[DI] Discussie: Meelezen in 'besloten' topics?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

This_is_me

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 15:07

Ik vind idd het woord besloten ook wel een beetje raar... Wanneer hoor je er dan pas bij?? Als je een uitnodiging hebt gehad???

marleen_usar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 15:08

als iets besloten is zet het dan niet op internet.

This_is_me

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 15:11

ja daar ben ik het mee eens... Of idd mail het door of zo. Maar waarom zouden die mensen er dan Besloten op zetten??? Omdat het maar voor een selectief clubje is waar je bijvoorbeeld voor uitgenodigd moet zijn?? Of zouden ze buitenstaanders het gevoel willen geven dat hun daar iets bespreken wat niemand wat aan gaat??

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 15:13

Laat lekker hangen, daar wil je toch niet aan mee doen? Ik vind vrienden in het echte leven een stuk belangrijker dan een paar vrienden op internet hoor.

Ninla_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 15:13

Ik denk allebei Deb

Slaat dus 100x nergens op.... Op bokt is er niks besloten...
Bokt is openbaar...

Besloten is gewoon een korte woord voor ; Alleen de mensen die ík uitgekozen heb, zijn welkom...

Esmeralda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 15:16

ShannaY schreef:
Ellende schreef:
Ik denk eerder dat Esmeralda doelt op je post in het HAW topic. Als iemand je om welke reden dan ook niet mag vraag ik me af of het zin heeft om energie te stoppen in rijtechnisch commentaar, hoe welgemeend dan ook.

Misschien niet, maar ik was in de veronderstelling dat we allemaal volwassen genoeg zijn om zoiets te vergeten.

Blijkbaar niet

kijk als je zoiets neer zet, dan vraag ik me af, of je dan zelf ook wel volwassen genoeg ben. Met zulke antwoorden lok je het gewoon uit.
En ik denk niet dat ze op jou commetaar zitten te wachten, dat moet je nu onderhand ook zelf weten.En dan roep je zelf , eerst goed lezen. Dan had je zelf ook kunnen lezen dat zij de eerste keer op dat paard zat, dat de eigenaaresse had gezegt, dat zij hem diep en rond moest rijden. Als iemand voor het eerst sinds lange tijd op een paard zit (en je weet dat ze poos niet gereden had) waarom plaats je dan zo,n antwoord. Had het gewoon gelaten bij, leuk paard, fijn dat je weer een bijrijpaard heb, dan was er helemaal niks aan de hand geweest. Dan was er misschien zelfs neergezet, bedankt voor je leuke reactie.

Esmeralda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 15:16

Ninla_ schreef:
Ik denk allebei Deb

Slaat dus 100x nergens op.... Op bokt is er niks besloten...
Bokt is openbaar...

Besloten is gewoon een korte woord voor ; Alleen de mensen die ík uitgekozen heb, zijn welkom...

en bedankt

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 15:19

Esmeralda schreef:
kijk als je zoiets neer zet, dan vraag ik me af, of je dan zelf ook wel volwassen genoeg ben. Met zulke antwoorden lok je het gewoon uit.
En ik denk niet dat ze op jou commetaar zitten te wachten, dat moet je nu onderhand ook zelf weten.En dan roep je zelf , eerst goed lezen. Dan had je zelf ook kunnen lezen dat zij de eerste keer op dat paard zat, dat de eigenaaresse had gezegt, dat zij hem diep en rond moest rijden. Als iemand voor het eerst sinds lange tijd op een paard zit (en je weet dat ze poos niet gereden had) waarom plaats je dan zo,n antwoord. Had het gewoon gelaten bij, leuk paard, fijn dat je weer een bijrijpaard heb, dan was er helemaal niks aan de hand geweest. Dan was er misschien zelfs neergezet, bedankt voor je leuke reactie.

Ja, ik denk van wel, want ik kan gewoon iets postiefs zeggen, vond het een leuk paard, en zeg dat dan ook. Maar daar wordt vervolgens weer zo'n andere draai aan gegeven, want goh Shanna zegt het, dus dan is het niet goed, dan ben je imo niet verstandelijk bezig. Ik ga niet -in tegenstellingen tot anderen- zeggen, wat een lelijk gevlekte koe. (Want mijn paard is zo ontzettend sexueel gefrustreerd paard) En heb ook (lees het anders even terug, anders moet ik het hier weer quoten) gezegd dat ik niks van haar verwacht, oordeelde haar nergens op, maar vroeg waarom ze hem diep reed. Dat was alles?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-05-06 15:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Ninla_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 15:19

Was niet specifiek op jou gericht hoor Esmeralda
Maar dat is mijn manier van het woord 'besloten' vertalen...

