Subforum sex en relaties

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yell

Re: Subforum sex en relaties

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 15:17

ik snap jou wel.. maar tegen de tijd dat ze 13 zijn en op de voorgezette school zitten zijn zulke dingen al wel besproken.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 15:18

Hoe bedoel je? Dat het voor hen duidelijk is dat dat dan juist niet de bedoeling is?

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 15:34

nou van mij hoeft het niet hoor!

Er is een hartstikke gezellig topic in de huiskamer die een stuk verder gaat dan spermeslik en standjes verhalen (en dan bedoel ik niet negatiever, maar positiever, gezellig over vriendjes en zo kletsen en nee, dan niet alleen de sex). Ok, dat komt ook aan bod, maar er wordt nu net gedaan als we daar een stelletje ranzige sexmaniaken zijn of zo. Sommige vinden het leuk om daar over te kletsen, anderen niet...

Ik vind het prima zo... als je het erover wilt hebben kom je lekker mee kletsen in ons topic, en anders dan negeer je het topic en zo. Kan me niet voorstellen dat je je zo enorm stoort aan 1 topic waar staat "sex en relaties" ...
Laatst bijgewerkt door Shiloh op 15-09-06 15:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 15:35

En als er 8jarige kindjes mee lezen, dan is dat hun eigen probleem. Ik denk dat je als ouder je kind ook niet zomaar zonder toezicht op internet moet laten...

Want als dat gebeurd, dan kunnen die kids nog wel veel schokkendere dingen vinden dan 1 sex en relaties topic...

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 15:35

Shiloh schreef:
Ik vind het prima zo... als je het erover wilt hebben kom je lekker mee kletsen in ons topic, en anders dan negeer je het topic en zo. Kan me niet voorstellen dat je je zo enorm stoort aan 1 topic waar staat "sex en relaties" ...

Nee, de ergernis gaat over al die andere topics! 1 topic is niet erg, 2 subforums vol is wel irritant.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 15:38

maar msn topics worden toch ook gesloten en naar het centrale topic verwezen....

waarom dan niet bij dit...

Henzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 15:39

Shadow0 schreef:
Nee, de ergernis gaat over al die andere topics! 1 topic is niet erg, 2 subforums vol is wel irritant.

Er staan 'honderduizend' dingen dubbel op Bokt! Ik kan me de irritaties wel voorstellen maar Bokt is ondertussen zo uitgebreid geworden. Er staan dingen op die je wel interessen en die je niet interesseren. Je kunt toch zelf een keuze maken van wat je wel wil lezen en wat niet?

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 15:42

nou jah, eigenlijk maakt het mij geen ene piep uit...

zolang het sex en relatie topic in de huiskamer maar gewoon blijft bestaan! vind het niet leuk als jullie zomaar ineens "ons topicje" gaan sluiten....

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 16:13

Shiloh schreef:
nou jah, eigenlijk maakt het mij geen ene piep uit...

zolang het sex en relatie topic in de huiskamer maar gewoon blijft bestaan! vind het niet leuk als jullie zomaar ineens "ons topicje" gaan sluiten....

In dat topic vind ik het dan weer helemaal niet storend, in zo'n huiskamertopic kun je ook slap kletsen en aan elkaar tips vragen of je bijv wel of niet moet slikken Knipoog . Ik ben zelf ook niet heilig, hoor. Heb in de huiskamer ooit ook flink meegedaan Knipoog .

Maar als iemand speciaal een topic opent om te vragen hoe je specifieke sexuele handelingen moet verrichten... tja....dan vind ik het dus ranzig en op de verkeerde plek staan.
De albekende "vriendjes"topics vind ik prima in het jeugdhonk thuishoren.

