Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ibbel schreef:Tyrza schreef:Weet je zeker dat jullie geen PB's kunnen lezen? Bart moet het zowieso kunnen, toch?
Ook Bart kan geen PBs lezen. Echt niet.
nielsd schreef:En als die gene een Sa heeft (sorry dat had die gek bij mij dacht dat eht daar over ging)
Shadow0 schreef:Tyrza: dat hoeft niet waar te zijn. Maar de technische uitleg (over encryptie en dergelijke) voert wat te ver voor hier. Ik wil wel wat links per pb sturen als je geinteresseerd bent? Het is erg technisch maar ik vind het ontzettend interessant spul!
Wij kunnen geen pb's van anderen lezen. Als ze worden doorgestuurd kunnen we niet zien of de tekst veranderd is. Zo is het nu eenmaal.
MissJ schreef:Is het misschien mogelijk om, met toestemming van de user, in te loggen op zijn/haar account en de pb's te lezen?
Apple schreef:Als wij een PB krijgen doorgestuurd van iemand dan is het voor ons ook nog eens moeilijk te zien of dit een PB is die authentiek is. Wij kunnen geen PB's direct inkijken en het is voor de ontvanger heel gemakkelijk om eea aan te passen in de PB voordat dit aan ons wordt doorgestuurd. Wat dat betreft moeten we dan toch afgaan op de blauwe ogen van de gebruiker.
Dieuwke1989 schreef:Apple schreef:Als wij een PB krijgen doorgestuurd van iemand dan is het voor ons ook nog eens moeilijk te zien of dit een PB is die authentiek is. Wij kunnen geen PB's direct inkijken en het is voor de ontvanger heel gemakkelijk om eea aan te passen in de PB voordat dit aan ons wordt doorgestuurd. Wat dat betreft moeten we dan toch afgaan op de blauwe ogen van de gebruiker.
Je zou kunnen vragen om een printscreen van de aangekomen PB. Daar kan, zo ver ik weet, niets aan verandert worden. Tijdstip staat er bij [staat onder in de hoek van iedere pc dus dan ook van het printscreen] en je moet wel erg veel moeite doen een printscreen te willen bewerken.
daantjuhhh schreef:Dieuwke1989 schreef:Je zou kunnen vragen om een printscreen van de aangekomen PB. Daar kan, zo ver ik weet, niets aan verandert worden. Tijdstip staat er bij [staat onder in de hoek van iedere pc dus dan ook van het printscreen] en je moet wel erg veel moeite doen een printscreen te willen bewerken.
Je kan toch eerst iets veranderen en dan een printscreen maken?
Verder zie uitleg Bart volgens mij... haha
machie schreef:ik vind het dan weer niet netjes om de naam van de persoon waarover dit gaat per PB aan iedereen te verspreiden en de inhoudt van de PB's (aldan zonder naam) weer te geven op bokt (mag volgensmij ook niet)
BartVB schreef:Ik hoop iig dat de gebruikers in kwestie er in dit geval op de volwassen manier uit gaan komen...
Miss_Petit schreef:BartVB schreef:Ik hoop iig dat de gebruikers in kwestie er in dit geval op de volwassen manier uit gaan komen...
Ik doe aan negeren momenteel.
Alleen vind ik het ronduit belachelijk, dat je elkaar gewoon de dood mag inwensen. Ach je kan alles roepen in een PM wat je wilt, het heeft toch geen consequenties!![]()