[Dienstmededeling] Bokkers van Toen besloten forum

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alja

Re: [Dienstmededeling] Bokkers van Toen besloten forum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 20:12

hahaha ik ben wel een bokker van toen Tong uitsteken

Mieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 23:01

Joepie wat een goed plan. Had het eigenlijk niet meer verwacht!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 23:37

Eerlijk gezegt vind ik 't kul. Wat is er zo spannend dat alleen BVT'ers het mogen lezen? Maak er dan een systeem als de HK van, wel mee kunnen lezen maar niet posten zolang je niet aan bepaalde voorwaarden voldoet. En dan helemaal de opmerking dat als het experiment mislukt, er een leeg forum komt. Pardon? Wat mogen wij als gebruikers in vredesnaam niet lezen? Sorry, ik heb daar geen prettig gevoel bij.

Betekend dus ook meteen dat ik van bepaalde Bokkers geen foto's en updates meer zal zien... Nice.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 23:42

Heeft ook geklikt en vind t een erg leuk initiatief Haha!

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 23:43

Sylvia schreef:
Betekend dus ook meteen dat ik van bepaalde Bokkers geen foto's en updates meer zal zien... Nice.

Inderdaad. Ik vind het ook jammer want ik kwam soms even kijken. Altijd leuk om van bekende mensen fotos te zien, updates over hun paard enzo.
(ook al ken ik niet iedereen maar de meeste weet ik nog wel )

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 23:45

Jammer dat ik te laat was met aanmelden, maar iedereen heel veel plezier gewenst op het besloten forum!

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 23:51

Ik vind het grootste nadeel dat het zo vasthoudt aan 'vroeger was alles beter' - een houding die vaker op Bokt langs komt en meestal niet echt positief werkt.

Verder gun ik iedereen z'n besloten forum van harte, zolang er op gelet wordt dat er inderdaad geen roddels, pesterijtjes en stookacties worden voorbereid. (En dit zeg ik dan vooral omdat het in HK-topics soms gebeurt, niet uit wantrouwen tegen dit specifieke forum.)

Wat iedereen onderling te smoezen heeft, moeten ze vooral zelf weten, zolang ik er maar geen last van heb Haha! Maar in veel gevallen snap ik het best. Er zijn zoveel dingen die ik niet met Jan en alleman ga delen, niet omdat het Geheim is, of kwetsend voor bepaalde personen, maar gewoon omdat ik het niet nodig vind dat het bij iedereen terecht komt.

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 01:46

Shadow0 schreef:
Ik vind het grootste nadeel dat het zo vasthoudt aan 'vroeger was alles beter' - een houding die vaker op Bokt langs komt en meestal niet echt positief werkt.

Verder gun ik iedereen z'n besloten forum van harte, zolang er op gelet wordt dat er inderdaad geen roddels, pesterijtjes en stookacties worden voorbereid. (En dit zeg ik dan vooral omdat het in HK-topics soms gebeurt, niet uit wantrouwen tegen dit specifieke forum.)

Wat iedereen onderling te smoezen heeft, moeten ze vooral zelf weten, zolang ik er maar geen last van heb Haha! Maar in veel gevallen snap ik het best. Er zijn zoveel dingen die ik niet met Jan en alleman ga delen, niet omdat het Geheim is, of kwetsend voor bepaalde personen, maar gewoon omdat ik het niet nodig vind dat het bij iedereen terecht komt.

misschien juist dat de mensen die dat zo voelen, daar hun ei in kwijt kunnen, gewoon kunnen bokken zoals zij dat toen en nu prettig vinden. Knipoog

ik vind het een juiste oplossing, het heet niet voor niks bokkers van toen. besloten wil niet altijd zeggen "ohhhhh roddel, ohh geheim" ook al hoor ik daar niet tussen, heb er totaal geen dubbele gedachtes bij, veel plezier BVT Haha!

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 01:49

Ik vindt dit dus ook grote onzin
Dan kun je net zo goed WN ook besloten maken voor de echte westernruiters

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 01:53

Katja schreef:
Je kunt het je misschien niet voorstellen Frozenstar maar er zijn mensen die naast Bokt ook nog een leven hebben en het daar met Bokkers die ze al jaren kennen over willen hebben. Als ik een probleem op mijn werk heb dan wil ik dat best bespreken met mensen maar ik heb er geen zin in dat mijn baas mee kan lezen en het later op mijn bord gooit.
Om maar even een voorbeeld te noemen.

