Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Grietzz schreef:Moet inderdaad m'n frustraties kwijt als er niet ingegerepen wordt door een mod.
Cayenne schreef:Grietzz schreef:Moet inderdaad m'n frustraties kwijt als er niet ingegerepen wordt door een mod.
Bedoelde niemand persoonlijk hoor![]()
Voor de rest ben ik het met Jaila eens.
jepsica schreef:wat is een ban?
jacimatho schreef:aangezien Nick Bokt voor een groot deel gebruikt om een paar centen te verdienen komt een ban van een week heel zwaar aan.
Het geld om van te eten zet ze echt niet op het spel om iemand dwars te zitten.
terorita schreef:hhhmmm dus meer topic's in de peiling houden
en meppen op die Tem knop
luxje schreef:wellicht had ze dat beter kunnen bedenken voordat ze reageerde in dat topic, bokt mag niet voornamelijk gebruikt worden om geld mee te verdienen. bokt is absoluut niet commercieel
Bokt is voor Nick het deurtje naar buiten, zij is door ernstige ziekte aan huis gebonden en heeft slechts haar pc als buitenconnectie. Marktplaats kan uiteraard ook maar heeft geen persoonlijk contact als Bokt.
Natasha mag op bokt maar 1 advertentie per week plaatsen..
dat klopt, of er aan gehouden wordt is een andere vraag , zie voor voorbeeld datum 11-5 en 12-5 op commercieel
lies schreef:Een topic zo ordinair als dat op HAW, hebben we nog maar zelden gezien
Naar mijn mening zijn beide (]of eigenlijk alle3) dus zo gek als een deur, logisch dat de mods er bovenop zitten.
Ik neem aan dat Nickyu niet voor de gezelligheid zat te posten in het topic over BM, dus in navolging van gemaakte afspraken lijkt me een ban op zijn plaats.
Wat betreft de meer algemene vraag; wordt er met twee maten gemeten op bokt? Ja, meestal wel
jacimatho schreef:Bokt is voor Nick het deurtje naar buiten, zij is door ernstige ziekte aan huis gebonden en heeft slechts haar pc als buitenconnectie. Marktplaats kan uiteraard ook maar heeft geen persoonlijk contact als Bokt.
AmenCitaat:Een topic zo ordinair als dat op HAW, hebben we nog maar zelden gezien ...
...Ik neem aan dat Nickyu niet voor de gezelligheid zat te posten in het topic over BM, dus in navolging van gemaakte afspraken lijkt me een ban op zijn plaats...
Cayenne schreef:Topic op HAW?![]()
Het stond toch op VN?