Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nelis schreef:ze reageert nergens op. niet op pm 's van mods of van mensen van kopersbelangen...
erg leuke meid dus eigenlijk gewoon een heel zielige trut.
Jaduuh schreef:nelis schreef:ze reageert nergens op. niet op pm 's van mods of van mensen van kopersbelangen...
erg leuke meid dus eigenlijk gewoon een heel zielige trut.
Snap dat je baalt, maar je hoeft niet zo snel te oordelen. Aangezien je haar telefoon nummer hebt weten te vinden, dan neemt ze vanzelf een keer op. Het kan best dat ze hem even niet bij zich heeft enz. Je krijgt heus je geld wel terug.
Ranja schreef:@Jaduuh: dan worden de spullen natuurlijk nooit opgestuurd. Ik stuur in ieder geval geen spullen op als ik het totale bedrag nog niet op mijn rekening heb.
Zoals jij nu zegt werkt het niet met kopen via internet.
Citaat:
lekker makkelijk zeggen ja inderdaad.....................
ben nu
4 weken
verder en ik heb en geen geld terug en geen spullen.........
naar mijn inziens is het dus inderdaad een misselijke trut.
kijken als het jouw overkomt van je zuurverdiende centen of je ook zo zou reageren
Perzik schreef:Je moet wel rekening mee houden dat ze ook nog in t ziekenhuis heeft gelegen en misschien niet aan je spullen heeft gedacht. Je hebt nu toch ook al haar email je zou heus wel of je geld of je spullen terug krijgen. Want zou is zei niet.
Mootje schreef:Citaat:
lekker makkelijk zeggen ja inderdaad.....................
ben nu
4 weken
verder en ik heb en geen geld terug en geen spullen.........
naar mijn inziens is het dus inderdaad een misselijke trut.
kijken als het jouw overkomt van je zuurverdiende centen of je ook zo zou reageren
Tijd gaat snel als je achter de computer zit zeg...
Toen je dit topic 5 dagen geleden opende was het nog 2 weken..
Eejj schreef:precies wij weten dat niet , wel vervelend voor haar , maar mischien had ze dit toch op een of andere manier wel even kunnen laten weten ( ik snap dat je niet van tevoren weet dat je in het ziekenhuis terechtkomt) Maar ik vind dit dus echt niet netjes , ookal zit je in je examens
Perzik schreef:Eejj schreef:precies wij weten dat niet , wel vervelend voor haar , maar mischien had ze dit toch op een of andere manier wel even kunnen laten weten ( ik snap dat je niet van tevoren weet dat je in het ziekenhuis terechtkomt) Maar ik vind dit dus echt niet netjes , ookal zit je in je examens
Hoe kan je in t ziekenhuis liggen, bijna dood en dan even zeggen dat het later komt. Ik vind net dat je zo snel over haar mag oordelen. Het kan ook met de post verkeerd gegaan zijn.
ImpresBreeze schreef:hoe zat dat spreekwoord ook alweer? ohja... pot verwijt de ketel...
nelis schreef:ImpresBreeze schreef:hoe zat dat spreekwoord ook alweer? ohja... pot verwijt de ketel...
zou niet weten waar dit op slaat![]()
maar als je wat te melden heb ik zou zeggen pm en staat vrij