Dit vind ik persoonlijk een waardeloos argument.
Iedereen wil wel eens over zijn werk praten en dan kan de baas gewoon meelezen, waarom bij de BvT-ers dan niet?
Verder vind ik het prima hoor, absoluut geen probleem, ik vind de argumenten alleen niet zo sterk.
Dacht ook niet dat er zoveel dingen stonden bij BvT die niet voor andermans ogen geschikt waren en ja ik las wel eens mee Knipoog

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 02:28

MSQuincyTE schreef:
Ik vindt dit dus ook grote onzin
Dan kun je net zo goed WN ook besloten maken voor de echte westernruiters

hoezo? western heeft toch niks te maken met een club van toen? de bokkers van toen, lezen en reageren ook heus nog wel op het openbare forum, maar hebben nu gewoon ook een besloten plek voor een besloten club, van toen, sentiment weet ik veel wat, iig een groep waar vaak 1 woord of naam of wat dan ook voldoende is.

het gaat niet om een expertise, om een stroming oid, in bokkers van toen zitten ook western, ook dressuur, spring, shetbokkers enz,

zodra je een forum, zoals westernruiters besloten gaat maken, pak je een groepje samen en een expertise forum samen, en dat is nou net niet de bedoeling.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 08:04

Shadow0 schreef:

Maar weet je wat dan nu het fijne is? Daar worden de nieuwe Bokkers niet meer mee lastig gevallen Haha!
Wij kunnen ons ei weer kwijt in een eigen forum en zullen anderen niet meer vermoeien met hoe gezellig het was vroegah Clown

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 09:03

luxje schreef:
Katja schreef:
Je kunt het je misschien niet voorstellen Frozenstar maar er zijn mensen die naast Bokt ook nog een leven hebben en het daar met Bokkers die ze al jaren kennen over willen hebben. Als ik een probleem op mijn werk heb dan wil ik dat best bespreken met mensen maar ik heb er geen zin in dat mijn baas mee kan lezen en het later op mijn bord gooit.
Om maar even een voorbeeld te noemen.

Dit vind ik persoonlijk een waardeloos argument.
Iedereen wil wel eens over zijn werk praten en dan kan de baas gewoon meelezen, waarom bij de BvT-ers dan niet?
Verder vind ik het prima hoor, absoluut geen probleem, ik vind de argumenten alleen niet zo sterk.
Dacht ook niet dat er zoveel dingen stonden bij BvT die niet voor andermans ogen geschikt waren en ja ik las wel eens mee Knipoog

Als het besloten wordt dan kan er meer neergezet worden wat je niet overal wilt hebben staan. Het lijkt me dat als het experiment een succes wordt dat Bart wel gaat kijken of er nog meer groepen zijn die voor een besloten forum in aanmerking komen.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 09:17

Fitzroy schreef:
Maar weet je wat dan nu het fijne is? Daar worden de nieuwe Bokkers niet meer mee lastig gevallen Haha!
Wij kunnen ons ei weer kwijt in een eigen forum en zullen anderen niet meer vermoeien met hoe gezellig het was vroegah Clown

Het gaat niet om het 'vermoeien' daarmee, maar dat ze minder geneigd zijn om het 'Bokt van nu' ook gezellig te maken, want dat is niet meer zo nodig. Dat is natuurlijk niet te doen op de manier waarop het 'vroeger' was, maar er is denk ik wel degelijk een heleboel te bereiken.

Ik begrijp het overigens best, ik vind het ook niet verkeerd, maar toch is het jammer.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 09:21

Voor mij is bokt voor de rest niet zo gezellig meer, omdat ik me wezenloos erger aan alle sex en relatie topics, taalfouten en ongeloofelijk domme praat die er hier op bokt voorbij komt.
Ik kom dus nog vnl in bepaalde onderwerpen, de rest sla ik bij voorbaat al over.
Dus voor mij is een besloten bokkers van toen forum een uitkomst. Daar kun je rustig met elkaar praten zonder dat er een onnozel pubermeisje tussenkomt wat het hele topic geen bal snapt maar toch ff haar ongefundeerde mening wil geven Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 09:26

Edit, verkeerd geplaatst...