This_is_me

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 15:20

haha nou graag gedaan!!! Want ik vraag het mij dus nog steeds af.. Verder geef ik je gelijk in wat je net neer hebt gezet!

Esmeralda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 15:26

Ninla_ schreef:
Was niet specifiek op jou gericht hoor Esmeralda
Maar dat is mijn manier van het woord 'besloten' vertalen...

poehee , ik moest iets verzinnen van de die ridderkerkse kletsclub , denk laat ik er maar een besloten van maken. Zou ik de titel nog kunnen laten verandere, in bv esmeralda d,r vriendinne hoekje haha
komt gelijk niemand meer kletsen haha, sorry was erg ontopic.

shanna stuur anders marjoo een pb ofzo dat je het zo niet had bedoelt ofzo

Eline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 16:17

Ik vind het prima als mensen hun topic 'besloten' (dus in kleine kring) willen houden, in principe. Zo zijn er vaak topics over besloten boktmeetings om maar wat te noemen. Met dat woord is niets mis, als jij met een klein clubje wil kletsen in de HK (Besloten topic voor iedereen-die-een-vos-met-drie-witte-benen-en -en-klein-sokje-ra-heeft-met-grote-bles-en-één- maanoog-en-zomerexceem) is prima. En als jullie dan per se willen dat mensen met zwarte paarden die voor de rest aan de beschrijving voldoen er niet bijhoren mag je dat best duidelijk maken: als je je maar aan de boktregels houd.

Maar wij als moderators zullen nooit die 'beslotenheid' als een regel zien of als een manier om onder de boktregels uit te komen: je moet je binnen dat kleine clubje nog steeds aan de boktregels houden, en als iemand af en toe binnekomt en wat post in het topic is dat niet 'strafbaar'.

poekie

Re: [DI] Discussie: Meelezen in 'besloten' topics?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 17:53

Eey het slotje is er weer af....nou ik moet zeggen dat ik ook wel eens meelees in bepaalde topics en vind daar verder nix mis mee.
dat doet heel bokt volgens mij.
vind het nog steeds jammer dat het topic over die meeting ridderkerk uit de lucht is .t was leuk om bij te kletsen in dat topic en te lezen hoe iedereen het ervaren heeft enzo.maar goed dat is nu eenmaal zo.t is wel jammer dat sommige mensen elkaar aanvallen via dit forum.daar ken ik meerdere voorbeelden van.

nou laten we het gewoon gezellig houden en als je stieken of gewoon mee wil lezen in een forum....ga gewoon lekker je gang dat doe ik ook!

Stopcontact

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 09:34

Ik wil toch even hier op reageren :

ShannaY schreef:
Ik kan echt wel tegen een stootje, maar je moet niet over een probleem met een paard beginnen als je je nooit in het (zeldzame) probleem gemengd of intresse getoont hebt.

Naar mijn weten is het hele eiergerete begonnen omdat jij over Elaine en Lambrusco begon. Dat ZIJ bang was e.d..

Smookey

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 09:42

Mensen laat elkaar toch eens met rust als je met elkaar niet op 1 lijn ligt.

Het idee van dat topic is erg leuk, maar het topic is niet geopend uit nieuwsgierigheid volgens mij, maar om het probleem wat tusen een handje vol mensen elke keer weer voorkomt!!!

Justy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 09:51

Het is niet de bedoeling dat er nu weer een welles-nietes-spelletje begint over wie er begonnen is >;)

Stopcontact

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 09:51

Dat gebeurd ook niet. Ik geef alleen mijn mening.

Miss_Qty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 12:49

HEb het even door zitten lezen, en vind dat besloten topics gewoon doorgelezen mogen worden.. Waarom niet >? daar is toch internet voor.. en een forum voor..

