een vier voetjes van de vloer racer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
natasja50 schreef:Gefeliciteerd met jullie benoeming. Misschien idd een leuk idee om "gratie" te verlenen aan enkele gebande bokkers om het allemaal wat "feestelijker" te maken? Ik weet dat er wat mailtjes de afgelopen weken hierover binnen gekomen zijn waar doodleuk niets mee gedaan is..... zelfs geen antwoord !!
Urielle schreef:natasja50 schreef:Gefeliciteerd met jullie benoeming. Misschien idd een leuk idee om "gratie" te verlenen aan enkele gebande bokkers om het allemaal wat "feestelijker" te maken? Ik weet dat er wat mailtjes de afgelopen weken hierover binnen gekomen zijn waar doodleuk niets mee gedaan is..... zelfs geen antwoord !!
Ja, vervelend dat zowel Sterre als Gwen op dat moment niet beschikbaar waren
We zijn druk bezig met de organisatie van het splinternieuwe 'midteam' om te voorkomen dat mailtjes zomaar in de lucht blijven bungelen
Maya schreef:Die moeten nog aangemaakt worden geloof ik, dat zullen iig de gebruikelijke * gebruikersnaam@bokt.nl worden. Ik zal er even achteraan zitten, dat die mailadressen op orde komen
Fitzroy schreef:Hmmmm.... ik ben net als Sammie best verbaasd over de keuze van sommige bemiddelaars.
VeirL schreef:Ik dacht dat het er twee waren?
superhaffies schreef:ik zal wel weer super stom zijn ofzo, maar ik heb nooit begrepen wat een bemiddelaar is