Van mij mag het op zich best op Bokt staan, alleen wel op de juiste plek.

juno1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 16:19

Ik kom niet in dat soort topics, behalve als ik er op geattendeerd wordt door leden, omdat 'we die toevallig kennen' en er wederom 'een prachtige story' ( verkrachting ) wordt verteld die iedereen meelevend volgt terwijl het een uit de duim gezogen verhaal is ofwel die andere vriendin het niet verder kan vertellen want dat zoveelste account is verwijderd.
Dus komt er een puber die ergens 'iets spannends mist in der jeugd' ondertussen bijna 18 uur op bokt hangt en leest hoe haar leeftijdgenoten sappige details neerzet die zij moet ontberen.
Ik zou denken, wees blij en geniet van je jeugd en van je paardrijden en laat die lellebellen hun eigen hier te kakken gooien met hun smeuige verhalen.
Niveau van Bokt haal je steeds dieper naar beneden, ooit een forum voor vragen over paarden en wat daar bij komt kijken, nu meer een huis voor gefrustreerde pennies die werkelijk taal neerzetten die ik vroeger niet in mijn mond hoefde te nemen, laat staan dat je het openbaar neerzet.

Natuurlijk zitten hier ook jongeren, Internet kan niet anoniemer zijn en niemand weet wie je werkelijk bent en hoe oud.
Het flauwekul scherm bij registreren met een vraag of je ouder bent is toch een keuze vakje en klaar is kees.
Meisjes van 11 zie je s'nachts op het forum hangen, hoe zit dat met school en niet te vergeten ouders!
Computer op de kamer en internetten maar.
En al die ouders die vinden dat hun kinderen daar niet aan moeten worden bloodgesteld geef ik groot gelijk.
Paardenforum is geen relatie/sex/of vunzigheid forum.
Zal de reden wel zijn dat de serieuze leden langzaam een overstap maken naar fora waar je kunt praten over datgene waar bokt ooit voor bedoeld was.
( en die slechte naam krijg je ook niet voor niets )

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 16:22

Shiloh schreef:
maar msn topics worden toch ook gesloten en naar het centrale topic verwezen....

waarom dan niet bij dit...

Is ook een mogelijkheid, maakt mij niet zoveel uit.

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 16:28

Ben voor
Wordt zo'n beetje helemaal gek van al die "ik ben verlieft", "het is uit" en "ben ik zwanger" topics!

Alles sluiten en naar een centraal topic verwijzen is ook nog wel een optie.

ponyzotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 18:31

TEGEN
voor de 'leuke' en normale vragen en opmerkingen is er het seks- en relatietopic op HK, voor alle andere vragen is er de rest van het internet!!!
Dit is een paardenforum... Wegklikbaar, en hoeveel 13-jarigen zullen dat doen?

Geef alsjeblieft geen aanzet... Als je een subforum maakt wordt daar alleen maar meer in gepost. Laat duidelijk zijn dat al die antwoorden en ervaringen op andere, algemene fora te vinden zijn!
Totaal belachelijk... Gewoon sluiten en doorverwijzen...

Met zo'n subforum krijg je een hoop ambras, vunzige taal (zal je echt niet kunnen tegenhouden) en gewoon slowchat die op HK thuishoort.
Om zo'n subforum in goede banen te leiden zal je meer werk hebben dan gewoon die paar topics op slot gooien.

Trouwens, bepalen wat waar hoort zal HEEL moeilijk worden. Mensen met relatieproblemen waar seks bij komt kijken, willen graag dat verschillende mensen daarop reageren. Maar de meesten daarvan komen niet op dat 'aparte forum' of willen daar niet graag posten.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 18:35

Laten we het anders formuleren: het zou fijn zijn als het aantal sex-, relatie-, en verliefdheidstopics op LZP, MW en JH flink ingedamd zou worden.
Kan iedereen zich daar in vinden?

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 18:35

Ik ben het met ponyzotje eens, ik ben ook tegen om die redenen die zij geeft.

ponyzotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 18:40

Shadow0 schreef:
Laten we het anders formuleren: het zou fijn zijn als het aantal sex-, relatie-, en verliefdheidstopics op LZP, MW en JH flink ingedamd zou worden.
Kan iedereen zich daar in vinden?

