waarom moet Bokt eigenlijk steeds veranderen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

bokjes

Re: waarom moet Bokt eigenlijk steeds veranderen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 08:42

waarom nou weer alles in het engels en niet beide dan als het toch moet!

En waar is de Home knop?

Cynnie_21

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 08:51

Wacht nou toch eens allemaal rustig af in plaats van na nog geen dag allemaal te gaan zitten piepen!!!!! Er is al vaak zat gezegd dat alles goed komt en dat KAN NIET IN 1 DAG! 1 dag een ander bokt en gelijk het hele forum in rep en roer. Op zich een groot compliment voor de beheerders, maar mensen, denk even na, er is meer op de wereld en zo'n ramp is het allemaal niet! Zeker niet omdat het over een paar dagen wel allemaal weer normaal is.

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 08:55

Uhhhh ik vind het veel mooier zo *LOL*

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 09:02

Komt het nederlands vanzelf terug of moeten we dat zelf instellen?

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 09:05

Ellende schreef:
Hetzelfde geldt voor het engels wat nu overal te zien is: dat is een kwestie van handmatig terugzetten naar de Nederlandse files, dat gaat ook echt gebeuren maar daar is tijd voor nodig, en we hebben maar één Bart, en ook hij heeft maar 24 uur in een dag Lachen

x_fjorden_x

LEZEN!!

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 09:11

hihi, 't merendeel van Bokt lijkt wel in paniek te slaan als er iets aan veranderd is. Vind het momenteel ook niet je van het, maar is vrij logisch dat zo'n grote aanpassingen niet 1 2 3 in orde zijn, nietwaar. Een grote pluim voor Bart, want als die mens dat allemaal op z'n eentje moet aanpassen...

2 € lidgeld zou idd nog peanuts zijn voor zo'n groot forum.

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 09:13

Ik wacht gewoon rustig af tot alle functies weer normaal zijn Tong uitsteken Zo vind ik het maar niks.. Verdrietig

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 09:20

MSQuincyTE schreef:
En bijna alles is in het engels en dat vindt ik niet prettig

Dat vindt ik ook, zei ik net nog in een ander topic..
Nederlands is gewoon makkelijker, dan hoef ik er
niet bij te denken over wat er staat Vork

Maar verder zal alles wel weer wennen denk ik!
Vorige verandering vondt ik ook eerst raar maar
nu toch wel fijn, we wachten gewoon af en
vertrouwen op bokt Haha!

robincera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 09:27

ik vind dit echt niet fijner of mooier ...

En waar is de zoekfunctie gebleven ?

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 09:30

RobinCera en de rest, lees gewoon even dat topic door in plaats van meteen te gaan zeuren.

Wat hebben er weinig mensen geduld zeg! Wacht toch even af, zoiets kan niet binnen een paar uur gefixed zijn, logisch toch?!

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 09:31

RobinCera schreef:
ik vind dit echt niet fijner of mooier ...

En waar is de zoekfunctie gebleven ?

Komt terug is paar bladzijdes terug gezegd Knipoog

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 09:31

Lezen RobinCera...

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 09:33

Mensen laat gewoon iedereen lekker posten en lees anders over die dubbele posts heen Verward

robincera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 09:35

Ja idd ... ik lees alleen de eerste en de laatste paar .. als je eerst het hele topic moet lezen Clown

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 09:36

Pffff wat een gezeur zeg???

Bokt is altijd een forum geweest wat als test werd gebruikt voor de nieuwe PHPBB versies ik heb er niet zoveel problemen mee. Sommige veranderingen zijn beter sommige niet.

Ach forums zat ga je toch lekker naar een ander als het niet bevalt??.

robincera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 09:36

Mareska schreef:
RobinCera en de rest, lees gewoon even dat topic door in plaats van meteen te gaan zeuren.

Wat hebben er weinig mensen geduld zeg! Wacht toch even af, zoiets kan niet binnen een paar uur gefixed zijn, logisch toch?!

wat nou zeuren? ik vraag het toch alleen maar. jeetje zeg Bloos!

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 09:38

Uhm ik geloof dat dit topic wordt geopend met een open vraag Haha!
Dus iedereen mag daar antwoord opgeven zoals hij of zij het wil!

En zullen we maar gewoon met die vraag verder gaan ipv mekaar gaan zitten verwijten over wel of geen zeuren Verward

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 09:41

Ik moet zeggen dat ik blij ben dat het lettertype terug is en de voorpagina, het zou alleen makkelijk zijn als de home knop dadelijk weer terug kwam....

