Verschil ITP en JITP

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eknein

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 18:03

Ach, mensen niet zo zeuren . En wat voor zinnig commentaar kun je nou krijgen op hoofdfoto's(of standfoto's). Zolang er geen apart forum komt voor HAW vind ik het best, want op rijfoto's kun je wel commentaar krijgen waar je echt iets aan hebt.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 21:29

Nienke heeft gelijk, wat maakt het uit of een volwassen zegt 'leuke pony' of een minderjarige?

Maar ik vind het wel vervelend dat het op leeftijd gezet wordt, want een leeftijd zegt niets meer dan warneer je geboren bent. En wat voor invloed heeft het op foto's dat je minderjarig bent? Geen toch? Dus waarom dán wel onderscheid maken... Een onderscheid tussen koud en warmbloed bijv. [zullen ook wel zijn nadelen aan zitten maar het is even een spontane bedenking... ] zou imo beter zijn. Het is even als voorbeeld hoor, maar je hebt koudbloed liefhebbers en warmbloed liefhebbers... En een kbliefhebber hééft er wat aan als er onderscheid wordt gemaakt, want zo worden de topic toch een beetje beperkt per forum, en bekijkt meer topics omdat de paarden hem meer aanspreken dus verdwijnen er minder topics in het niets.

Je hebt er niets aan om naar JITP te gaan, want er zal geen verschil in het niveau of iets dergelijks zitten,

ik geloof niet dat iemand me snapt maargoed,

eknein

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 10:35

Je beschrijft precies wat ik bedoel Menino, wat hoop je op [ITP] foto's meer te horen van volwassenen dan van 'kinderen'. Ik herhaal( ), zolang er maar geen arpart voor [HAW] komt vind ik alles best.

Laulitz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 13:41

Het maakt mij ook niet veel uit hoor
Ik plaats toch niet veel ITP foto's maar nu weet ik iig zeker dat ik de komende 2 jaar geen ITP foto's plaats.
Misschien ben ik nu wel heel lastig hoor, maar zo ben ik nu eenmaal