof Haha! Haha! 21!!! pagina's !!!!

onderaan mijn profiel staat het topic Haha! Haha!

geweldig

haha, ik heb even gespiekt, best grappig Haha!
Het valt toch op dat de meeste mensen met commentaar zelf geen idee hebben waar ze het over hebben *LOL* Ik bedoel, ik ga nooit commentaar geven op iemand die meer ervaren is dan mij. Net alsof ik tegen een Z-ruiter ga zeggen wat ze goed doet en wat niet.. Echt belachelijk

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 18:05

doet me trouwens ook denken als een keer in het blooper-topic, een meisje die bijna viel en daardoor in de pony zijn mond trok. Jezus, wat een commentaar! Het is toch beter eventjes in zijn mond te trekken, dan te vallen, je been breken, en je pony kwijt op de baan die onder een auto beland ofzo.. haha ja, je weet wel wat ik bedoel

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 18:07

ik ben daar dus wat simpel in......... beter paard pijn in de smoel dan in de salami........... of ik in een rolstoel

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 18:09

idd dat bedoel ik net Haha! en zoiezo zijn dit geen dingen die iemand EXPRES doet Clown

Reijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 18:17

Het is alleen raar dat er soms mensen reageren die er zelf geen verstand van hebben.
Die zijn jammergenoeg te dom zijn om dat zelf te weten en denken dat ze Anky zelf zijn.
Ik vind het juist wel grappig om die berichtjes te lezen.

Verder is het zo dat als je om een reactie vraagt maar af moet wachten wie zich meldt.
Als je daar niet tegen kunt moet je er niet aan beginnen

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 18:18

Mee eens.
Er worden soms echt kwetsende dingen gezegt, daar dan door moet gaan als 'feedback' en 'goed bedoeld commentaar'.
Het is ook fijn dat half bokt daar dan ook in mee gaat..