boktregels niet voor iedereen eenduidig?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

adnil

Re: boktregels niet voor iedereen eenduidig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 00:25

slimmerik schreef:
Heeft het allemaal hiermee te maken??

edit: de verwijzing maar verwijderd nu het nog kan....

Hahaha Haha!

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 00:26

daar is natascha toch al een aantal keer voor geband? persoonlijke vetes uitvechten?

adnil

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 00:27

Geen idee... Kan best!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 00:31

Aple nog een vraagje: als Natasha door de rechter in het gelijk wordt gesteld m.b.t. tot die zaak van het tv programma RADAR wordt dan haar ban opgeheven zodat ze ook op bokt in ere wordt hersteld??

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 00:33

Wat mij verbaast is dat sommige mensen zo'n topic dat heel netjes en beschaafd wordt geopend, binnen komen denderen en uitleg vragen, nee eisen van de mods, liefste wel meteen en hier en nu.
Uitleg lijkt mij dan vooral aan de orde naar degenen die dat aangaat?

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 00:50

Pauline schreef:
Wat mij verbaast is dat sommige mensen zo'n topic dat heel netjes en beschaafd wordt geopend, binnen komen denderen en uitleg vragen, nee eisen van de mods, liefste wel meteen en hier en nu.
Uitleg lijkt mij dan vooral aan de orde naar degenen die dat aangaat?

Nou ik eis niks hoor...... en vragen staat toch vrij?? Bloos Bloos Bloos

oestinja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 01:11

adnil schreef:
Nee en zoals ik opmaak uit de lijst met ban's enz. Had Natasha eerst een ban voor 1 maand en is ze toen op de account van Madacha gegaan...
Mod's zullen sowieso wel meer weten dan ons Haha!

Adnil, ze is niet op de account van Madacha gedaan maar dat is voor jou een vraag en voor mij een weet, ik heb hun beide gesproken en wat jij doet is weer zo'n vage aanname!!!!

oestinja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 01:17

Madacha kan dat bevestigen maar die kan nu niet reageren omdat ze een ban voor een week heeft, de rest is puur suggestief.

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 01:17

volgens mij is er een groot verschil tussen af en toe op een andere computer bokken of het elke dag doen Knipoog

oestinja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 01:25

tessyke schreef:
volgens mij is er een groot verschil tussen af en toe op een andere computer bokken of het elke dag doen Knipoog

Met alle respect Tessyke, als je het één en ander goed had gevolgd had je geweten dat Madacha ongeveer drie weken lang bij Natasha is geweest ivm met de ziekte van Natasha en de operatie die daarop volgde, ze overnachtte er in die weken ook heel vaak, en zat bij Natasha ook gewoon te bokken.
Laatst bijgewerkt door oestinja op 06-07-06 01:53, in het totaal 1 keer bewerkt

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-06 01:44

Apple schreef:
Oestinja, enig geduld komt de zaak ten goede Clown

Sterre heeft inmiddels naar de zaak gekeken en wij als moderators ook. Madacha is tot nu toe een behoorlijk onbesproken gebruiker geweest die ons nog niet eerder negatief was opgevallen. Een ban voor onbepaalde tijd is dan een te zware maatregel voor het vergrijp.

Wij hebben besloten deze om te zetten naar een ban van 1 week.

Allereerst natuurlijk hartelijk dank dat jullie de moeite hebben genomen om er nogmaals naar te kijken OK dan!

Maar dan rijst bij mij nog de vraag hoe jullie er zo zeker van menen te kunnen zijn dat het niet Madacha was die daar achter de pc zat...dat ze het wel zelf was, daar zijn toch echt meerdere bewijzen voor..
Madacha is de stalruiter van Natasha en weet dus alle ins en outs van het bedrijf, ook is ze op dit moment heel veelvuldig bij Natasha thuis. Om Natasha te brengen waar ze wil (heerlijk zo'n privé chauffeur, ze heeft de auto van Natasha nu al 3 weken mee..) en om te helpen in het huishouden, ook blijft ze regelmatig slapen.
Ook ik zit (zat) geregeld bij Natasha onder mijn eigen account te bokken, wanneer ik niets voor Natasha kon doen en zij bijv. lag te rusten, verdien ik nu ook een ban Bloos
Bokt kan toch never nooit bewijzen dat het niet Madacha was die daar achter de pc zat? Zit er soms een camera in dat databeest?
Natasha heeft wel meerdere personen die kunnen bewijzen dat zij het niét was die achter de pc zat.

