Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ellende schreef:Jus: 'Nu met die tinkers" vind ik dan weer een beetje overdrevenJuist omdat we nog geen enkele aanvraag gekregen hebben voor een ander ras, denk ik dat het niet zo'n vaart loopt. En stel dat er een aanvraag komt voor een ras wat heel veel gelijkenis heeft met een ander kunnen we dat altijd breder trekken. Bijvoorbeeld in plaats van IJslanders een 'Gangenpaarden' forum.
MoonChloe schreef:Aarg het regent nu subforumaanvragen voor alle rassen
Zometeen heb je RP niet meer nodig.
Olympia schreef:Ellende schreef:Jus: 'Nu met die tinkers" vind ik dan weer een beetje overdrevenJuist omdat we nog geen enkele aanvraag gekregen hebben voor een ander ras, denk ik dat het niet zo'n vaart loopt. En stel dat er een aanvraag komt voor een ras wat heel veel gelijkenis heeft met een ander kunnen we dat altijd breder trekken. Bijvoorbeeld in plaats van IJslanders een 'Gangenpaarden' forum.
haha, blijkbaar dus wel, want nu worden er ineens heel veel aanvragen ingediend hier op FZ.
Maar goed, even zonder gekheid.. Ik denk dat je de rassen best kan opsplitsen in verschillende subfora, maar dan zoals Ellende het hierboven zegt, Ijslanders bij een gangenpaarden. Alle koudbloedgevallen bij de Koudbloedsubfora en alle warmbloeden bij een Warmbloedensubfora, denk dat dat meer zin heeft als een arabierenfora, haflingerfora en ga zo maar door..
Ik gun iedereen zn plekkie op bokt hoor, daar niet van, maar zoals ik nu alle subforumaanvragen zie van een hoop rassen, denk ik dat dat beter opgeslits kan worden..
Tieneke schreef:En wat is dan zo erg aan veel subfora als het om rassen gaat? Wie een topic zoekt op Rassenpraat moet dan al veel minder lang zoeken, je zit dadelijk in het goede forum.
0ojannekeo0 schreef:vind het een goed idee, igg beter dan dat het nu is.
er lopen nu volgens mij 5 subforum aanvraag topics hier op fz. dalijk zie je hiet op fz de bomen door het bos niet meer en word er een sub forum gemaakt vóór subforum aanvragen
maar die onderverdeling zoals hier boven word genoemd vind ik veeeel beter!