Vraag over permanente ban en nieuw account

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KarinvdM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 23:25

slimmerik schreef:
Nooit van privacy gehoord dames???

Volgens mij is de vraag een de Mods gericht en niet aan jou...

slimmerik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 23:27

KarinvdM schreef:
slimmerik schreef:
Nooit van privacy gehoord dames???

Volgens mij is de vraag een de Mods gericht en niet aan jou...

Euhhh en volgens mij is dit een openbaar forum

Blackje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 23:27

slimmerik schreef:
Nooit van privacy gehoord dames??? Probeer eens het politiebureau te bellen en te vragen hoeveel bekeuringen je buurman heeft gehad....

Sorry hoor, maar dat is wel even heel wat anders..

slimmerik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 23:28

Blackje schreef:
slimmerik schreef:
Nooit van privacy gehoord dames??? Probeer eens het politiebureau te bellen en te vragen hoeveel bekeuringen je buurman heeft gehad....

Sorry hoor, maar dat is wel even heel wat anders..

Klopt ze is je buurman niet......

Blackje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 23:29

Zucht

Apple

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 23:30

Privacy inderdaad. Uit de duizenden actieve bokkers begon Fronton ons op te vallen ja en dan gaan we verder onderzoeken.

Dat is ook ongeveer alles wat we er over kunnen melden .

Kromme vergelijking (met dank aan de buurman van Slimmerik ): als je buurman wordt opgepakt door de politie dan gaat de politie ook niet de deuren langs om te vertellen hoe de vork in de steel zit.

KarinvdM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 23:31

slimmerik schreef:
Euhhh en volgens mij is dit een openbaar forum

Ja en?
Dat wil niet zeggen dat het zin heeft om in ieder topic te gaan reageren, zeker als je niet weet waar het over gaat...

slimmerik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 23:33

Waar maken jullie je druk om?? Dit schreef Fronton in een topic:

Fronton schreef:
Nou, dan lezen we toch alleen maar. Het was toch al tot een melig gedoetje verworden, dus wat maakt het uit.
Ik doe uberhaupt geen nuttige posts, dus wat zou het?

KarinvdM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 23:34

Apple schreef:
Kromme vergelijking (met dank aan de buurman van Slimmerik ): als je buurman wordt opgepakt door de politie dan gaat de politie ook niet de deuren langs om te vertellen hoe de vork in de steel zit.

Kromme vergelijking inderdaad.

Als er een bekende van mij wordt opgepakt zal ik op zoek gaan naar de reden en eventueel naar de waarheid. De politie hoeft niet bij mij te komen, ik ga wel naar hun.

Blackje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 23:35

Klopt Karin!

@Slimmerik: in welke contect is dat bericht geplaatst dan? Kan net zo goed in een HK topic geweest zijn waar het nergens over gaat..
En niet nuttig posten is niet iets waar je voor geband wordt, lijkt mij..
Laatst bijgewerkt door Blackje op 24-04-06 23:36, in het totaal 1 keer bewerkt

slimmerik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 23:36

KarinvdM schreef:

Als er een bekende van mij wordt opgepakt zal ik op zoek gaan naar de reden en eventueel naar de waarheid. De politie hoeft niet bij mij te komen, ik ga wel naar hun.

Ja en dan krijg je dus te horen dat je dat niets aangaat. Zou je ook graag hebben als ze dat deden als je buurman over jou kwam informeren en je was niet zo kosher bezig geweest.

KarinvdM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 23:38

slimmerik schreef:
Ja en dan krijg je dus te horen dat je dat niets aangaat. Zou je ook graag hebben als ze dat deden als je buurman over jou kwam informeren en je was niet zo kosher bezig geweest.

Waarom ga je niet even fijn fietsen ofzo?

Er zit een groot verschil tussen een buurman, een "bekende", een vriend of familielid.

slimmerik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 23:41

Blackje schreef:
Klopt Karin!

@Slimmerik: in welke contect is dat bericht geplaatst dan? Kan net zo goed in een HK topic geweest zijn waar het nergens over gaat..