Natasha kreeg, in mijn ogen Bloos , de laatste tijd om meer vreemde redenen ban's en OW's.

Dan nog 1 ding: de ban van Madacha is omgezet naar 1 week, dan nog weer het bewijs dat bokt niet eenduidig is in haar beleid, want, zoals ik in een eerdere post ook quote uit de lijst van OW's en ban's:

Shannie | 17-05-06 | | 1 dag | uitlenen account aan gebande gebruiker

zij kreeg dus een ban voor een dag..

De boktregels wat betreft het ban en OW beleid zijn, volgens mij, nergens te vinden of ik kijk natuurlijk niet goed Clown
Als lid weet ik dan dus niet waar ik aan toe ben. Kan het boktbeheer de regels naar eigen wil handhaven, als ze niet algemeen bekend zijn?

Natasha's naam en bedrijf worden veelvuldig genoemd op Bokt en ook, wederom in mijn ogen Bloos , onterecht in het minder positieve de laatste tijd.
Wanneer bokt haar de kans ontneemt om zich hier te verweren, werkt bokt dan, al dan niet bewust, mee aan de verspreiding van smaad en laster?
Dat zou bokt zelf ook aansprakelijk maken.. toch Bloos

Ook vind ik dat als de mods zich beroepen op hetgeen waarvan zij Natasha beschuldigen, ze dit moeten kunnen bewijzen.

Ik begreep van Natasha dat er op haar pb's en mails niet gereageerd werd door de mod's

Jammer dat zij zelf nu niet haar naam kan zuiveren op bokt, ook gezien de andere getuigenverhalen die op bokt stonden (waarvan er helaas sommige zijn verwijderd en de ander op slot is gezet..) maar die wel in haar voordeel spraken

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 01:46

oestinja schreef:
tessyke schreef:

Met alle respect Tessyke, als je het één en ander goed had gevolgd had je geweten dat Madacha ongeveer zes weken lang bij Natasha is geweest ivm met de ziekte van Natasha en de operatie die daarop volgde, ze overnachtte er in die weken ook heel vaak, en zat bij Natasha ook gewoon te bokken.

ja maar ik heb op dit uur niet echt zoveel zin om 3 pagina's door te lezen Vork

oestinja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 01:56

Met alle respect Tessyke, als je het één en ander goed had gevolgd had je geweten dat Madacha ongeveer zes weken lang bij Natasha is geweest ivm met de ziekte van Natasha en de operatie die daarop volgde, ze overnachtte er in die weken ook heel vaak, en zat bij Natasha ook gewoon te bokken.
[/quote]
ja maar ik heb op dit uur niet echt zoveel zin om 3 pagina's door te lezen Vork[/quote]

die zes weken moet drie weken zijn, ik had niet goed terug gerekend maar hoe kan je dan zo'n reactie het luchtruim in knallen als je het niet goed door hebt gelezen?

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 02:01

omdat ik een reactie geef op het 1ste bericht van de TS
het is niet mijn fout dat ze niet volledig was met uitleg in haar 1ste bericht Knipoog

oestinja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 02:06

Niet om jou, maar je reactie kwam daardoor wel erg knullig over op mij....

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 02:13

moet ik me nu slecht voelen ofzo? Afbeelding

oestinja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 02:15

Nee hoeft van mij niet hoor! Lachen
Ik ga maar eens naar bed trouwens, welterusten.

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 02:17

truste Doei, doei

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 02:27

Liezel1 schreef:
daar is natascha toch al een aantal keer voor geband? persoonlijke vetes uitvechten?

