Vrijheid van meningsuiting stopt bij Bokt....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 02:12

Och Billy probeert mij onderuit te halen met haar ''levenservaring'' ....

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 02:14

Nachtdienst nog wel, ziekenhuis zeker...

_Luziream

Re: Vrijheid van meningsuiting stopt bij Bokt....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:14

Keb het eens allemaal op mijn gemak zitten lezen maar Schimmelig je kan ook minder triest reageren( lees meer volwassen!). Het heeft totaal geen zin om een ander te benadelen hoe dan ook. Het blijft een forum en daar komen veel mensen. Hou het plezierig.

Billy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:14

Kwoot graag, ik heb het nergens over mijn levenservaring gehad. Als begrijpend lezen te moeilijk voor je is, moet je misschien eens overwegen om niet te posten voor je snapt wat er nou eigenlijk staat

Billy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:15

Schimmelig schreef:
Nachtdienst nog wel, ziekenhuis zeker...

Ja, is dat verboden?
Is een eerzaam beroep hoor.

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 02:16

@ Mork; volwassenheid is ook een relatief begrip... zie sommige andere die in dit topic mee posten

Sannert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:16

Hmm, de sfeer gaat van boven de 0 naar eronder.
kan het hier misschien gezellig blijven?

Karl66

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:16

Schimmelig schreef:
Anyway's een discussie is een discussie, dus vind niet dat er bemoeid mag worden door een mod, anders praat je maar met de psych en zet je geen topic's op een OPENBAAR forum, waar je reacties zoals die van mij en anderen kunt verwachten

Da's dus de grootste onzin die je maar kan verzinnen Een discussie hoor je ook binnen de fatsoensnormen te voeren en dat deed jij daar op dat moment niet.

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 02:16

Heel eerzaam, bokken in de baas z'n tijd

sans6

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:17

Schimmelig schreef:
@ Mork; volwassenheid is ook een relatief begrip...
zie sommige andere die in dit topic mee posten
:)

Billy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:18

Schimmelig schreef:

De baas weet ervan hoor. Zolang mijn werk af is en goed gedaan is, is er niks an de hand. Wat moet ik anders doen 's nachts, gezellig een praatje maken met de patienten?

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 02:18

Karl66 schreef:
Schimmelig schreef:
Anyway's een discussie is een discussie, dus vind niet dat er bemoeid mag worden door een mod, anders praat je maar met de psych en zet je geen topic's op een OPENBAAR forum, waar je reacties zoals die van mij en anderen kunt verwachten

Da's dus de grootste onzin die je maar kan verzinnen Een discussie hoor je ook binnen de fatsoensnormen te voeren en dat deed jij daar op dat moment niet.

Goed, ik zei al.. dat ik minder snel op mijn tenen getrapt was, anders zou ik nu ook niet meer mee chatten. De TS in kwestie was gewoon erg vervelend. Ik heb ook met haar ge'pb-d op het allemaal eens te bespreken/uit te leggen.

_Luziream

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:19

Maar mensen waar gaat het nou over? Wees nou eens eerlijk het gaat nog geneens meer over het oorspronkelijke onderwerp. Alleen maar onvolwassen uitlatingen over iemands beroep? Kom op zeg!!!

Ik bok nu ook in de baas zijn tijd
Laatst bijgewerkt door _Luziream op 16-04-06 02:21, in het totaal 2 keer bewerkt

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 02:19

Billy schreef:
Schimmelig schreef:

De baas weet ervan hoor. Zolang mijn werk af is en goed gedaan is, is er niks an de hand. Wat moet ik anders doen 's nachts, gezellig een praatje maken met de patienten?

Zorg nu maar dat je ze niet wakker maakt met het geratel van het toetsenbord

sans6

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:20

Schimmelig schreef:

Goed, ik zei al.. dat ik minder snel op mijn tenen getrapt was,
anders zou ik nu ook niet meer mee chatten

. De TS in kwestie was gewoon erg vervelend. Ik heb ook met haar ge'pb-d op het allemaal eens te bespreken/uit te leggen.

dan moet je ook geen topic openen

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 02:20

Mork schreef:
Maar mensen waar gaat het nou over? Wees nou eens eerlijk het gaat nog geneens meer over het oorspronkelijke onderwerp. Alleen maar onvolwassen uilatingen over iemands beroep? Kom op zeg!!!

