slimmerik schreef:Heeft het allemaal hiermee te maken??
edit: de verwijzing maar verwijderd nu het nog kan....
Hahaha

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
slimmerik schreef:Heeft het allemaal hiermee te maken??
edit: de verwijzing maar verwijderd nu het nog kan....
Pauline schreef:Wat mij verbaast is dat sommige mensen zo'n topic dat heel netjes en beschaafd wordt geopend, binnen komen denderen en uitleg vragen, nee eisen van de mods, liefste wel meteen en hier en nu.
Uitleg lijkt mij dan vooral aan de orde naar degenen die dat aangaat?
adnil schreef:Nee en zoals ik opmaak uit de lijst met ban's enz. Had Natasha eerst een ban voor 1 maand en is ze toen op de account van Madacha gegaan...
Mod's zullen sowieso wel meer weten dan ons
tessyke schreef:volgens mij is er een groot verschil tussen af en toe op een andere computer bokken of het elke dag doen
Apple schreef:Oestinja, enig geduld komt de zaak ten goede![]()
Sterre heeft inmiddels naar de zaak gekeken en wij als moderators ook. Madacha is tot nu toe een behoorlijk onbesproken gebruiker geweest die ons nog niet eerder negatief was opgevallen. Een ban voor onbepaalde tijd is dan een te zware maatregel voor het vergrijp.
Wij hebben besloten deze om te zetten naar een ban van 1 week.
oestinja schreef:tessyke schreef:volgens mij is er een groot verschil tussen af en toe op een andere computer bokken of het elke dag doen
Met alle respect Tessyke, als je het één en ander goed had gevolgd had je geweten dat Madacha ongeveer zes weken lang bij Natasha is geweest ivm met de ziekte van Natasha en de operatie die daarop volgde, ze overnachtte er in die weken ook heel vaak, en zat bij Natasha ook gewoon te bokken.
Liezel1 schreef:daar is natascha toch al een aantal keer voor geband? persoonlijke vetes uitvechten?
Quellian schreef:Liezel1 schreef:daar is natascha toch al een aantal keer voor geband? persoonlijke vetes uitvechten?
Klopt! Mede daarom werd het weleens tijd dat ze pertinent werd geband, lijkt me meer dan terecht
luxje schreef:maar dit is compleet off-topic..
De vraag was of bokt eenduidig is in haar beleid, niet of Natasha een permanente ban heeft verdiend
Quellian schreef:luxje schreef:maar dit is compleet off-topic..
De vraag was of bokt eenduidig is in haar beleid, niet of Natasha een permanente ban heeft verdiend
We hebben het hier niet over een bokker die na 1 UN een pertinente ban ontvangt, hier is al langere tijd meer aan de gang. Dus nee, zéker niet offtopic
luxje schreef:en tja, ik laat me niet verleiden tot een welles nietes spelletje
luxje schreef:maar dit topic gaat wel over iemand die een permanente ban heeft gekregen, na 1 overtreding en dan ook nog een overtreding die niet is vastgesteld.
luxje schreef:
Natasha's naam en bedrijf worden veelvuldig genoemd op Bokt en ook, wederom in mijn ogen, onterecht in het minder positieve de laatste tijd.
Wanneer bokt haar de kans ontneemt om zich hier te verweren, werkt bokt dan, al dan niet bewust, mee aan de verspreiding van smaad en laster?
Dat zou bokt zelf ook aansprakelijk maken.. toch
Ook vind ik dat als de mods zich beroepen op hetgeen waarvan zij Natasha beschuldigen, ze dit moeten kunnen bewijzen.
Ik begreep van Natasha dat er op haar pb's en mails niet gereageerd werd door de mod's
Jammer dat zij zelf nu niet haar naam kan zuiveren op bokt, ook gezien de andere getuigenverhalen die op bokt stonden (waarvan er helaas sommige zijn verwijderd en de ander op slot is gezet..) maar die wel in haar voordeel spraken