SuperPepeijn schreef:Het is alleen nodig om stoom af te blazen, of gal te spuwen als je niet boven dat gedrag staat, professioneel zijn is dat.
Ergens kan ik me wel voorstellen dat je dat vindt. Met het eerste gedeelte van je opmerking ben ik het wel eens, natuurlijk, als je ergens boven staat en je kunt het allemaal direct van je af laten glijden dan is stoom afblazen ook niet nodig. Maar wat je als mod af en toe op je bord krijgt is niet mis. En ja, daar heb je voor gekozen en nee, dan had je misschien maar geen mod moeten worden. Maar dan komen we op het laatste stukje van je quote (om ook meteen maar even op Alane in te haken): wij zijn geen professionals. Wij zijn vrijwilligers, en we zijn mensen. Mensen die dit bovendien voor hun plezier doen, en omdat ze graag iets bijdragen aan Bokt. En begrijp me goed, 9 van de 10 keer is het ook hartstikke leuk. Maar die ene keer dat het wat minder leuk wordt, dan wil het wel eens lekker zijn als je dat gewoon even ergens kwijt kan. Dat is geen excuus, maar wel een verklaring.
Was het verkeerd? De een vindt van wel, de ander vindt van niet. Waarschijnlijk had het anders gekund. Ik weet dat het een dooddoener is, maar: het is nu eenmaal gebeurd, en ik denk dat we hier allemaal iets van geleerd hebben.