Ja, er wordt onderscheid gemaakt. Als er 30 mensen om een skeelerforum vragen, of om een kauwgombellenblaasforum, dan komt dat er niet omdat wij niet zouden vinden dat dat iets toevoegt aan Bokt. Dat mag je oneerlijk vinden, maar Bokt wordt niet helemaal bepaald door de bokkers
Toch lijkt dat kauwgombellenblaasforum me wel wat! Ik ga wat medestanders zoeken
En dat er onderscheid gemaakt wordt, lijkt mij meer dan logisch. Als dit niet gedaan zou worden heeft bokt straks 100 subfora, en dat is ook niet de bedoeling.
En ik weet dat 30 medestanders nog geen subforum betekend, maar ik kan het allicht proberen.
Zodra er 30 zijn ga ik het moderatorteam de vraag stellen of het geopend word.
Gaarne in dit topic de mensen die voor zijn, dat houd het overzichtelijk en welke fora er wel/niet en hoe dan komen kan dan een ander topic over gestart worden
Ehm niet vervelend bedoeld, maar het is nu toch wel duidelijk dat de moddies het toch niet goed gaan keuren? Wat is het nut van zo'n lijstje maken dan nog?
Ehm niet vervelend bedoeld, maar het is nu toch wel duidelijk dat de moddies het toch niet goed gaan keuren? Wat is het nut van zo'n lijstje maken dan nog?
Ik zie er het nut echt niet van in... Half Bokt bestaat uit KWPN-ers, overal vind je ze, en elke vraag die je stelt op Bokt wordt door zo'n 50 % KWPN-eigenaren beantwoord... Er zijn topics over KWPNers zat op Bokt, ik zie de zogenaamde toegevoegde waarde niet. Bokt is al groot zat
Ben het met Alina eens! Als iedereen voor hun ras/stamboek een apart subforum wil hebben word bokt echt binnen notime nog onoverzichtelijker! Vind het zo wel goed!
Pardon? Zijn nauwelijks op bokt te vinden? Pakken we er ff bij? Er lopen zowel een tuigertopic als een geldertopic. Op deze manier zeg je precies wat ik al dacht: geldersen en tuigers worden door de rijpaardmensen blijkbaar niet als volwaardig KWPN gezien.
als je ze gaat tellen zijn dat er echt niet supper veel! en waarom zouden tuigers door mij niet als volwaardig kwpn gezien worden? ik bezoek in het dagelijks leven meer tuigpaard evenementen/concoursen dan rijpaard evenementen/concours.
dat er een tuiger topic en geldertopic loopt wil niet zeggen dat er veel van zijn. ga alle fora eens af en kijk hoeveel vragen er over gelder of tuigpaard gaan. die zijn er gewoon nauwelijks. dus IMO kan dat er gewoon bij.
wel grappig dat ze al meerdere malen hebben geschreven dat het er niet gaat komen en toch heeft iemand de ambitie om blind door te gaan en het voor de zoveelste keer toch weer te gaan vragen. Zullen ze vrolijk van worden daar bij het modteam.
In het paardenpasporrt van mijn paard staat ras: KWPN
Dus die discussie graag sluiten.
Verder met KWPN worden alle KWPN-ers bedoeld. Ik heb zelf een KWPN Tuigpaard gehad en die hoort er ook gewoon bij.
En voor de laatste maal, het gaat niet om de KWPN paarden, maar meer de informatie erachter. Dus vragen over de vereniging, over de wedstrijden, keuringen ed. Fotos en verhaaltjes over je paarden kunnen gewoon bij de andere dingen.
Zodra er 30 mensen op het lijstje staan ga ik mijn aanvraaf officieel indienen, eerder niet.
En er is niet gezegd dat het forum er helemaal niet komt, maar dat de kans er is dat het niet komt.
Iedere bokker mag een subforum aanvraag indienen als er 30 medestanders zijn, dus als ik die 30 verzameld heb.. waarom zou ik die aanvraag dan niet in mogen dienen
Ik zou het geloof ik wel leuk vinden een KWPN subforum. Schrijf mij er maar bij, ik houd wel van mensen die initiatieven nemen en ik ben op meerdere kwpn topcis wel te vinden.
Het grootste gedeelte van Bokt rijdt op een KWPN-er, heeft een KWPN-er of fokt met een KWPN-er. De meeste vragen over fokkerij en afstamming gaan over KWPN-ers (of andere rijpaarden).
Als je dus een vraag stelt over bloedlijnen op FA over je KWPN-er dan is de kans groot dat je daar een direct relevant antwoord op krijgt.
Tinkers zijn een veel kleinere groep op Bokt. Als die dergelijke vragen stellen op FA dan worden die topics ondergesneeuwd en zien de mensen die de vraag kunnen beantwoorden het topic niet. Daarnaast hebben tinkers nog enkele specifieke aandachtspunten (voor een deel bijvoorbeeld dat ze uit Engeland of Ierland geimporteerd zijn en er verder niets over bekend is). Op het tinkerforum is het dan makkelijker ervaringen uitwisselen.
dat ligt maar net over de bekendheid ervan..want als ik bv een vraag stel over de hengst lennard, of over de vina-stam die niet echt bekend is dan krijg ik ook geen antwoord omdat men liever meepost in de topics van bekende hengsten, als Jazz etc. dus dan word mijn vvraag toch ook onder gesneeuwd!