fungeren van moddies

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

youngster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 10:26

De mods zullen dat vast en zeker onthouden.
Maargoed je doel van je topic is?? Mods opbouwende kritiek geven??
Dan mag je nu ook gaan vertellen wat jij vind dat ze ook goed doen. Dat is ook een onderdeel van opbouwende kritiek.

Alane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-06 10:29

ben jij de persvoorlichter van bokt?

youngster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 10:31

Alane schreef:
ben jij de persvoorlichter van bokt?

Nee hoor

Maar ik vraag me af wat je wilt bereiken hiermee.

_Dunja_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 10:32

youngster schreef:
Dan mag je nu ook gaan vertellen wat jij vind dat ze ook goed doen. Dat is ook een onderdeel van opbouwende kritiek.

hahahahaha

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 10:39

Ben zelf al bijna 6 jaar admin op een internationaal forum waar engels en 3 andere talen worden gesproken, dus ik weet zo ongeveer wel hoe het werkt. Wat me opvalt aan DAT forum is dat daar de status nog wel eens naar de mods hun hoofd stijgt. Dat zie ik hier gelukkig niet

Wat me wel opvalt is dat sommige topics wel ERG snel op slot gaan, dat Joost mag weten wat de reden daarvoor is. En dan heb ik het niet alleen over de wat oudere topics (die trouwens ook wel heel snel gesloten worden, ik vind 2/3 weken toch niet echt oud)

Voor de rest zie ik weinig gebeuren. Vraag me inderdaad ook wel eens af waar sommige mods vandaan komen omdat ik ze nog nooit heb gezien, maar dat vragen mensen mij op het andere forum ook, dus daar kan ik best inkomen

Caira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 11:15

Ik kan me er ook wel in vinden, er zijn een aantal mods waarvan ik echt niet snap waarom ze aangesteld zijn. Hun taalgebruik is vaak bedroevend, en ook enige vorm van volwassenheid is ver te zoeken! Natuurlijk hoeft niemand foutloos te typen, maar een beetje op je taal letten is toch niet zo moeilijk?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 12:48

irish_lady schreef:
Ik kan me er ook wel in vinden, er zijn een aantal mods waarvan ik echt niet snap waarom ze aangesteld zijn. Hun taalgebruik is vaak bedroevend, en ook enige vorm van volwassenheid is ver te zoeken! Natuurlijk hoeft niemand foutloos te typen, maar een beetje op je taal letten is toch niet zo moeilijk?

ben ik eigenlijk wel met je eens.

en wat alane zegt van dat onderschrift met die schoonmoeder vind ik ook niet kunnen, je zal maar net je schoonmoeder verloren zijn waar je ontzettend veel me op had! natuurlijk kan iedereen dat in zijn onderschrift zetten, maar bij mods valt het vaak nét wat eerder op!

lies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 13:03

Ik kan me ook in een aantal punten vinden, die ik van verschillende mensen in dit topic lees. O.a. het taalgebruik van sommige moddies, het snel op slot zetten van topics en een aantal twijfelachtige aanstellingen.

youngster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 13:13

0ojannekeo0 schreef:

ben ik eigenlijk wel met je eens.

en wat alane zegt van dat onderschrift met die schoonmoeder vind ik ook niet kunnen, je zal maar net je schoonmoeder verloren zijn waar je ontzettend veel me op had! natuurlijk kan iedereen dat in zijn onderschrift zetten, maar bij mods valt het vaak nét wat eerder op!

Dat zijn grapjes... dat mogen de mods ook niet meer??

Ann

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 13:17

Moddie zijn is een serieuze aangelegenheid
Zo'n onderschrift stoor ik me persoonlijk niet aan, maar kan me voorstellen dat zoiets niet voor iedereen opgaat.

Het merendeel van de moddie's vind ik goed "functioneren". Een enkeling herinnert me eraan dat iedereen fouten maakt Punt is hier natuurlijk hoe er met die fouten wordt omgegaan, een mod is IMO niet heilig

Fronton

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 13:32

youngster schreef:

Jawel, maar het zou verstandiger zijn als mods alleen maar grapjes in hun onderschrift zetten, die iedereen leuk vindt en waar dus niemand aanstoot aan neemt. Er zijn genoeg leuke en grappige uitspraken op de wereld die daaraan voldoen, dus neem er daar maar eentje van. Mods hebben nu eenmaal niet alleen speciale rechten, maar ook speciale plichten, vooral op moreel vlak.

youngster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 13:42

Fronton schreef:
youngster schreef:

Jawel, maar het zou verstandiger zijn als mods alleen maar grapjes in hun onderschrift zetten, die iedereen leuk vindt en waar dus niemand aanstoot aan neemt. Er zijn genoeg leuke en grappige uitspraken op de wereld die daaraan voldoen, dus neem er daar maar eentje van. Mods hebben nu eenmaal niet alleen speciale rechten, maar ook speciale plichten, vooral op moreel vlak.

Dit kan dus nooit Ik ben nog nooit een grap tegengekomen die iedereen leuk vind

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 13:44