Kan dit zomaar op Bokt?????

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Taffje

Re: Kan dit zomaar op Bokt?????

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 17:33

aerdenhout1 schreef:
Eigenlijk heb ik altijd gedacht dat BOKT iets met paarden te maken had!!!!! Maar je mag NIET van paarden houden ,of je moet het geheim houden om mee te kunnen doen?????? Waar zijn in dit geval de moderators???? SLUITEN die handel! En als het allemaal als een geintje bedoeld is....leuk hoor, maar bij mij kan hij er niet in!

Dit soort reacties bevestigen mij in ons standpunt niet meer iedereen toe te willen laten, verschil van humor kan te groot zijn en wie verplicht ons met iedereen te moeten "praten"?

A10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 17:33

Dit is jouw huiskamer ook niet Lachen

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 17:35

Nee, van origine wel mijn topic Clown

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 17:37

Albertine_N schreef:
Dit is jouw huiskamer ook niet Lachen

Dat zegt niemand.

We hebben een hele invasie binnengekregen, terwijl we al maanden met een bepaald groepje bokken. Via PB werd ons medegedeeld dat het ze erom te doen was, wat moet je hier dan mee? We hebben ze vriendelijk verzocht een ander topic te zoeken, we hebben ze genegeerd, de moddies hebben ingegrepen, maar het interesseert ze niets. Wat kan je hier dan nog mee???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 17:38

[naam] schreef:
Raar Rolleyes

Dit neem ik dus even terug Lachen
Heb net een beetje dat topic gelezen en er is niet veel anders aan dan de meeste HK topics. In alle topics staan wel dingen die anders bedoeld zijn dan dat ze overkomen, gewoon geen probleem van maken en laat iedereen lekker in zn eigen topic kletsen Knipoog

oestinja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-06 17:39

Jullie gaan echt allemachtig off-topic, het enige wat ik wil weten is of dat zomaar gaat, die kreet neerzetten van "jeweetlwelwiekunnenkillen" In mijn ogen komt dat nogal dreigend over en ik vind het not-done.
Verder wil ik nog wel even melden dat mijn persoontje en nog een paar andere niks verkeerds hebben gezegd in het Karlette-topic.. Echter, het is hier op dit forum vaak voorgekomen dat er op goedlopende topics voortijdig een slotje kwam wegens de bemoeienis van bepaalde mensen van een bepaald clubje die niet kwamen om te discussieren maar om te rellen.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 17:41

oestinja schreef:
Jullie gaan echt allemachtig off-topic, het enige wat ik wil weten is of dat zomaar gaat, die kreet neerzetten van "jeweetlwelwiekunnenkillen" In mijn ogen komt dat nogal dreigend over en ik vind het not-done.
Verder wil ik nog wel even melden dat mijn persoontje en nog een paar andere niks verkeerds hebben gezegd in het Karlette-topic.. Echter, het is hier op dit forum vaak voorgekomen dat er op goedlopende topics voortijdig een slotje kwam wegens de bemoeienis van bepaalde mensen van een bepaald clubje die niet kwamen om te discussieren maar om te rellen.

Kijk even naar onze berichten voordat het HK topic bestond. Dan zul je zien dat een aantal van ons zich graag in een goede discussie mengt. Dat is misschien ook de reden dat we zo goed klikken in de HK.

En wat betreft het dreigende over komen van Jeweetwelwie kunnen killen, zeg ik nogmaals: mijn ex is hiervan op de hoogte. Hij maakt er geen punt van, zou jij ook niet moeten doen Knipoog

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 17:43

Ik moet hier wel heel eerlijk zeggen dat ik op dit topic reageer en niet heb gelezen wat er aan vooraf is gegaan! Maar dan nog vind ik het een beetje raar dat je met een bepaald groepje bokt en anderen daar niet aan mee zouden mogen doen! Ga dan op de msn met elkaar! Of ben ik de enige die daar zo over denkt?????

oestinja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-06 17:44

Regels die sommigen menen te moeten stellen voor al dan niet deelname aan een topic, zouden gewoon niet moeten mogen en zeker niet zoals jullie ze presenteren.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 17:44

oestinja...
als dat je enige vraag was...PB DAN EEN MOD!
je weet dat door dit soort topics de rellen en discussies van start gaan.
Ik vind het een onschuldig topic Lachen
En die 'regel' van de paarden.
In het HK topis voor mama's en zwangeren praten we ook niet over paarden.
Heel bokt gaat tenslotte al over paarden,waarom mag er dan niet een topic zijn waarin je over iets anders praat?!
En die regel van de eerdere topics lezen...
Is best logisch,om dit soort discussies te voorkomen.
BTW is het vast niet de bedoeling dat je élke reactie in de oude topics heel presies doorleest,maar dat je wel even weet waar je over meepraat.

