Sjoert schreef:Daar draait dit topic niet om.
Het gaat om de vraag of bokt geen nieuwe moderators nodig heeft.
Antwoord: Jawel. Als aanvulling op het huidige aantal moderators.
Ik verkoop een hoop, maar geen moderators

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sjoert schreef:Daar draait dit topic niet om.
Het gaat om de vraag of bokt geen nieuwe moderators nodig heeft.
Antwoord: Jawel. Als aanvulling op het huidige aantal moderators.
Karl66 schreef:Oestinja, ik kan mij een topic herinneren wat gisteravond op slot ging over het onterecht bannen aan de hand van twee personen. Bas komt daar in mee praten naar aanleiding van zijn eigen ervaringen en omdat het dan opeens niet over die twee personen gaat maar over Bas, wordt hij volledig door het slijk gehaald. Ik heb Bas daar niet in zien bashen
Quellian schreef:
Absoluut, maar wees eens eerlijk... Er zijn er ook best een stel waarvan jij wrs ook -stiekem- zult denken ""
Schimmelig schreef:Ik verkoop een hoop, maar geen moderators
slimmerik schreef:Karl66 schreef:Oestinja, ik kan mij een topic herinneren wat gisteravond op slot ging over het onterecht bannen aan de hand van twee personen. Bas komt daar in mee praten naar aanleiding van zijn eigen ervaringen en omdat het dan opeens niet over die twee personen gaat maar over Bas, wordt hij volledig door het slijk gehaald. Ik heb Bas daar niet in zien bashen
Inderdaad kwam Bas daar ook zijn gram halen en was tegelijkertijd ook hierover nog op een ander topic bezig. Uiteindelijk werd het topic behoorlijk door die meneer verziekt. Ook na duidelijke uitleg van de mods was hij niet te stuiten..... En nu weer beginnen????
Sjoert schreef:Quellian schreef:
Absoluut, maar wees eens eerlijk... Er zijn er ook best een stel waarvan jij wrs ook -stiekem- zult denken ""
Van de huidige moderators?
Nee hoor. Totaal niet.
Sjoert schreef:Schimmelig schreef:Ik verkoop een hoop, maar geen moderators
Misschien maar goed ook.
oestinja schreef:Precies, nee Bas zou zich dat een keer moeten afvragen dunkt me. Hij heeft dat vorige topic gewoon om zeep geholpen...
daantjuhhh schreef:*geniet in stilte*
Quellian schreef:
Zeg ik ook niet van m'n collega's waar ze bij zitten. Maar dit is offtopic
Karl66 schreef:Als onafhankelijke niet postende meelezer in dat topic heb ik toch echt het gevoel dat de reacties op Bas voor een slotje hebben gezorgd
Sjoert schreef:Schimmelig schreef:Ik verkoop een hoop, maar geen moderators
Misschien maar goed ook.
Karl66 schreef:Tja Slimmerik, als er alleen maar topics geopend zouden mogen worden waarvan ik vind dat ze iets toevoegen, dan zou bokt een stuk kleiner zijn.
Vind je het een topic niet interessant, reageer er dan niet in zou ik zeggen.
Quellian schreef:daantjuhhh schreef:*geniet in stilte*
*Geeft popcorn*
Sjoert schreef:Quellian schreef:
Zeg ik ook niet van m'n collega's waar ze bij zitten. Maar dit is offtopic
Ik wil je precies hetzelfde antwoord ook wel pb'en hoor.
Overigens lijkt het me nu niet de bedoeling om de onderwerpen van de vorige topics hier weer door te nemen. Die heeft iedereen gelezen lijkt me. Klaar dus.
slimmerik schreef:Nou moet je niet zeggen Sjoert. Misschien had je er nog een vet contract uit kunnen slepen....![]()
![]()
Quellian schreef:Mag je zomaar doen, heeft voor mij geen meerwaarde hoorMisschien als je ooit eens mod-af bent.
Maar waar denk je dan eerlijk waar dit topic verder nog over gaat? Hier wordt gewoon verder gezaagd over het oude topic en ach, ik heb toch niets te doen. Hoef pas om 9 uur op m'n werk te zitten, dus heb nog wel ff
Sjoert schreef:Dit topic: over eventuele nieuwe moderators en de selectie daarvan.