Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sylvia schreef:Betekend dus ook meteen dat ik van bepaalde Bokkers geen foto's en updates meer zal zien... Nice.
Shadow0 schreef:Ik vind het grootste nadeel dat het zo vasthoudt aan 'vroeger was alles beter' - een houding die vaker op Bokt langs komt en meestal niet echt positief werkt.
Verder gun ik iedereen z'n besloten forum van harte, zolang er op gelet wordt dat er inderdaad geen roddels, pesterijtjes en stookacties worden voorbereid. (En dit zeg ik dan vooral omdat het in HK-topics soms gebeurt, niet uit wantrouwen tegen dit specifieke forum.)
Wat iedereen onderling te smoezen heeft, moeten ze vooral zelf weten, zolang ik er maar geen last van hebMaar in veel gevallen snap ik het best. Er zijn zoveel dingen die ik niet met Jan en alleman ga delen, niet omdat het Geheim is, of kwetsend voor bepaalde personen, maar gewoon omdat ik het niet nodig vind dat het bij iedereen terecht komt.
Katja schreef:Je kunt het je misschien niet voorstellen Frozenstar maar er zijn mensen die naast Bokt ook nog een leven hebben en het daar met Bokkers die ze al jaren kennen over willen hebben. Als ik een probleem op mijn werk heb dan wil ik dat best bespreken met mensen maar ik heb er geen zin in dat mijn baas mee kan lezen en het later op mijn bord gooit.
Om maar even een voorbeeld te noemen.
MSQuincyTE schreef:Ik vindt dit dus ook grote onzin
Dan kun je net zo goed WN ook besloten maken voor de echte westernruiters
Shadow0 schreef:Ik vind het grootste nadeel dat het zo vasthoudt aan 'vroeger was alles beter' - een houding die vaker op Bokt langs komt en meestal niet echt positief werkt.
luxje schreef:Katja schreef:Je kunt het je misschien niet voorstellen Frozenstar maar er zijn mensen die naast Bokt ook nog een leven hebben en het daar met Bokkers die ze al jaren kennen over willen hebben. Als ik een probleem op mijn werk heb dan wil ik dat best bespreken met mensen maar ik heb er geen zin in dat mijn baas mee kan lezen en het later op mijn bord gooit.
Om maar even een voorbeeld te noemen.
Dit vind ik persoonlijk een waardeloos argument.
Iedereen wil wel eens over zijn werk praten en dan kan de baas gewoon meelezen, waarom bij de BvT-ers dan niet?
Verder vind ik het prima hoor, absoluut geen probleem, ik vind de argumenten alleen niet zo sterk.
Dacht ook niet dat er zoveel dingen stonden bij BvT die niet voor andermans ogen geschikt waren en ja ik las wel eens mee
Fitzroy schreef:Maar weet je wat dan nu het fijne is? Daar worden de nieuwe Bokkers niet meer mee lastig gevallen![]()
Wij kunnen ons ei weer kwijt in een eigen forum en zullen anderen niet meer vermoeien met hoe gezellig het was vroegah
Billy schreef:Voor mij is bokt voor de rest niet zo gezellig meer, omdat ik me wezenloos erger aan alle sex en relatie topics, taalfouten en ongeloofelijk domme praat die er hier op bokt voorbij komt.
Ilindra schreef:Edit, verkeerd geplaatst...
Ilindra schreef:Wat vind je dan zo interessant aan BvT dat je het absoluut niet wilt missen???
baroen schreef:Ilindra schreef:Edit, verkeerd geplaatst...
ik wou hier al weer even een gefundeerde mening op geven, maar het hoeft niet meer
Billy schreef:Wat dan? Alle pennymeisjes en pubers bannen?
Ik heb gevraagd om een apart forum voor sex en relaties, wat je uit kunt zetten, dat zou al een hoop ellende schelen.
Maar dat mag ook weeer niet.
Ik kan me voorstellen dat jij jaloers bent op een besloten forum, maar ik ben er toch echt heel blij mee.
Mensen die Bokt vroeger niet meegemaakt hebben, snappen niet hoe vervlakt en verloederd bokt nu is.
Het is allang geen paardenforum meer, en dat is een groot gemis.
Shadow0 schreef:et zou zoveel leuker zijn als die energie gestopt werd in het leuker maken van heel Bokt, en niet een paar kleine hoekjes afgesloten van de rest.