Met andere woorden...waar maken jullie je druk om Rolleyes
Als het echt zó ver-schrik-ke-lijk erg was geweest,had het mod team allang ingegrepen. Haha!

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 17:46

Sorry, nog even mijn laatste reactie, waarom nemen de mensen die niks met het topic hebben dit topic serieuzer dan de mensen die er dagelijks posten Verward

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 17:47

Karl66 schreef:
Sorry, nog even mijn laatste reactie, waarom nemen de mensen die niks met het topic hebben dit topic serieuzer dan de mensen die er dagelijks posten Verward

Omdat ik ziek wordt van al die zinloze discussies van relbeluste mensen... Rolleyes
Wees blij dat er mensen zijn die het voor jullie opnemen Lachen

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 17:47

Karl66 schreef:

En wij roepen altijd zo hard dat wij het meeste onzin verkondigen in ons topic Ja

We hebben gewoon lol Haha!
En dat mag dus niet van sommige bokkers.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 17:48

turbotinker schreef:
Karl66 schreef:

Omdat ik ziek wordt van al die zinloze discussies van relbeluste mensen... Rolleyes
Wees blij dat er mensen zijn die het voor jullie opnemen Lachen

Ik vind je reactie goed hoor, dank je wel Lachen

Maar ik denk niet dat Karl het naar jou richtte Lachen

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 17:49

Bloos Het lukt me maar niet om niet te reageren Bloos

Turbotinker ik bedoelde jou niet, ik bedoelde de mensen die deze regels zo serieus nemen, daar hebben de leden van dat topic (inclusief alle nieuwe leden die er in de loop van de tijd bijgekomen zijn) zelf totaal geen last van.

En dit was dan echt mijn laatste bijdrage Haha!

oestinja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-06 17:49

Quellian schreef:
Marreke schreef:
Huiskamer is natuurlijk wel een apart stukje van Bokt, waar vaak ook op een aparte manier gereageerd wordt in topics Knipoog

Juist! Alleen de topicleden weten wat er bedoeld wordt met 'Jeweetwelwie' en het niet mogen praten over paarden. De overige bokkers die niet lid zijn van het topic, zijn mensen waarvoor het ook geen meerwaarde heeft om dit wel te weten. En zou je het dan tóch willen weten, dan is Pben niet zo moeilijk (uit ervaring weet ik dat TS weet hoe het moet).

Maar ik weet waar TS op uit is, dus ik ga maar WEER eens op de TEMknop rammen, een mod Pben en de Pbtjes aan mij doorsturen naar de mod.

Word hier erg moe van Oestinja! Je bent 39 en dan zulke topics en reacties, vind ik werkelijk verbazingwekkend

Zoals je wel weet leven we in een land van vrije meningsuiting en als dit topic jou niet aanstaat dan ga je toch ergens anders posten? Verder heb je niks te maken met mijn leeftijd en wat ik vervolgens post. Dat jij er moe van wordt zegt niks over andere lezers. Jouw mening is imo geen referentiekader voor de restvan Bokt.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 17:51

Ik weet wel dat je mij niet bedoelde..maar ik moest even mijn beweegredenen melden dat ik reageer in dit topic. Lachen
Ik lig er echt niet wakker van welke topics er in hk lopen en niet,als ik maar kan posten in 'mijn eigen vaste topics' Clown

Dit was dan ook mijn laatste bijdrage..
maar lees nog wel stiekum mee...wil weten hoe dit afloopt Tong uitsteken

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 17:52

oestinja schreef:
Zoals je wel weet leven we in een land van vrije meningsuiting en als dit topic jou niet aanstaat dan ga je toch ergens anders posten? Verder heb je niks te maken met mijn leeftijd en wat ik vervolgens post. Dat jij er moe van wordt zegt niks over andere lezers. Jouw mening is imo geen referentiekader voor de restvan Bokt.