Dit is een topic om off topic te gaan, dus zo erg is het niet... aangezien hier niemand zich aan de regels houd en de mod's allemaal op één oor liggen

Karl66

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:21

Schimmelig schreef:

Goed, ik zei al.. dat ik minder snel op mijn tenen getrapt was, anders zou ik nu ook niet meer mee chatten. De TS in kwestie was gewoon erg vervelend. Ik heb ook met haar ge'pb-d op het allemaal eens te bespreken/uit te leggen.

Nee, de TS was niet erg vervelend, die schreef gewoon haar problemen van zich af. Jij reageerde daarop met het afreageren van jou frustraties, precies zo als je dat nu richting Billy doet.

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 02:21

sans6 schreef:
Schimmelig schreef:

Goed, ik zei al.. dat ik minder snel op mijn tenen getrapt was,
anders zou ik nu ook niet meer mee chatten

. De TS in kwestie was gewoon erg vervelend. Ik heb ook met haar ge'pb-d op het allemaal eens te bespreken/uit te leggen.

dan moet je ook geen topic openen

LEES JIJ uberhaupt wel wat er stond! ... Je zit met je dikmaken ZWAAR dingen te verdraaien, enfin het is al laat. Lees het AJB nog eens na.

Billy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:21

Schimmelig schreef:

Zorg nu maar dat je ze niet wakker maakt met het geratel van het toetsenbord

Ze liggen in isolatie, dus er zit een sluis tussen en 2 deuren, ik kan een drumband laten spelen en ze slapen nog door. Maar wel lief dat jij je zo bezorgd maakt om het wel een wee van mijn patienten

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:22

Schimmelig schreef:
Mork schreef:
Maar mensen waar gaat het nou over? Wees nou eens eerlijk het gaat nog geneens meer over het oorspronkelijke onderwerp. Alleen maar onvolwassen uilatingen over iemands beroep? Kom op zeg!!!

Dit is een topic om off topic te gaan, dus zo erg is het niet...
aangezien hier niemand zich aan de regels houd
en de mod's allemaal op één oor liggen

Niemand? Pardon?

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 02:23

Karl66 schreef:
Schimmelig schreef:

Nee, de TS was niet erg vervelend, die schreef gewoon haar problemen van zich af. Jij reageerde daarop met het afreageren van jou frustraties, precies zo als je dat nu richting Billy doet.

Dus billy doet niet precies hetzelfde als ik. Ik kan begrijpen dat als je in het ziekenhuis werkt je veel frustratie hebt (hele tijd zieke mensen om je heen)

Ik mag reageren zoals ik wil, jij noemt het frustratie, ik noem het slechts jeuk!

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 02:24

Om 'echt' (!) zieke mensen, bekommer ik mij wel ja

@ sannert: voor jou maak ik een uitzondering

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:24

Schimmelig schreef:
Mork schreef:

Dit is een topic om off topic te gaan, dus zo erg is het niet... aangezien hier niemand zich aan de regels houd en de mod's allemaal op één oor liggen

Zo off topic is het niet Jij reageert ongelofelijk bot in een topic, krijgt daar een OW voor. Maar in plaats van te zeggen ok, ik ben snel op mijn teentjes getrapt reageer jij door een topic te openen over vrijheid van meningsuiting op bokt. Op het moment dat iedereen maar dan ook echt iedereen in dit topic jou vertelt dat jij ongelijk hebt en dat een OW terecht was, laat jij in dit topic zien dat het maar goed is dat er moddies zijn en dat er op z'n tijd terecht ingegrepen wordt aangezien jij hier die vrijheid op exact dezelfde manier aan het misbruiken bent.

sans6

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:25

Schimmelig schreef:

LEES JIJ uberhaupt wel wat er stond! ... Je zit met je dikmaken ZWAAR dingen te verdraaien, enfin het is al laat. Lees het AJB nog eens na.

o jeee, ik mag niet zeggen wat ik denk?!!

Lieve Schimmelig, ik deed tot nu echt mijn best om een serieus gesprek met je te hebben, en probeerde te begrijpen hoe jij dingen zag.

Geloof dat ik daar nu mee stop, aangezien je meteen in de aanval gaat, als het niet gaat zoals jij graag zou willen.
Jammer, aangezien je ons er van probeert te overtuigen dat je een volwassen persoontje bent, dat volwassen op dingen reageert.
Je geloofwaardigheid ben je bij mij in ieder geval wat dat betreft kwijt.

Maar hee.... das MIJN MENING maar, enne... daar heb ik recht op!

_Luziream

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:26

HALE _/-o_ LUJA!!!!!!! SORRY KEB FF GEEN INSPIRATIE MEER
Laatst bijgewerkt door _Luziream op 16-04-06 02:27, in het totaal 2 keer bewerkt