, maar het was wel even een grote schrok toen ik even snel op bokt wilde kijken.. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, maar het was wel even een grote schrok toen ik even snel op bokt wilde kijken.. manzano schreef:Lettertype kan je zelf ook wijzigen he. Als je een scroll-muis hebt is dat heel makkelijk. CTRL indrukken en tegelijk scrollen. De ene kant op wordt het groter en de andere kant op kleiner.

Hij zit iig wel op Algemeen - LZP.
Als ik nu nog de onhold-messages ooit nog eens gereleased krijg (aangezien ik mijn inbox al stevig opgeschoond heb- ze willen maar niet verplaatsen
) ben ik een blij bokkertje!

) het lazerus toen Bokt eindelijk weer opende, maar nu vind ik het wel mooi. 
Dat van gisteren vond ik mooier...

Ik stel me voor dat er gisteren hard is gewerkt door alle moderators en/of Bart en dat tegen de tijd dat Bokt weer groen licht kreeg, alle moderators met tien vingers op het toetsenbord *op de asdf en jkl;* klaar zaten om de stortvloed aan fouten te ontdekken, tussendoor antwoorden gevend in topics die ontsprongen als paddestoelen, en de eerste PM's met iets minder leuke inhoud weg te werken. Ook voor jullie een beetje yin yang *vang*. Iemand kwijlend op het toestenbord in slaap gevallen?

Sjoert schreef:Ik zie de knop ook.
Alleen Bart ziet 'm niet.
Hij hoort er iig niet. Verder heeft die knop ook geen functie ofwel?