Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kokomo schreef:Een versleten sluiter repareren heeft geen zin en is ook niet mogelijk. Als een sluiter versleten is door veel gebruik zal het gehele sluiter-mechanisme vervangen moeten worden.
manzano schreef:Tja, ik snap wat je bedoelt Pam.... want iemands kwaliteiten veranderen niet. Wel zou ik gaan twijfelen of ik dan bijv. ook wel een eerlijke prijs voor zo'n shoot betaal. Net als dat vage verhaal van die reiskosten voor een shoot die ze voor opdrachtgever maakt.
Pam schreef:Maar wat ik me af vraag, een reputatie die eraan gaat, mensen die geen fotoshoots willen van HF? Zegt het TK verhaal dan zoveel over HF's kwaliteiten als fotograve? Nee toch? Ik vind haar fotos nog steeds schitterend, of ze nou heeft gelogen of niet. En als ik ooit een fotoshoot zou willen, weerhoudt het verhaal mij er niet van om aan HF te denken.
Citaat:4. Reacties moeten rechtstreeks te maken hebben met het bericht waarop je reageert. Off topic-reacties kunnen worden verwijderd. Zie voor uitzonderingen de forumspecifieke regels.
Citaat:7) Het bespreken van advertenties van bokt of andere sites is niet toegestaan.