slimmerik schreef:Nooit van privacy gehoord dames???
Volgens mij is de vraag een de Mods gericht en niet aan jou...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
slimmerik schreef:Nooit van privacy gehoord dames???
KarinvdM schreef:slimmerik schreef:Nooit van privacy gehoord dames???
Volgens mij is de vraag een de Mods gericht en niet aan jou...
slimmerik schreef:Nooit van privacy gehoord dames??? Probeer eens het politiebureau te bellen en te vragen hoeveel bekeuringen je buurman heeft gehad....
Blackje schreef:slimmerik schreef:Nooit van privacy gehoord dames??? Probeer eens het politiebureau te bellen en te vragen hoeveel bekeuringen je buurman heeft gehad....
Sorry hoor, maar dat is wel even heel wat anders..
slimmerik schreef:Euhhh en volgens mij is dit een openbaar forum![]()
![]()
Fronton schreef:Nou, dan lezen we toch alleen maar. Het was toch al tot een melig gedoetje verworden, dus wat maakt het uit.
Ik doe uberhaupt geen nuttige posts, dus wat zou het?
Apple schreef:Kromme vergelijking (met dank aan de buurman van Slimmerik): als je buurman wordt opgepakt door de politie dan gaat de politie ook niet de deuren langs om te vertellen hoe de vork in de steel zit.
KarinvdM schreef:
Als er een bekende van mij wordt opgepakt zal ik op zoek gaan naar de reden en eventueel naar de waarheid. De politie hoeft niet bij mij te komen, ik ga wel naar hun.
slimmerik schreef:Ja en dan krijg je dus te horen dat je dat niets aangaat. Zou je ook graag hebben als ze dat deden als je buurman over jou kwam informeren en je was niet zo kosher bezig geweest.
Blackje schreef:Klopt Karin!
@Slimmerik: in welke contect is dat bericht geplaatst dan? Kan net zo goed in een HK topic geweest zijn waar het nergens over gaat..
En niet nuttig posten is niet iets waar je voor geband wordt, lijkt mij..
slimmerik schreef:Blackje schreef:Klopt Karin!
@Slimmerik: in welke contect is dat bericht geplaatst dan? Kan net zo goed in een HK topic geweest zijn waar het nergens over gaat..
En niet nuttig posten is niet iets waar je voor geband wordt, lijkt mij..
Volgens mij idd een losse opmerking in het een of ander topic. Ook niet belangrijk. Maar ik begrijp niet waar jullie je zo druk om maken. Als je het er niet mee eens bent dat vertrekken jullie toch gewoon van bokt?? Er zijn paardenforums genoeg hoor......
Aandelen hier hebben jullie ook niet volgens mij.
Laat Fronton/Lovely het toch lekker zelf uitzoeken.
Apple schreef:Dat is een behoorlijk broodje aap verhaal Zep.
MissJ schreef:[...]
Ik vind het alleen nogal opvallend dat er een heleboel dingen niet ondetkt worden, maar jullie Lovely wel iedere keer van bokt weten te wippen.
yokie schreef:Is dat zo Bart? De posts van Fronton zijn imo een voorbeeld van het spreekwoordelijke kop boven maaiveld uit willen steken. Ik heb niet al haar posts meegekregen maar heb toch in een aantal topics me behoorlijk vermaakt met haar manier van tegen de gevestigde orde aan schoppen. En met dat laatste bedoel ik vooral tegen de bokt eigen manier van denken aanschoppen (stal op paard is sieeeelugghhhh, sporen zijn sieeeeeelughhhh... om het maar even te generaliseren).
Als dat al verboden is... omdat hier blijkbaar gevoelig temmende zieltjes rondlopen... dan ga ik voortaan ook maar ja en amen roepen in 'discussie'topics.
slimmerik schreef:Nooit van privacy gehoord dames??? Probeer eens het politiebureau te bellen en te vragen hoeveel bekeuringen je buurman heeft gehad....
MissJ schreef:Dat zegt mij eerlijk gezegd genoeg.
MissJ schreef:slimmerik schreef:Nooit van privacy gehoord dames??? Probeer eens het politiebureau te bellen en te vragen hoeveel bekeuringen je buurman heeft gehad....
Dit is wel een hele open deur.![]()
Heb jij niet geprobeerd om bij de politie te achterhalen of Marcus van ChingYi wel echt gestolen was?
Over privacy gesproken.
De pot verwijt de ketel zullen we maar zeggen.![]()
Maar dat geheel off topic.
MissJ schreef:
Slimmerik, naar he, dat je even niet op ChingYi kan zeiken.
Toch fijn dat je je aandacht even kan verleggen.
En nog een leeg profiel ook, je zou toch bijna aan een schaduwaccount gaan denken.