Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Silviabol schreef:je bedoeld in elk HK topic heel hard HALT roepen?
Karl66 schreef:Besloten verklaren kan helemaal niet, het wordt hoogstens als aanduiding gebruikt om aan te geven dat je met een vaste vriendengroep al heel lang in hetzelfde topic post en dat je niet echt op inbreng van anderen zit te wachten. Maar dat wil niet zeggen dat je het kan verbieden.
Unfaithful schreef:geluksvogel schreef:ik vind het eigenlijk een beetje onzin. jááá ik ben lid van al die topics van pirates en ik moet zeggen dat het er erg gezellig is! ik heb er veel vrienden en dat vind ik belangrijk!
[knip]
Precies, hier ben ik het voor de volle 100% mee eens!
Laui! schreef:Ehm, het heet al járen geen SlowChat meer, dat ik weet. Topics mogen er langer zijn, oneliners mogen er, en da's prima, wat mij betreft mag dat ook nog steeds. Maar als iemand 3x onder elkaar iets post met maar 1 of 2 woorden (jaja!) erin, vind ik dat toch wel storend, geeft mij onnodig scrollwerk.
En met tien berichtjes per dag kun je best slowchatten, het duurt alleen niet zo lang, maar ik ken genoeg mensen die daar ook best last van hebben met hun beltegoed(het was ook maar een ideetje hoor *pruillipje*)
ThePast03 schreef:Klopt, maar uiteindelijk "verbieden" ze het wel. Als je al het "lef" hebt om in zo'n topic te reageren word je of weggepest of simpelweg genegeerd.
Wat mij betreft mag daar ook weleens tegen opgetreden worden.