Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vanessa24 schreef:Of de antwoorden worden op een verkeerde manier opgevat.
Laten we eerlijk zijn, sommige mensen kun je niet eens een compliment toeschuiven of ze staan al op hun achterste benen.
Het blijft gewoon lastig om een eerlijk maar vriendelijk antwoord te geven die ook nog eens op de manier opgevat wordt, zoals de schrijver dat bedoelt.
Ik zal me er ook vast schuldig aan maken door mensen bot te behandelen, ik mag alleen maar hopen dat ik dat dan ook te horen krijg van de persoon zelf. Want alleen klagen over dat het niet goed gaat, terwijl de persoon zelf niet op aangesproken wordt, schiet natuurlijk ook niet op.
urselin schreef:Sommige mensen oordelen graag over situaties waar zijn geen of weinig (achtergrond)informatie van kennen. Dat heb ik ook al ervaren op bokt, maar zo zijn sommige mensen ook in het dagelijks leven. Of mensen die erg direct zijn (wat verkeerd opgevat kan worden).
marije86 schreef:Hallo iedereen
Ik moet dit even van me afschrijven maar ik word der soms echt gestoord van hoe mensen tegen elkaar doen op bokt.
De een na de ander zeikt elkaar af met woorden als:ziet der niet uit,je bent te dik/groot en vind je paard echt niks aan.
Kan dit nou niet anders,hebben mensen nou niet door dat je met sommige woorden een ander echt pijn doet en onzeker maakt?
Soms is het met andere woorden brengen als een stuk beter,je kan je mening geven maar denk je dan wel even in als je iets zegt hoe jij het zou vinden als iemand op die manier tegen jou praat!
Laten we het leuk en gezellig houden want ik geloof dat bokt ook zo bedoelt is als een gezellig paarden forum!
meer mensen die zich aan dit gedrag ergeren?
marije
Citaat:meelopers zijn het ... te sneu voor woorden gewoon
Vanessa24 schreef:Misser schreef:Maar ik zie vaak zat dat iemand normaal reageert (over gympen, te dik ik noem maar wat) en de TS toch helemaal over de rooie is hoor...
Zelf reageer ik ook bijna niet op HAW, alleen als ik er iets écht leuk uit vind zien.
Ik vind het niet normaal dat iemand afgebrand wordt op zijn uiterlijk, dat kies je namelijk niet zelf uit.
Lepeltje21 schreef:Beetje jammer dat veel mensen meteen een oordeel klaar hebben, terwijl je gewoon een onschuldige vraag stelt of als trotse eigenaar foto's van je paardje plaatst... Ach ja, zegt genoeg over de personen die zulk commentaar hebben denk ik dan maar, maar inderdaad, leuk is anders...
KiWiKo schreef:ach ik het 21 pagina's over een HAW topic![]()
rij ik de jonkies van Tyrza met een slof
![]()
21!!! pagina's !!!!
onderaan mijn profiel staat het topic![]()
![]()
geweldig