Door ze te slotteren.
Ik kan ook zeggen dat ik helemaal niet kan tegen al die kooptopics en bouwentopics enzo, dat ga je toch niet gaan vertellen op internet??
Maar sommige mensen hebben daar behoefte aan...
Dit argument is meer bedoeld voor diegene die niet graag relatietopics lezen. Ik lees andere soorten topics niet graag. En velen met mij. En andere helpen graag die mensen, die met zichzelf in de knoop liggen en daar een oplossing voor zoeken. Zij verdienen ook wel een steunend woordje.

De échte sekstopics zijn dan al wat minder qua percentage en dat wordt slotteren en doorverwijzen.

Een subforum is toch werkelijk ferm overdreven Scheve mond

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 18:46

TEGEN

Zowel persoonlijk als proffesioneel. Ik vind dat kinderen al snel oud genoeg worden. Mochten er mensen echt behoefte aan dat soort dingen hebben: www.sexwoordenboek.nl

samoth

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 19:03

ik ben er tegen omdat deze site meer voor paarden is bedoeld... Ik zou erg jammer vinden als deze site meer over algeem worden geplaats dan over paarden... Lachen

Maikuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 19:21

Talisa schreef:
Ik ben het met ponyzotje eens, ik ben ook tegen om die redenen die zij geeft.

En ik sluit me hier volledig bij aan!

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 20:03

Ik ben tegen, en wel omdat ik denk dat júist door de aanmaak van een subforum de stroom met topics en vragen niet meer tegen te houden is

Ik snap alleen de redenering van sommige bokkers niet, ik lees een hoop kreten als 'ik kom hier voor discussies over paarden', 'dit is een paardenforum' en 'mijn dochter van 8 lees het ook'.

Als je hier wérkelijk en alleen voor de discussies en informatie over paarden komt, heb je in de Algemene topics toch niets te zoeken? Op HAW, ITP etc. zul je zo'n seksgerelateerd topic niet vinden, dus wat is het probleem dan? Lachen

Overigens vind ik het niet zo'n drama: als ik weer een topic voorbij zie komen met in de titel trefwoorden als "vriendje, relatie etc" open ik het gewoon niet.
En als ik het wél open en het bevalt me niet, is een klik op die groene 'vorige'-knop voldoende Ja

Leven en laten leven: wat maakt het nu uit dat anderen hun hele levensgeschiedenis en intieme geheimen op bokt tentoonspreiden? Vork

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-06 20:07

Prrobleem is ook dat de topics opduiken op de voorpagina, met nieuwe berichten. Als daar bijv staat: "Enorm probleem" en ik open dat topic om te kijken wat voor probleem het is, word ik nogal geirriteerd als het het zoveelste topic is over condooms omdoen, wanneer voor het eerst met elkaar naar bed of hoeveel jongens zoenen op een avond, terwijl ik denk aan singeldwang, jaarlingen die niet aan een touwtje willen lopen en een paard wat niet kan vaststaan.
De algemene forums open ik vrijwel nooit.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 20:13

mischien is een TAG ervoor wel handig dan... bijvoorbeeld [sex] ???

dan weet ik in iedergeval dat ik hem niet moet openen

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 20:35

Dat vind ik wel een goede Kiwiko, een tag geeft wel meteen duidelijkheid Ja
Alleen wel [seks] dan aub Knipoog Slim

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 20:36

ik vind het allemaal prima Haha! Haha! als ik het maar weet van te voren Haha!

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 21:20

Nee, ik hoef hier zeker geen apart forum voor de sex bij.Het moet toch niet gekker worden zeg.
Voor de sex/relatie topics moeten ze maar verkassen naar viva.nl ofzo.

Om eerlijk te zijn kan ik ook absoluut niet snappen dat mensen hun "activiteiten" open en bloot ( Haha! )
op bokt gooien onder hun eigen naam.Onder het motto van "tegenwoordig is niks meer taboe."
Seks is toch juist leuk omdat er iets van geheimzinnigheid omheen hangt en je niet alles aan iedereen vertelt? Anders kun je als hobby net zo goed gaan ramen lappen ofzo Haha!