Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laui! schreef:Laat ik voorop stellen dat ik dit topic wel degelijk stemmingmakerij vindt. What the f*ck doet het er toe? Echt, ik maak me meer zorgen om Israël bv...
Sorry voor mijn bitchy reactie, maar soms he, dan snap ik niet dat mensen hier tijd aan besteden. *amen*
Laui! schreef:Ylana schreef:|Nickyu | 10-04-06 | 2 | 1 dag | persoonlijke vete, openbaar maken PB
|Nickyu | 31-05-06 | 3| 1 week | negeren afspraken met moderators
|
|Nickyu | 13-07-06 | 2 | 1 dag | Persoonlijke vete
En ook hier is het een kwestie van optellen en aftrekken
10 april tot 10 juli is 3 maanden, de laatste OW is op 13 juli uitgeteld, toen had ze er dus nog 2 staan omdat die van 10 april was vervallen.
Ylana schreef:KiWiKo schreef:ten eerste doe je dit niet om te stoken............ als je al weet van tevoren dat dit zo opgevat kan worden moet je het maar niet doen. Als je denkt dat dit zo opgevat kan worden dan zet je er zo een zinnetje bij...... heel simpel.
als er ook andere namen in de lijst staan dan had je die gepakt, omdat je weet dat dit NU nog erg gevoelig ligt.
Dus imo en volgens mijn water, is dit gewoon weer olie op het al bijna gebluste vuurtje gooien
Het is voor jou erg moeilijk om dit onbevooroordeeld te bekijken.
Misschien is het een idee om maar niet meer te reageren in dit topic...
Dat zinnetje heb ik juist geschreven om reactie's als die van jou te voor komen. Want zeg nou zelf had ik die niet geschreven had je er net zo op gesprongen als je nu doet.
Over andere namen... Ik heb bijna de hele lijst uitgeplozen en kon er eigenlijk niet zo één twee drie, één bekennen.
Dus eigenlijk is het niet zo raar dat deze naam naar boven is gekomen..., als dit de enigste naam is waar het dus niet bij klopt.
Als jij trouwens nog namen vindt, meld ze gerust hier!
dan kunnen daar ook antwoorden op komen.
*EDIT*
Dus als er iets op bokt niet klopt, moet er maar niet op gereageerd worden wanneer dit verkeerd opgevat kan worden...?
Beetje raar vindt je niet!?!