door_ schreef:Tja... alhoewel er ook een hoop mensen zijn waarvan je op t eerste gezicht zou denken dat ze een hoger iq hebben dan een lege eierdop, en dan blijkt het toch ineens niet zo te zijn, helaas...
je bedoeld mensen die slimmer zijn???
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
door_ schreef:Tja... alhoewel er ook een hoop mensen zijn waarvan je op t eerste gezicht zou denken dat ze een hoger iq hebben dan een lege eierdop, en dan blijkt het toch ineens niet zo te zijn, helaas...
KiWiKo schreef:door_ schreef:Tja... alhoewel er ook een hoop mensen zijn waarvan je op t eerste gezicht zou denken dat ze een hoger iq hebben dan een lege eierdop, en dan blijkt het toch ineens niet zo te zijn, helaas...
je bedoeld mensen die slimmer zijn???
Citaat:Het komt de laatste tijd steeds vaker voor dat moderators te maken krijgen met scheldpb’s naar aanleiding van een simpele moderatoropmerking of het versturen van een ow.
Het komt bijvoorbeeld al voor dat een moderator foto’s van posterformaat in links veranderd terwijl dit toch duidelijk in overeenstemming is met de regels die op dat forum gelden.
Aangezien moderators toch vrijwillig dit werk doen en het ook leuk moeten blijven vinden, vinden wij dat het niet zo kan zijn dat moderators met tegenzin een pb openen uit 'angst' voor weer een scheldkanonnade.
Een oplossing zou kunnen zijn om een ow of afkoelban te geven aan gebruikers die dit doen. Dit met in het achterhoofd de link naar het uitschelden van een ambtenaar in functie: als je een politieagent voor decembersnack uitmaakt kan je daar een bon voor verwachten.
De andere kant van het verhaal is dat niet alleen mods maar ook gebruikers last hebben van dergelijke pb’s. En de regels is en blijft voorlopig ook zo dat het moderatorteam daar niets aan doet. Pb’s zijn privé en dat moet ook zo blijven en aangezien we nooit weten wat er aan voorafgegaan is kunnen we hier weinig aan doen.Daarbij hebben jullie als gebruiker tegenwoordig de mogelijkheid om pb’s van iemand te blokkeren.
Wij willen hierover graag jullie mening weten.
orionneke schreef:Je mag op bokt iemand niet kwesten/uitschelden, hiervoor krijg je een OW. Geld dit ook voor PB's??? Dan wil ik graag iemand aangeven.
Wie weet er antwoord??
orionneke schreef:Cyntje schreef:Ik heb een OW
UHm.... uitschelden vind ik ook niet echt nodig op bokt en kwetsen in die zin ook niet, maar soms vind ik idd dat je niet eerlijk je mening op bokt mag geven... maar waar mag je dat nog wel?
Waar heb jij em voor gekregen ?
Natasja91 schreef:Dat is wel een goede vraag.
Dan kan ik ook wel enkele personen aangeven