Maar zal proberen me er aan te houden!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IvysToeter schreef:ow ok, thanks sjoert.
dus je mag wel meer als 15 dingen in een topic zetten, maar dan 15 als foto en de rest als link.
0ojannekeo0 schreef:Word het foto beleid op het gebied van profielen ook aangepast?
ik vind foto´s ontzettend leuk ..maar als er meer dan 100 in staan duurt het laden zoooo ontzettend lang!
0ojannekeo0 schreef:Word het foto beleid op het gebied van profielen ook aangepast?
ik vind foto´s ontzettend leuk ..maar als er meer dan 100 in staan duurt het laden zoooo ontzettend lang!
renza schreef:0ojannekeo0 schreef:Word het foto beleid op het gebied van profielen ook aangepast?
Als je je daar zo aan ergert, zou je dan niet eerst zelfs eens zorgen dat je minder dan 100 foto's in je profiel hebt staan?
countrybas80 schreef:Vraagje als redelijk beginnend bokker, wat is een UN precies?
Citaat:Je moet in de FAQ kijken: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?p=9149517#9149517
Sylvia schreef:Maar bv op EV en BI vind ik 't echt te weinig. 2 april bv ben ik naar Levade geweest. 3 uur lang foto's geknipt en ik ben hartstikke lang bezig geweest om uit te zoeken. In juli gaan we voor 2,5 weken naar Thailand. Daar zou ik dus uit 2 weken foto's (en mij kennende zullen dat er een stuk of 300/400 zijn) 15!! uit moeten kiezenOf mag ik daar wel per plaats een topic maken (we gaan naar 3 plaatsen)? Meer dan 20/25 foto's per topic doe ik niet, nooit gedaan. Ook ivm de internetverbindinkjes van sommige Bokkers.
Citaat:Als je je daar zo aan ergert, zou je dan niet eerst zelfs eens zorgen dat je minder dan 100 foto's in je profiel hebt staan?
Citaat:Idd, dit is 1 van de langste profielen die ik hier al heb gezien