(ik moet nu hélémaal opnieuw www.bokt.nl intypen Tong uitsteken )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 10:02

Ik ben eerlijk gezegd niet heel erg blij met hoe bokt er nu uit ziet. En ik vind dat sommige mensen hier wel iets aardiger kunnen doen hoor! Trouwens ik zou nederlands handmatig opnieuw moeten instellen. Dat lukt dus niet. Ik heb het alzes keer geprobeert maar alles is nog steeds Engels.

Maar bokt is groot, voordat alles gerepareert/herstelt is duurtdat ook wel even. Dat snap ik wel, zeker omdat het niet veel mensen zijn. Ik heb respecht voor die mensen echt waar! Maar dat sommige personen hier zeggen dat je maar van bokt af moet als het je allemaal niet bevalt... Sorry hoor.

Woplala

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 10:09

Tja, het is even prutsen nu het nog niet helemaal af is..maar je gaat er niet dood aan omdat je even je topics op moet gaan zoeken hoor! Het is misschien wat irritant nu, maar aan de andere kant, als je het op moet gaan zoeken zie je ook de topics van anderen staan en zou je daar misschien ook eerder in reageren dan dat je gelijk naar je eigen topic sjeest...

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 10:09

Handmatig instellen zal inderdaad niet werken.
Dat moet allemaal nog door Bart ingesteld worden. Lachen

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 10:14

Nou ik heb er geen problemen mee zo hoor. Het is wel even wennen maar agh Bart zal het wel weer veranderen zodat iedereen er blij mee is.

Maar jezus zit toch niet zo te klagen allemaal. Dit forum is gratis. Als je er geld voor moet betalen dan heb je recht om te klagen maar nu dus niet. Pfff

Succes nog ff bart en moddies

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 10:18

Veranderingen zijn nu eenmaal nodig, het hele internet staat niet stil.. Updates zijn nodig, omdat fora groter worden en nieuwigheidjes nodig hebben om al hun berichten en foto´s ergens kwijt te kunnnen. Updates voor beveiliging van privacy enzo. Updates omdat de forumhost iets vernieuwd en zonder die update je data kwijt kunt raken etc. Maar denk ook eens aan de vragen en opties van bokkers of een bepaald dit of dat mogelijk gemaakt kan worden op het forum.

Zonder bijbehorende updates achter de schermen, ook geen nieuwe modificaties etc.

Het is jammer dat je dan weer even de weg kwijt bent en even moet zoeken/ wennen. Maar aan de andere kant, zal die update nu echt alleen maar plaats vinden omdat beheerder van het forum heeft bedacht dat ie alle bokkers gaat plagen?!?! Lachen

Vast niet.. Kom op mensen, niet zo zeuren. Iedereen doet ongetwijfeld zijn best en als je nog iest mist ofzo dan mag dat natuurlijk gemeld worden. Dat helpt alleen maar, maar al die reacties dat men geen veranderingen wil vind ik wat egoïstisch overkomen.. Iets verder kijken dan je eigen neus op bokt lang is lijkt me dan wel gepast Knipoog

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 11:54

Ik snap niet waarom mensen zich kwaad kunnen maken over dat bokt veranderd of iets niet werkt door een verandering... De mensen die aan bokt werken zijn met een grote groep vrijwilligers die het allemaal maar moeten doen. Ze zullen heus niet voor Jan Doedel die veranderingen doen want zoals wij merken levert het allerlei problemen voor ons op, en voor hun dus nog veel meer. Als we nou gewoon een tijdje afwachten dan komt het vanzelf wel in orde. Het is mooi weer buiten en bokt's vrijwilligers hebben ook een leven náást bokt! Ipv alles af te kraken, steek die mensen toch eens een hart onder de riem! Prima om aan te geven wat niet werkt, hebben ze alleen maar wat aan, maar doe het vriendelijk en niet met zo'n negatieve ondertoon!

Vanaf deze kant iig een dikke pluim naar alle mensen die bokt draaiende houden en aanpassen. Fantastisch dat jullie je tijd daarvoor opofferen!

Nu maar hopen dat ik deze post ook daadwerkelijk kan plaatsen Nagelbijten / Gniffelen

MrsSoliana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 12:19

Ik snap ook niet waarom er steeds veranderd moet worden hoor, zo irritant. Het doet het toch prima? Als het database problemen zijn lost het dan achter de schermen op maar waarom steeds die layout anders etc??? Er is toch niet om gevraagt?
Soms lijkt het wel een of andere ''test'' site ofzo. Doe eens wat met al deze reacties van iedereen en luister ernaar!