Volgens mij idd een losse opmerking in het een of ander topic. Ook niet belangrijk. Maar ik begrijp niet waar jullie je zo druk om maken. Als je het er niet mee eens bent dat vertrekken jullie toch gewoon van bokt?? Er zijn paardenforums genoeg hoor......

Aandelen hier hebben jullie ook niet volgens mij. Laat Fronton/Lovely het toch lekker zelf uitzoeken.

Blackje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 23:43

slimmerik schreef:
Blackje schreef:
Klopt Karin!

Volgens mij idd een losse opmerking in het een of ander topic. Ook niet belangrijk. Maar ik begrijp niet waar jullie je zo druk om maken. Als je het er niet mee eens bent dat vertrekken jullie toch gewoon van bokt?? Er zijn paardenforums genoeg hoor......

Aandelen hier hebben jullie ook niet volgens mij.
Laat Fronton/Lovely het toch lekker zelf uitzoeken
.

Is toch fijn dat je tegenwoordig nog op steun van anderen mag rekenen. Duidelijk is dat jij niet weet waar het over gaat, of maar een klein deel ervan..
Als wij graag willen weten waarom, omdat we (veel) contact met haar hebben in een topic, is dat toch ons goed recht?

slimmerik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 23:44

Niet dus......

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 23:45

Apple schreef:
Dat is een behoorlijk broodje aap verhaal Zep .

Nou ja je speelt er nu wel weer op in.
Wat is dan voor jullie zichtbaar achter de schermen???

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 23:49

Tja, het is ergens vrij logisch dat er niet zomaar bekend wordt gemaakt a.d. hand van welke berichten, researching en weet-ik-veel-wat-allemaal-wel-niet Fronton geband is. Zoals al gezegd: privacy. Toch snap ik wel dat dit wantrouwen opwekt, of althans, dat mensen die veel met haar in een HK-topic omgingen willen weten waarom. Maar als Fronton geband is wegens een schaduwaccount, de moderators geven aan dat ze hier zeker van zijn.. dan is het misschien maar beter dat te accepteren.

Ik kan mij geen reden bedenken waarom de moderators iemand zouden willen bannen vanuit het niets en daarvoor een valse reden op zouden geven. Echt niet. Ik kan mij echter wél bedenken waarom moderators een schaduwaccount zouden bannen, maar niet alle details meteen over en weer naar andere gebruikers zouden gooien..

BartVB
Eigenaar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 07:37

Voor ons zichtbaar achter de schermen is de geschiedenis van iemand, de posts op heel bokt en niet alleen in een huiskamer topic, TeMs, mails van gebruikers, etc, etc.

Ook al zouden we alle details mbt deze ban hier kunnen posten, wat zouden we daar dan mee opschieten? Dan krijgen we van jullie te horen dat dit niet klopt, dat is minder erg dan wij denken en een paar andere dingen zijn pertinent niet waar. Dan komen we uit op een eindeloos wellus-nietus spelletje waar niemand iets mee opschiet. Wij hebben lang en hard nagedacht over deze beslissing, jammer dat jullie het er niet mee eens zijn maar so be it. Lovely is, niet zonder reden, permanent gebanned en als je dan terug komt met een SA is het hebben van die SA zeker geen recht. Overigens geeft dit op zich wel redelijk aan waarom ze gebanned is:

MissJ schreef:
[...]
Ik vind het alleen nogal opvallend dat er een heleboel dingen niet ondetkt worden, maar jullie Lovely wel iedere keer van bokt weten te wippen.

Yokie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 08:30

Is dat zo Bart? De posts van Fronton zijn imo een voorbeeld van het spreekwoordelijke kop boven maaiveld uit willen steken. Ik heb niet al haar posts meegekregen maar heb toch in een aantal topics me behoorlijk vermaakt met haar manier van tegen de gevestigde orde aan schoppen. En met dat laatste bedoel ik vooral tegen de bokt eigen manier van denken aanschoppen (stal op paard is sieeeelugghhhh, sporen zijn sieeeeeelughhhh... om het maar even te generaliseren).

