Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alane schreef:ben jij de persvoorlichter van bokt?
youngster schreef:Dan mag je nu ook gaan vertellen wat jij vind dat ze ook goed doen. Dat is ook een onderdeel van opbouwende kritiek.
irish_lady schreef:Ik kan me er ook wel in vinden, er zijn een aantal mods waarvan ik echt niet snap waarom ze aangesteld zijn. Hun taalgebruik is vaak bedroevend, en ook enige vorm van volwassenheid is ver te zoeken! Natuurlijk hoeft niemand foutloos te typen, maar een beetje op je taal letten is toch niet zo moeilijk?
0ojannekeo0 schreef:
ben ik eigenlijk wel met je eens.
en wat alane zegt van dat onderschrift met die schoonmoeder vind ik ook niet kunnen, je zal maar net je schoonmoeder verloren zijn waar je ontzettend veel me op had! natuurlijk kan iedereen dat in zijn onderschrift zetten, maar bij mods valt het vaak nét wat eerder op!
youngster schreef:
Dat zijn grapjes... dat mogen de mods ook niet meer??
Fronton schreef:youngster schreef:
Dat zijn grapjes... dat mogen de mods ook niet meer??
Jawel, maar het zou verstandiger zijn als mods alleen maar grapjes in hun onderschrift zetten, die iedereen leuk vindt en waar dus niemand aanstoot aan neemt. Er zijn genoeg leuke en grappige uitspraken op de wereld die daaraan voldoen, dus neem er daar maar eentje van. Mods hebben nu eenmaal niet alleen speciale rechten, maar ook speciale plichten, vooral op moreel vlak.