[Dienstmededeling] Postbeperkingen op niet-paardenforums

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

daantjuhhh

Re: [Dienstmededeling] Post beperkingen op niet-paardenforum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 18:59

Echwel schreef:
En helaas zie je dus nu overal berichten komen zoals Daantjuh ze beschrijft.

Of dit een toevoeging is weet ik niet, het is in ieder geval niet nuttig
Mensen die 25 berichten in 1 uur plaatsen.

Het was maar een voorbeeld, zoiets moet je natuurlijk niet 25x achter elkaar doen.
Weer bij een ander topic kan je een tip geven.
En weer bij een ander topic kan je het eens zijn met een tip gever!

Ik bedoel er zijn zat topics waar iedereen wel een steentje aan kan bijdragen!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 19:06

Vandaar dus mijn vraag 'wie kontroleert wat "nuttig" is'.
De Mod's doen het alleen als men Afbeelding , hierdoor ontstaat er dus een bepaalde willekeur, die je niet moet willen hebben.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 19:56

daantjuhhh schreef:
Ach cowboy.
komop 25 paardenpost dat is toch zo gedaan!

Leuk paard hoe oud is hij??
Dat is al een paardenpost.
Lijkt me niet iets waar je onwijs slim voor moet zijn!

Natuurlijk kan ik hier 25 semi-interessante posts neerzetten. Maar dat lijkt me voor niemand van belang. Ik zit hier vooral als ouder van een 9-jarig kind (een Penny zeg maar) en probeer iets over paarden te leren. Dat betekent dat ik er weinig over te melden heb, ik hou er nl. niet zo van om in de ruimte te banketstaven over zaken waar ik weinig van weet.

Dan kom ik toevallig zaken tegen die NIET over paarden gaan maar waarmee ik mensen vanuit mijn expertise wel op weg kan helpen. Da's dan leuk, ik leer iets van hen, zij wellicht iets van mij.

Maar dat is klaarblijkelijk niet de bedoeling. Ik mag op deze site pas iets over niet-paardenzaken melden nadat ik eerst 25 x iets (hoe onbenullig dan ook) over paardenzaken gemeld heb. De formele naam voor die sneue benadering is 'intellectuele incest' volgens mij.

Prima, so be it. Succes met voor anderen bepalen op welke wijze zij hun (diepgaande) problemen kenbaar dienen te maken.

Ik ben wel benieuwd wie van de mods zich moreel verantwoordelijk gaat voelen als iemand drastische acties onderneemt omdat hem/haar een schaduwaccount geweigerd wordt en de verwijzing 'praat er maar over met een hulpverlener' niet helpt.....

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 19:59

Ook jij kan je steentje bij dragen in paardenpost hoor.
Er zijn altijd mensen die nog meer leek dan jou zijn!

Pfff... wat een zelfvertrouwen hebben mensen toch!
Er zijn echt wel dingen die jij weet en een ander niet.
Of dingen die je kan opzoeken.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 20:20

Ik postte ook nooit echt in het paardengedeelte, las daar alleen maar de onderwerpen over problemen die ik zelf ook heb met m'n paard maar ik reageerde daar nooit. Ik ben 14 en denk dat ik dan gauw als een penny wordt gezien.. Maarja zal m'n best doen Clown. Snap de regel opzich wel, maar vind het wel lastig dat ik nu nog 18 berichtjes moet posten daar..

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 20:35

Je kan als leek ook je vraag stellen in een topic.
Heb je alweer een hoop nuttige informatie en niet nutteloos wat gepost.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 21:13

Cowboy55 schreef:
Ik ben wel benieuwd wie van de mods zich moreel verantwoordelijk gaat voelen als iemand drastische acties onderneemt omdat hem/haar een schaduwaccount geweigerd wordt en de verwijzing 'praat er maar over met een hulpverlener' niet helpt.....

Ik mag toch hopen geen een van de moderators. Dit is een paardenforum en geen hulpverlenende instantie.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 21:17

Precies, ThePast03 en daar zit hem ook de kneep.
Het blijft in de eerste plaats een paardenforum.
Daarom, Cowboy55, kun je prima meelezen met de paardentopics en zul je het reageren in niet paardgerelateerde topics even achterwege moeten laten. Het is niet anders.

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 21:26

Ik vind het een goede regel hoor... Ik snap eigenlijk ook niet zo goed dat mensen alleen op bokt komen voor de fora die niet over paarden gaan Scheve mond Kijk, ik vind ze leuk als toevoeging enzo, maar mijn eerste reden om lid te worden van bokt was dat het over paarden gaat. Verder ben ik het met ThePast03 en Fitzroy eens.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 23:42

Echwel schreef:
Of dit een toevoeging is weet ik niet, het is in ieder geval niet nuttig
Mensen die 25 berichten in 1 uur plaatsen.

Ik heb er zelf nooit zo op gelet, maar het zou best wel eens kunnen dat ik aan die 25 kom...Haha!

