Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ShannaY schreef:Ellende schreef:Ik denk eerder dat Esmeralda doelt op je post in het HAW topic. Als iemand je om welke reden dan ook niet mag vraag ik me af of het zin heeft om energie te stoppen in rijtechnisch commentaar, hoe welgemeend dan ook.
Misschien niet, maar ik was in de veronderstelling dat we allemaal volwassen genoeg zijn om zoiets te vergeten.
Blijkbaar niet
Ninla_ schreef:Ik denk allebei Deb
Slaat dus 100x nergens op.... Op bokt is er niks besloten...
Bokt is openbaar...
Besloten is gewoon een korte woord voor ; Alleen de mensen die ík uitgekozen heb, zijn welkom...
Esmeralda schreef:kijk als je zoiets neer zet, dan vraag ik me af, of je dan zelf ook wel volwassen genoeg ben. Met zulke antwoorden lok je het gewoon uit.
En ik denk niet dat ze op jou commetaar zitten te wachten, dat moet je nu onderhand ook zelf weten.En dan roep je zelf , eerst goed lezen. Dan had je zelf ook kunnen lezen dat zij de eerste keer op dat paard zat, dat de eigenaaresse had gezegt, dat zij hem diep en rond moest rijden. Als iemand voor het eerst sinds lange tijd op een paard zit (en je weet dat ze poos niet gereden had) waarom plaats je dan zo,n antwoord. Had het gewoon gelaten bij, leuk paard, fijn dat je weer een bijrijpaard heb, dan was er helemaal niks aan de hand geweest. Dan was er misschien zelfs neergezet, bedankt voor je leuke reactie.
Ninla_ schreef:Was niet specifiek op jou gericht hoor Esmeralda
Maar dat is mijn manier van het woord 'besloten' vertalen...
ShannaY schreef:Ik kan echt wel tegen een stootje, maar je moet niet over een probleem met een paard beginnen als je je nooit in het (zeldzame) probleem gemengd of intresse getoont hebt.
Ellende schreef:(Besloten topic voor iedereen-die-een-vos-met-drie-witte-benen-en -en-klein-sokje-ra-heeft-met-grote-bles-en-één- maanoog-en-zomerexceem)
Ekkie schreef:Ellende schreef:(Besloten topic voor iedereen-die-een-vos-met-drie-witte-benen-en -en-klein-sokje-ra-heeft-met-grote-bles-en-één- maanoog-en-zomerexceem)
*Proest* .......................
........*gaat meteen zoeken*
d_nies schreef:@ shannay
Buiten het feit dat het besloten is ,als je zelf al weet dat je commentaar niet gewenst is snap ik niet waarom je blijft reageren in de meiden der topics.. Bekijk ze dan alleen en zet er verder niks bij..Dit kan toch ook?
This_is_me schreef:Sommige mensen kunnen zich echt druk maken. Als je na gaat dat een heel hoop bokkers het er juist om doen om mensen op de kast te jagen. Als ik dat op mn werk ook zo zou toelaten... Oei wat zal ik dan vaak in de problemen komen!!!
ShannaY schreef:d_nies schreef:@ shannay
Buiten het feit dat het besloten is ,als je zelf al weet dat je commentaar niet gewenst is snap ik niet waarom je blijft reageren in de meiden der topics.. Bekijk ze dan alleen en zet er verder niks bij..Dit kan toch ook?
Als er een paar "meiden" zoals jij dat prachtig neerzet, over mij aan het praten zijn in een zogenaamd besloten topic, en ik krijg daar bericht over, ga ik kijken. Vooral dat ze alleen maar iets over mijn paard te zeuren hebben, terwijl ze van zijn hele probleem alleen maar "de klok hebben horen luiden, maar niet weten waar de klepel hangt."
Dat is toch prachtig, jezelf meer laten kennen door zulke opmerkingen te maken is bijna niet mogelijk