Menno schreef:Eigenlijk vind ik dat bokt hier een aantal OW's uit mag delen en de negatieve berichten moet verwijderen, dit is niet waar Bokt voor bedoeld is...
Wie moeten die dan krijgen?
Ibbel (moderator van 45 jaar oud), die dit plaatste:
Citaat:
Er zijn twee hele goede redenen waarom je niet gelooft wordt:
1) Het is medisch en biologisch gezien onmogelijk dat je bij een lengte van 1.70 en een gewicht van 31 kg nog op de been bent, laat staan hele einden kunt lopen. En geloof me, ik ben medisch bioloog, zit al jaren in het gezondheidsonderzoek, ik weet waarover ik spreek.
2) Als sondevoeding nodig is, betekent dat je opgenomen wordt, voor een (hele lange) periode. Het is bijzonder belastend om een maagsonde in te krijgen, die wordt er niet om de haverklap uitgehaald en ingedouwd. Geen ziekenhuis zal je poliklinisch met sondevoeding behandelen en iedere dag 2 uur laten terugkomen. Normaliter wordt een sonde iedere week vervangen om hygienische redenen, en word je met een gewicht van 31 kg zeker een paar máánden opgenomen, tot je boven de 50 kg bent. Meer dan een pond per week aankomen is nl ook nauwelijks mogelijk...
Ik wil best geloven dat je problemen hebt, maar dan moet je wel de waarheid spreken, en geen dingen zeggen die niet kunnen, ook niet van alles lekker aandikken om extra zielig gevonden te worden. Je merkt dat dat onmiddellijk tegen je wordt gebruikt. En terecht.
of de mensen die Ibbel geloofden en daar vervolgens naar postte???
Ik vind het niet meer dan logisch dat bokkers meer waarde hebben gehecht aan de post van Ibbel en andere (ervarings)deskundige dan aan de beweringen van TS.
Om nu zomaar iedereen neer te sabelen die TS niet geloofde vind ik veel en veel te ver gaan.