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Re: [Dienstmededeling] Postbeperkingen op niet-paardenforums

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 11:45

nou samen met pipanda regelen we het topic allemaal dezelfde foto bewerken op het crea bea,
mogelijk gaat hij nu uit de lucht of iemand anders moet het over nemen, maar ja wij kunnen het dus niet meer melden, want we kunnen zelf niet meer reageren in ons eigen geopende topic dus wel een beetje krom zeg maar, nou ja we zullen mischien een ander forum moeten gaan zoeken, waar we dan zoiets opzetten nou ja was leuk zolang het duurde, vind het alleen een beetje jammer voor de gene die het ook leuk vonden

groetjes Boemba

annekeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 14:36

Ik vind het heel jammer, en wanneer ben je "pas "op bokt??? Ik zit nu 5 maanden op bokt en kijk elke dag, dat noem ik niet pas!!
Nou, ik ben ertegen!!!

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 14:49

Ik ben ervoor Ja
25 berichten zijn niet veel en het is en blijft een paardenforum [al ben ik zelf tegen deze uitspraak aangezien er meer niet paardendingen zijn dan welpaarden imo] en neem aan dat het meeste soort mensen dat hier komt toch wel hier komt voor de paarden en genoeg gezond verstand heeft om 25 nuttige berichtjes te kunnen plaatsen Ja

Ik vind het een goed idee!!

Phillipa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 15:21

Het is opzich wel een goede regel. Lachen Maar ik heb wel een vraagje Tong uitsteken ik moest er nog 4. Dus ik naar het paardengedeelte, en aantal gepost. Maar nu moet ik er nog steeds 4 Verward Ik had gepost bij 'De Kantine' > 'Algemeen' .. telt die niet dan?

unicorn1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 15:36

Ik vind het wel jammer, ik ben dus ook nieuw en heb nog niet genoeg gereageerd. Zie je iets waarbij je iemand kan helpen, kan je niks posten! Ik weiger om even snel overal berichtjes te zetten die nergens over gaan. Ik kijk vooral op bokt voor de dingen die over paarden gaan maar af en toe is het ook leuk om op iets heel anders te reageeren! Ach ik kom er wel hoor maar kan even duren! Haha!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 15:36

nee, allene het tabblad Informatief.

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 15:46

Ik vind het een goed plan, het is nu eenmaal een paardenforum en zo moeilijk is het niet om iemand een goede tip of raad te geven op paardengebied.

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 16:24

Wat een ophef... 25 berichten zit je zo aan als je iets met paarden hebt (moet nu wel eerlijk toegeven dat ik ook niet zo veel meer op de paardenfora post...). Ik vind het wel een goede regel, voorkomt hopelijk ook de sa's die als paddenstoelen uit de grond lijken te schieten.

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 16:46

zo krijg je volgens mij allemaal onzin topics zoals ik heb een bruin paard zal ik een bruin zadel kopen, sorry hoor maar zo krijg je wel een hoop onzin erop (mijn idee) of sommige leuke topics verdwijnen zoals allemaal dezelfde foto bewerken, want waarschijnlijk stopt dit omdat er anders toch geen animo meer voor is.

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 16:47

Jeetje, 25 posts is makkelijk te doen. Waarom wordt overal toch zo moeilijk over gedaan? Toen ik me aanmeldde had ik ook al een hele tijd niet meer gereden, maar ik zat toen juist meer op het paardengedeelte als nu.

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 16:52

Dit is dus tegen schaduw accounts nou heb ik geen schaduw account en ben al vanaf januarie lid. Ik ben dus ook alleen lid geworden voor de bokt meetings en het creabea gedeelte. En het telt allebei ineens niet mee voor het aantal posts. Nu heb ik dus ook nog geen posts die op paarden gebied ergens over gaan. Ik heb hier ook weinig te melden over paarden problemen mijn devies is; heb je een probleem over een ziek paard, vraag het een veearts. Heb je een rijtechnisch probleem, vraag het aan je instructeur. Dus die 25 posts wordt een probleem voor mij Verdrietig
Groetjes miranda

Boemba

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 17:04

en ik kan wel gaan posten, maar ik heb dus geen paard, en heb er ook geen verstand van (Dus met andere woorden ik ben dus niet welkom), en of jullie zitten te wachten op onzinige reacties van mij IK BETWIJFEL HET. ben al sinds februari 2006 lid en heb ook geen schaduw acount,

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 17:06

Boemba schreef:
en ik kan wel gaan posten, maar ik heb dus geen paard, en heb er ook geen verstand van (Dus met andere woorden ik ben dus niet welkom), en of jullie zitten te wachten op onzinige reacties van mij IK BETWIJFEL HET. ben al sinds februari 2006 lid en heb ook geen schaduw acount,

Ik wil niet onaardig zijn, maar wat doe je dan op een paardenforum?/

Je komt hier toch om met mensen over dezelfde hobby/ liefde voor paarden te praten..

Ik ga toch ook niet op een punniksite zitten, omdat ik daar niets mee heb

Boemba

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 17:10

wij doen in crea bea het topic allemaal dezelfde foto bewerken omdat ik dat leuk vind, dat nu dus drijgt te stoppen zonder dat we dat door kunnen geven

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 17:13

Boemba schreef:
wij doen in crea bea het topic allemaal dezelfde foto bewerken omdat ik dat leuk vind, dat nu dus drijgt te stoppen zonder dat we dat door kunnen geven

dreigt Haha!

Maar er zijn toch andere forums die speciaal voor foto hobby's gemaakt zijn?

Ik snap ook werkelijk niet wat je op een paardenforum doet als je verder niets met paarden hebt.
Dat paardenmensen ook nog andere dingen leuk vinden en dat je daar hier ook over kunt praten is leuk, maar uiteindelijk draait het wel om paardenmensen onder elkaar hier.