priscilla schreef:meld me ook eventjes aan ben wel beetje nieuwsgierig Sjoert die zoekt het voor ons uit
Ik ben het zelf niet met mijn 23 jaar, maar ben wel heel nieuwsgierig naar wie het wel is, dus daarom hier een berichtje
Ik ben dus met mijn 41 nog lang niet de oudste Hoewel ik wel bij de ouderen hoor als ik zo eens rond kijk Ben idd wel heel benieuwd wie dan wel de oudste is.
wie zit er eigenlijk het ''langst'' op bokt, de eerste bokker zeg maar? Ik weet wel wie de meeste posts heeft, Karin met nu net 37535 posts
het langst op bokt zit BartVB rechtsbovenaan: leden, en daar zie je dan wie zich het eerst heeft aangemeld enz enz
Sjoert schreef:Bokker Theun mag in Augustus met de AOW heb ik begrepen. (uit zeeer betrouwbare bron.)Het lijkt me eigenlijk dat bovenstaande de oudste bokker is, maar goed. Helemaal zeker weten doe ik dat niet.
haha ok vind het wel leuk om te weten want wie zal de jongste bokker zijn? hoeveel jaar zou daar tussen zitten?
volgens mij is die 8 maar weet niet meer wie het was ik denk dat ik de oudste ben met me 12 jarige bestaan nee dat is fläuw,,ik ben eigenlijk ook wel benieuwd,,
ik weet dat mijn dochter acht is en veel op het bewerkings topic zit maar zijn er nog meer achtjarigen of jonger??