Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ellende schreef:Let op: Het is niet de bedoeling hier een link naar de informatie te plaatsen. Iedereen die dat wel doet kan een ban verwachten.
Sannert schreef:Omdat in het eerste bericht staat: wie de screens erneer zet kan een ban verwachten ..
Chrissetje schreef:En waarom dat dan?
De waarheid mag toch ook wel gewoon gezien worden?
Karl66 schreef:Chrissetje schreef:En waarom dat dan?
De waarheid mag toch ook wel gewoon gezien worden?
Dan zou het beter zijn om het hele topic te openbaren en niet alleen een paar kreten uit dit topic en dat zie ik nog niet gebeuren
SuperPepeijn schreef:Dat stukje, dat heb ik ook gelezen. Enige wat mij opviel is hoe schandalig daar over gebruikers gesproken wordt. Ik had het vermoeden al, maar dat het zó shocking onprofessioneel gedrag was had ik nooit gedacht.
Quellian schreef:Kan dit niet beter op slot...?
Liezel1 schreef:Chrissetje schreef:En de mods ons maar bannen als we ook maar 1 ding verkeerd doen.
Bv een account wisselen..
daar wordt je echt niet zomaar voor geband....
hoevaak lees je wel "oeps, vorige bericht nog geplaatst onder het account van XXX"
Karl66 schreef:@Chrissetje als je alleen een paar negatieve posts uit een topic haalt, dan kan je gemakkelijk een bepaalde toon zetten die als je het hele topic leest er toch niet blijkt te zijn.
Quellian schreef:madacha schreef:Ik ken een Bokker waarvan iedereen denkt dat ze hardstikke ziek is, terwijl ze niets mankeert in het echt.
HO! Gaan we suggereren?
*gaat de TEMknop testen*
Edit: Madacha, ik had al gereageerd in dit topic, je houdt je niet aan je contactverbod
manzano schreef:Hmm heb weer wat gemist blijkbaar.
Maar als je je normaal gedraagt dan hebben ze ook niks over je te melden op het beslotentopic. Dus waar maken mensen zich in vredesnaam zo druk over???
manzano schreef:Hmm heb weer wat gemist blijkbaar.
Maar als je je normaal gedraagt dan hebben ze ook niks over je te melden op het beslotentopic. Dus waar maken mensen zich in vredesnaam zo druk over???
Sundancer schreef:Karl66 dit is niet de eerste keer, helaas is alles van vroeger verwijderd....dat was ook niet voor de poes.
Quellian schreef:Uhm mensen... Ik wil me nergens in mengen, maar...
Zandruiter krijgt n.a.v. dit topic een permanente IP ban. Is dat niet wat heftig zonder een strafrechtelijk boktverleden?