Ik snap je niet? Ik post al máánden met zeer veel plezier in dat topic, al voordat jij een geregistreerde bokker was. En dan zou IK moeten ophoepelen, omdat JIJ vindt dat dat moet?

Juist, logisch.

Waar blijven die moddies nou...?

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 17:54

turbotinker schreef:
Ik weet wel dat je mij niet bedoelde..maar ik moest even mijn beweegredenen melden dat ik reageer in dit topic. Lachen
Ik lig er echt niet wakker van welke topics er in hk lopen en niet,als ik maar kan posten in 'mijn eigen vaste topics' Clown

Toch nog even een vraagje aan jou dan Bloos

Stel he... Jij post lekker in een HK topic waar het gaat over dingetjes die buitenstaanders niet 123 zullen begrijpen en er komt iemand in het topic die meteen gaat klieren en onderwijl gaat PBen met de beweegredenen van het posten in het topic.

Ik denk dat je als HK gebruiker kunt voorstellen hoe dat voelt Lachen Dank je wel voor je bijdrage iig! Lachen

oestinja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-06 17:55

Quellian schreef:
Karl66 schreef:

En wij roepen altijd zo hard dat wij het meeste onzin verkondigen in ons topic Ja

We hebben gewoon lol Haha!
En dat mag dus niet van sommige bokkers.

Lol hebben is prima maar niet over de rug van anderen en beperk je lol dan tot je eigen topic????

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 17:56

oestinja schreef:
Lol hebben is prima maar niet over de rug van anderen en beperk je lol dan tot je eigen topic????

Lol over de rug van anderen? Wij zitten met een gezellig clubje in een HK topic, gaat over de alledaagse dingen, dus gaat over niemands rug hoor Lachen

Als je het zo gaat bekijken, dan kan heel de HK wel op slot.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 17:57

Ik snap je Quel...
Daarom reageer ik dus ook... Knipoog
Ik kan binnen nu en 10 minuten wel tien topics uit het HK zoeken waar dit soort regels zijn.(Hetzij opgeschreven,of niet.)
En om nou nét jullie topic eruit te vissen en daar moeilijk over gaan doen,terwijl je niet eens weet waarover je het hebt...
Get a life zou ik zeggen Lachen

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 17:58

Quellian schreef:
turbotinker schreef:

Toch nog even een vraagje aan jou dan Bloos

Stel he... Jij post lekker in een HK topic waar het gaat over dingetjes die buitenstaanders niet 123 zullen begrijpen en er komt iemand in het topic die meteen gaat klieren en onderwijl gaat PBen met de beweegredenen van het posten in het topic.

Ik denk dat je als HK gebruiker kunt voorstellen hoe dat voelt Lachen Dank je wel voor je bijdrage iig! Lachen

Ik ga brutaal wezen en ook antwoord op deze vraag geven..
Sorry Bloos

Ik heb dit zelf ook meegemaakt..
Er kwam een nieuw iemand bij en ik had net een rottijd achter de rug..
Sterfgevallen, pheiffer, moeten stoppen met mijn management opleiding.
Dus iedereen wenste me sterkte ed..

Zij gelijk helemaal Pb-en wie dan wat dan en hoe dan..
Ja dan heb ik zoiets als je de moeite niet neemt om terug te lezen om zo toch een beetje in het topic te rollen hoef je voor mij hier niet langer te posten..

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 18:01

Juist, dat bedoel ik Knipoog

Ik heb een rottijd achter de rug gehad met mijn ex, oftewel Jeweetwelwie. En ik vind het dan erg min dat buitenstaanders hierover gaan vallen, terwijl ze niet eens weten over wie het gaat en wat het me gedaan heeft.

oestinja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-06 18:01

Get a life? Sure... maar het enige wat mij niet aanstaat is PUNT 6 VAN DE STATUTEN haha laat me niet lachen, wat ik me afvraag is of dat zomaar kan. Ik heb jullie niet gevraagd om daar met de hele kluit bovenop te duiken.
En Quellian, dat je nu met de info komt dat het over je ex gaat, vind ik ronduit een zwaktebod.
Voorts, ik had inderdaad wel iemand van jullie kunnen PM'en wat jullie ermee bedoelen maar PM's worden door jullie doorgaans niet gewaardeerd, vandaar dat ik dat ook maar heb gelaten en het op deze manier aan de kaak heb gesteld.