Als dat al verboden is... omdat hier blijkbaar gevoelig temmende zieltjes rondlopen... dan ga ik voortaan ook maar ja en amen roepen in 'discussie'topics.

MissJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 09:30

yokie schreef:
Is dat zo Bart? De posts van Fronton zijn imo een voorbeeld van het spreekwoordelijke kop boven maaiveld uit willen steken. Ik heb niet al haar posts meegekregen maar heb toch in een aantal topics me behoorlijk vermaakt met haar manier van tegen de gevestigde orde aan schoppen. En met dat laatste bedoel ik vooral tegen de bokt eigen manier van denken aanschoppen (stal op paard is sieeeelugghhhh, sporen zijn sieeeeeelughhhh... om het maar even te generaliseren).

Als dat al verboden is... omdat hier blijkbaar gevoelig temmende zieltjes rondlopen... dan ga ik voortaan ook maar ja en amen roepen in 'discussie'topics.

Mijn idee Yokie.
Bart, ik blijf vinden dat je om de hete brei heen draait, maar dat is mijn mening.
Ik weet dat moddies hun best doen om objectief te oordelen, maar jullie zijn en blijven ook maar mensen, met voorkeuren, en vooral vooroordelen.
Zo stond er afgelopen winter nog een post van een nieuwe mod die een gebruiker meldde dat ze "toch een bepaalde reputatie heeft ook bokt"

Dat zegt mij eerlijk gezegd genoeg.

Slimmerik, naar he, dat je even niet op ChingYi kan zeiken.
Toch fijn dat je je aandacht even kan verleggen.
En nog een leeg profiel ook, je zou toch bijna aan een schaduwaccount gaan denken.

MissJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 09:31

slimmerik schreef:

Dit is wel een hele open deur.
Heb jij niet geprobeerd om bij de politie te achterhalen of Marcus van ChingYi wel echt gestolen was?
Over privacy gesproken.
De pot verwijt de ketel zullen we maar zeggen.

Maar dat geheel off topic.

Anoukie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 09:32

Ik moet zeggen dat slimmerik zich er behoorlijk in vastbijt ... Waarom eigenlijk?

Ik lees hier overigens wel dat men er echt van overtuigd is dat fronton -> Lovely is. Ondanks dat ik haar reacties in topics heb gezien en gelezen, is dat echt niet bij mij opgekomen . Hoe weet het Bokt moderator team zo zeker dat zij dat is en dat zij niet een onschuldige bokker nu geband hebben?

BartVB
Eigenaar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 09:36

Er zijn wel meer mensen die zich wel heel erg in vastbijten

MissJ schreef:
Dat zegt mij eerlijk gezegd genoeg.

Maar wat zegt het je dan? Dat sommige mensen meer kunnen maken dan anderen? Dat klopt helemaal, dat geef ik ook ruiterlijk (pardon the pun ) toe. Iemand die net een OW heeft gehad voor spammen en weer zijn/haar link post wordt anders aangepakt dan een gebruiker waar we nooit problemen mee hebben gehad die zijn/haar link post. Hoe blij zou jij er van worden als we de regels tot op de letter zouden volgen

slimmerik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 09:38

MissJ schreef:
slimmerik schreef:

Dit is wel een hele open deur.
Heb jij niet geprobeerd om bij de politie te achterhalen of Marcus van ChingYi wel echt gestolen was?
Over privacy gesproken.
De pot verwijt de ketel zullen we maar zeggen.

Maar dat geheel off topic.

Inderdaad erg off-topic en bovendien niet waar. Ik had mijn bedenkingen bij het verhaal en die heb ik nog steeds.....

Ennuh goed zo Bart!!! Het is jammer van hun vriendinnetje maar zo be it!!

slimmerik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 09:48

MissJ schreef:

Slimmerik, naar he, dat je even niet op ChingYi kan zeiken.
Toch fijn dat je je aandacht even kan verleggen.
En nog een leeg profiel ook, je zou toch bijna aan een schaduwaccount gaan denken.

Leeg profiel??? Oeps wist niet dat dat verplicht was. Ga meteen aan het werk. Kijk en dat had jullie vriendinnetje ook. Dus toch............