nee, juis niet! Weet je hoeveel rassen er bestaan? Straks heb je 10 rassen, met er tussen 5 waar er maar 20 aan mee doen.. Misschien is het een idee om per subforum een pony verkiezing te doen ( de ras forums ) en dan in 1 sticky in forumzaken te zetten. en dan een limiet van 200 deelnemers, over heel bokt ( of 250 ) zijn er meer deelnemers, moet je gaan kijken wie er ook mee doen aan een subforum verkiezing en die eruit halen.. snap je?
Ik had op de vorige pagina ook al voorgesteld om sommige dingen samen te voegen, zoals het nu ook al in rassenpraat gaat. De Lusitano, andalusier friezen en lippizaner worden samengevoegd tot barokke paarden, alle soorten welshjes gooi je bij elkaar en zo heb je er ook een categorie gangenpaarden, die kan je ook allemaal bij elkaar houden (en er zijn nog veel meer rassen die je wel tot 1 groep kan rekenen). Bij kruisingen zou een eigenaar moeten kiezen in welke categorie hij uitgebracht wordt.
Sjoert, aangezien jij mod bent, hoe ziet het modteam zo'n verkiezing voor zich? Mag het lang duren, of moet de verkiezing binnen een week afgerond zijn? Willen jullie dat alle paarden mee kunnen doen, of een max. aantal inschrijvingen etc. Als de kaders een beetje duidelijk zijn kunnen we een beetje constructiever brainstormen
Het leukste is natuurlijk om gewoon weer alle paarden en pony's op 1 hoop te gooien en er dan een verkiezing van te maken.
Ik geloof dat er in voorgaande jaren een selectie op rassen is gemaakt. Zo werden de tinkers bij de pony's ingedeeld etc.
We kunnen het nu zo nog wel een keer doen, maar ik denk persoonlijk dat het dan te groot wordt voor een echte verkiezing. Wellicht inderdaad een selectieronde houden en dan de 20 pony's/paarden uitkiezen voor de finale en daar dan nog een keer op laten stemmen.
Spontaan idee voor een prijs: sjoert komt in zijn banenpak de beker brengen
Als ik wat sjaggie ben ga ik altijd naar jou profiel om die foto te bekijken, dat maakt mn dag weer goed. Ik vrees dat ik nu dan maar een fles whiskey moet gaan kopen voor noodgevallen
Jaaa, maar als je per ras doet is het aan de ene kant voordelig. Maar aan de andere kant echt massaal!!.. Heb wel zin in veulen verkiezing, kan ik ook fijn mee doen met mijn kleintje..
toch vond ik het opzich wel te doen hoor. Je geeft mensen 2 weken de tijd om hun eigen paard op te geven. Daarna gaat dat topic opslot en je maakt een lijst van de opgegeven paarden. Users mogen dan vervolgens stemmen op een paard uit de lijst die gemaakt is (altijd mensen die lijst niet lezen en een paard noemen wat er niet tussen staat....) Ik had altijd het onderscheidt in paarden (hieronder ook arabieren ongeacht stokmaat) en pony's (hieronder ook tinkers en fjorden, ongeacht stokmaat). Het stemmen is het meeste werk, vooral om in de gaten te houden wie zich wel of niet speciaal voor het stemmen heeft aangemeld (en dus een vriendje van die en die is en ook alleen maar komt om te stemmen). Het in de gaten houden wie 6 x stemt terwijl 1x is toegestaan. Het in de gaten houden van schaduw accounts... Er zijn en blijven gewoon altijd mensen die vals proberen te spelen. iets wat ik trouwens niet begrijp aangezien er alleen maar eer te winnen is
Het lijkt me sowieso erg leuk om ook weer eens rassen verkiezingen te doen, dus die als voorronde gebruiken op "de grote verkiezing" lijkt mij een heel goed idee.