@ shannay
Buiten het feit dat het besloten is ,als je zelf al weet dat je commentaar niet gewenst is snap ik niet waarom je blijft reageren in de meiden der topics.. Bekijk ze dan alleen en zet er verder niks bij..Dit kan toch ook?

Verder ben ik niet zo actief hier op bokt hier en daar kom ik is ergens kijken als vriendinnen wat foto`d geplaatst hebben.. Bokt is leuk al word het wel heel streng..

Zunzuncito

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 13:29

Ellende schreef:
(Besloten topic voor iedereen-die-een-vos-met-drie-witte-benen-en -en-klein-sokje-ra-heeft-met-grote-bles-en-één- maanoog-en-zomerexceem)

*Proest* ... .................... ........*gaat meteen zoeken*

Joyce_oud

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 13:33

Ekkie schreef:
Ellende schreef:
(Besloten topic voor iedereen-die-een-vos-met-drie-witte-benen-en -en-klein-sokje-ra-heeft-met-grote-bles-en-één- maanoog-en-zomerexceem)

*Proest* ... .................... ........*gaat meteen zoeken*

Als je die gevonden hebt wil ik ook

Ik lees al een tijdje als gast mee op bokt (heb me pas vandaag echt aangemeld) en zie in veel topics dat soms mensen heel negatief dingen zeggen die dan nog negatiever opgevat worden.

Misschien een idee om elkaar te negeren en anders vriendelijk te vragen je er niet mee te bemoeien

bambi76

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 14:01

Meelezen mag best, maar wat doe je met hetgeen wat je gelzen hebt...sommige veroorzaken onrust en daar stoor ik me wel aan...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 19:01

d_nies schreef:
@ shannay
Buiten het feit dat het besloten is ,als je zelf al weet dat je commentaar niet gewenst is snap ik niet waarom je blijft reageren in de meiden der topics.. Bekijk ze dan alleen en zet er verder niks bij..Dit kan toch ook?

Als er een paar "meiden" zoals jij dat prachtig neerzet , over mij aan het praten zijn in een zogenaamd besloten topic, en ik krijg daar bericht over, ga ik kijken. Vooral dat ze alleen maar iets over mijn paard te zeuren hebben, terwijl ze van zijn hele probleem alleen maar "de klok hebben horen luiden, maar niet weten waar de klepel hangt."

Dat is toch prachtig, jezelf meer laten kennen door zulke opmerkingen te maken is bijna niet mogelijk

This_is_me

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 19:02

Sommige mensen kunnen zich echt druk maken. Als je na gaat dat een heel hoop bokkers het er juist om doen om mensen op de kast te jagen. Als ik dat op mn werk ook zo zou toelaten... Oei wat zal ik dan vaak in de problemen komen!!!

Stopcontact

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 19:25

This_is_me schreef:
Sommige mensen kunnen zich echt druk maken. Als je na gaat dat een heel hoop bokkers het er juist om doen om mensen op de kast te jagen. Als ik dat op mn werk ook zo zou toelaten... Oei wat zal ik dan vaak in de problemen komen!!!

Niks meer aan toe te voegen

Miss_Qty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 23:12

ShannaY schreef:
d_nies schreef:
@ shannay

Als er een paar "meiden" zoals jij dat prachtig neerzet , over mij aan het praten zijn in een zogenaamd besloten topic, en ik krijg daar bericht over, ga ik kijken. Vooral dat ze alleen maar iets over mijn paard te zeuren hebben, terwijl ze van zijn hele probleem alleen maar "de klok hebben horen luiden, maar niet weten waar de klepel hangt."

Dat is toch prachtig, jezelf meer laten kennen door zulke opmerkingen te maken is bijna niet mogelijk

Misschien niet rieeel dat ze daar over beginnen maar misschien is verstandig om elkaar niet op bokt op te zoeken?
Zo voorkom je gepraat over jou en over een ander !!
Dat is het zelfde als ik zie dat jij in marjoo der topic commentaar geeft terwijl er duidelijk staat dat het op tips en aanwijzingen is gegaan van de eigenaar.. die zal toch zelf wel weten hoe iemand dr paard moet rijden.. En dan kan je commentaar en tips nog zo goed bedoelt zijn maar misschien worden die net niet altijd even gewaardeerd..

Verder veel sterkte en succes met bob!