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 09:27

Billy schreef:
Voor mij is bokt voor de rest niet zo gezellig meer, omdat ik me wezenloos erger aan alle sex en relatie topics, taalfouten en ongeloofelijk domme praat die er hier op bokt voorbij komt.

Dat snap ik best, alleen ik blijf vinden dat het terugtrekken niet de meest ideale oplossing is daarvoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 09:30

Wat vind je dan zo interessant aan BvT dat je het absoluut niet wilt missen???

Billy

Wat dan? Alle pennymeisjes en pubers bannen?
Ik heb gevraagd om een apart forum voor sex en relaties, wat je uit kunt zetten, dat zou al een hoop ellende schelen.
Maar dat mag ook weeer niet.
Ik kan me voorstellen dat jij jaloers bent op een besloten forum, maar ik ben er toch echt heel blij mee.
Mensen die Bokt vroeger niet meegemaakt hebben, snappen niet hoe vervlakt en verloederd bokt nu is.
Het is allang geen paardenforum meer, en dat is een groot gemis.

baroen

Ilindra schreef:

Haha! ik wou hier al weer even een gefundeerde mening op geven, maar het hoeft niet meer Haha!

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 09:34

Ilindra schreef:
Wat vind je dan zo interessant aan BvT dat je het absoluut niet wilt missen???

Niets, dat bedoel ik ook niet. Lachen

Ik gun iedereen van harte een eigen plek en ben daar verder niet eens echt nieuwsgierig naar. Wat ik jammer vind, is dat het gevolg is dat mensen zich meer en meer terugtrekken óp die eigen plek.

Dat geldt niet alleen voor BvT, het geldt ook voor de vele HK-topics, en ik doe er zelf ook aan mee... maar het blijft jammer. Het zou zoveel leuker zijn als die energie gestopt werd in het leuker maken van heel Bokt, en niet een paar kleine hoekjes afgesloten van de rest.
Laatst bijgewerkt door Shadow0 op 23-09-06 09:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 09:35

baroen schreef:
Ilindra schreef:

Haha! ik wou hier al weer even een gefundeerde mening op geven, maar het hoeft niet meer Haha!

was een PB voor Billy, en je weet wat gebeurd als je als gebruiker een PB openbaar neerzet.... Clown
Ik heb hem dus maar snel weg gehaald en via de juiste knop verzonden Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 09:37

Billy schreef:
Wat dan? Alle pennymeisjes en pubers bannen?
Ik heb gevraagd om een apart forum voor sex en relaties, wat je uit kunt zetten, dat zou al een hoop ellende schelen.
Maar dat mag ook weeer niet.
Ik kan me voorstellen dat jij jaloers bent op een besloten forum, maar ik ben er toch echt heel blij mee.
Mensen die Bokt vroeger niet meegemaakt hebben, snappen niet hoe vervlakt en verloederd bokt nu is.
Het is allang geen paardenforum meer, en dat is een groot gemis.

Maar daarmee vervalt het argument om dingen prive te kunnen bespreken ook. Want als je vind dat bokt een paardenforum is, moet je niet zelf de behoefte voelen om besloten andere, prive zaken te kunnen bespreken. Knipoog

Verder zal het mij aan mijn **** roesten, als een een grote groep daarmee gelukkig wordt, prima toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 09:37

Shadow0 schreef:
et zou zoveel leuker zijn als die energie gestopt werd in het leuker maken van heel Bokt, en niet een paar kleine hoekjes afgesloten van de rest.

Waarom zou ik in vredesnaam energie steken in het leuker maken van plekken die mijn interesse niet hebben Verward
Ik Bok voor mijn plezier, het is geen werk ofzo....

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 09:38

Ach, kom op nou, leuker maken van heel bokt?
Hoe wil je dat doen met zo'n kleine groep in die overvloed van breezahsletjes, pennymeisjes en nymfomanes. Dat is net zo iets als denken dat je met een man of 1000 heel Rotterdam misdaadvrij krijgt Nagelbijten / Gniffelen
Het is gewoon vechten tegen de bierkaai, zolang er te weinig gedaan wordt aan dit soort uitwassen.