_Laura schreef:Even wat rechtzetten: Inmiddels is die gebruiker verwijderd, alleen dat had ik niet meegekregen.
Bedankt moddies
Dat is echt wel fijn voor jou dat ze verwijdert is
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Laura schreef:Even wat rechtzetten: Inmiddels is die gebruiker verwijderd, alleen dat had ik niet meegekregen.
Bedankt moddies
KiWiKo schreef:hihi, ik krijg dat soort dingen nooit, en als ik ze krijg dan kan ik een glimlach niet onderdrukken![]()
En over een of andere gevaarlijke vriendenkring en broer die me weleens zouden opzoeken 
wanneer spreken we een keer af?
XchantjuhX schreef:KiWiKo schreef:hihi, ik krijg dat soort dingen nooit, en als ik ze krijg dan kan ik een glimlach niet onderdrukken![]()
Ik krijg ze ook bijna nooit... eenmaal kreeg ik een pb met de meest vreselijke taal erin en bedreigingen omdat ik had gereageerd in een [HAW] topic van haar.En over een of andere gevaarlijke vriendenkring en broer die me weleens zouden opzoeken
Toen heb ik terug gestuurd:
Ik hou ook van jouwanneer spreken we een keer af?
![]()
Helaas niets meer van gehoord
XchantjuhX schreef:KiWiKo schreef:hihi, ik krijg dat soort dingen nooit, en als ik ze krijg dan kan ik een glimlach niet onderdrukken![]()
Ik krijg ze ook bijna nooit... eenmaal kreeg ik een pb met de meest vreselijke taal erin en bedreigingen omdat ik had gereageerd in een [HAW] topic van haar.En over een of andere gevaarlijke vriendenkring en broer die me weleens zouden opzoeken
Toen heb ik terug gestuurd:
Ik hou ook van jouwanneer spreken we een keer af?
![]()
Helaas niets meer van gehoord

Of idd zo'n lam berichtje terug sturen!