Klopt! Mede daarom werd het weleens tijd dat ze pertinent werd geband, lijkt me meer dan terecht Lachen

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-06 02:35

Quellian schreef:
Liezel1 schreef:

Klopt! Mede daarom werd het weleens tijd dat ze pertinent werd geband, lijkt me meer dan terecht Lachen

sorry Bloos
maar dit is compleet off-topic..
De vraag was of bokt eenduidig is in haar beleid, niet of Natasha een permanente ban heeft verdiend

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 02:39

luxje schreef:
De vraag was of bokt eenduidig is in haar beleid, niet of Natasha een permanente ban heeft verdiend

Nee hoor, niets offtopics aan Lachen Het uitvechten van persoonlijke vetes lijkt me toch een dikke vinger in de pap hebben. Als een bokker keer op keer UN's, OW's en bans krijgt op basis hiervan, lijkt het me logisch dat iemand wordt aangepakt. Ze heeft al meerdere bans gehad (24 uur, week, maand), eens moet het stoppen. Je mag toch aannemen dat ze vaak genoeg is gewaarschuwd.

We hebben het hier niet over een bokker die na 1 UN een pertinente ban ontvangt, hier is al langere tijd meer aan de gang. Dus nee, zéker niet offtopic Lachen

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-06 02:59

Quellian schreef:
luxje schreef:

We hebben het hier niet over een bokker die na 1 UN een pertinente ban ontvangt, hier is al langere tijd meer aan de gang. Dus nee, zéker niet offtopic Lachen

en tja, ik laat me niet verleiden tot een welles nietes spelletje om zo een slotje op dit topic te krijgen, maar dit topic gaat wel over iemand die een permanente ban heeft gekregen, na 1 overtreding en dan ook nog een overtreding die niet is vastgesteld.
Namelijk de permanente ban van Madacha, die, als ik zo vrij mag zijn Bloos , mede dankzij het openen van dit topic is omgezet in een ban van een week..

edit: persoon in kwestie maar even in dikgedrukte letters, om misverstanden te voorkomen Bloos
Laatst bijgewerkt door luxje op 06-07-06 03:09, in het totaal 1 keer bewerkt

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 03:03

luxje schreef:
en tja, ik laat me niet verleiden tot een welles nietes spelletje

Ik ook niet Lachen

luxje schreef:
maar dit topic gaat wel over iemand die een permanente ban heeft gekregen, na 1 overtreding en dan ook nog een overtreding die niet is vastgesteld.

Iets gemist? Clown

Maar ik denk dat mijn punt wel duidelijk is en het lijkt me ook dat de moddies wel meer info hebben dan jij en ik samen. Ze zullen dit heus niet 'zomaar' en alleen gedaan hebben Lachen Maar die info zullen ze écht niet met ons delen Lachen

oestinja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 07:51

Voor mij staat het ook als een paal boven water dat Natasha deze permanente ban TOTAAL niet verdiend heeft en ik hoop nog steeds dat dit terug gedraaid wordt. Ik ga nu aan de arbeid, werk ze allemaal!!!!

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 12:00

luxje schreef:

Natasha's naam en bedrijf worden veelvuldig genoemd op Bokt en ook, wederom in mijn ogen Bloos , onterecht in het minder positieve de laatste tijd.
Wanneer bokt haar de kans ontneemt om zich hier te verweren, werkt bokt dan, al dan niet bewust, mee aan de verspreiding van smaad en laster?
Dat zou bokt zelf ook aansprakelijk maken.. toch Bloos

Ook vind ik dat als de mods zich beroepen op hetgeen waarvan zij Natasha beschuldigen, ze dit moeten kunnen bewijzen.

Ik begreep van Natasha dat er op haar pb's en mails niet gereageerd werd door de mod's

Jammer dat zij zelf nu niet haar naam kan zuiveren op bokt, ook gezien de andere getuigenverhalen die op bokt stonden (waarvan er helaas sommige zijn verwijderd en de ander op slot is gezet..) maar die wel in haar voordeel spraken

OHHHH, dus als je bedrijf of naam hier veelvuldig op bokt voorbij komt kan je zelf maar alles maken hier omdat ze je toch niet kunnen bannen omdat je je anders niet meer kan verdedigen?
Billen branden = blaren zitten!