Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
geluksvogel schreef:en mag zelf sommige paarden niet aaien want ik ben anders.
Kimmie_Paard schreef:laatste tijd is er egt veel ruzie op bokt zeg.. !! je hoeft maar een ding verkeert te zeggen of je hebt een heel topic op je nek.. !! meeste topic zijn bedoelt om je mening te geven!! en als je dan een andere mening hebt als andere is iedereen meteen boos..
nou ja dat wou ik even kwijt
Kimmie_Paard schreef:Omdat ik heel lang niks meer op bokt gedaan heb en mijn wacht woord niet meer wist en mijn msn was gehackt dus heb ik een nieuwe aan gemaakt en vond het handiger om mijn bokt ook op dat email adres te hebben staan..
Cayenne schreef:Kimmie_Paard schreef:Omdat ik heel lang niks meer op bokt gedaan heb en mijn wacht woord niet meer wist en mijn msn was gehackt dus heb ik een nieuwe aan gemaakt en vond het handiger om mijn bokt ook op dat email adres te hebben staan..
Oh op die manier
Urielle schreef:ikke24 schreef:Ik vind dat ook erg jammer, vooral als mensen kosten wat kost gelijk willen hebben. Waar is die tijd dat men lekker kon discusiëren en elkaar daarna de hand kon schudden?
Waar leid je dat bijvoorbeeld uit af?
Als ik voor mezelf spreek: ik kan heel fel discussieren over iets dat me interesseert maar in een ander topic weer helemaal eens zijn met de persoon waar ik in het andere topic fel op in ging. Ik hoop althans niet dat mensen mijn niet altijd even gematigde (maar wel onderbouwde) manier van reageren in een discussie persoonlijk opvatten. Dat je het niet eens bent met iemand zijn ideeen wil niet zeggen dat je die persoon irl ook eenzou vinden tenslotte.
Urielle schreef:Ach, als iemand reageert op zo'n manier als 'Hou je bek!' zit er aan de rechterkant een lief wit knopje met een mooi rood uitroeptekentje.
Citaat:En dan nog een oplossing: in sommige topics merk ik dat de toon van de discussie me gaat irriteren en die skip ik even. Een dag later ga ik dan eens terugkijken of ik het inmiddels wat gezelliger vind worden. Je bent niet verplicht om te reageren, gewoon wegklikken mag altijd