Mening over de Modjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Winged

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 21:17

ik vind de modjes gewoon top!!
als er een slotje is word tenminste ook de reden uitgelegd..
wat je heel vaak op andere forums niet hebt...
en ze houden alles nog netjes onder controle ook..
*pluim*

pearl_tje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 21:55

Soms kunnen moddies zelf niet denken en worden beinvloed door mede bokkers.

Halen het plezier van bokt af. En zien heel snel al iets aan voor een schaduwaccount terwijl er bijv twee familie leden op 1 pc zitten.
Als er dan op gereageerd word doen ze net alof hun neus bloed.

Even een voorbeeld te noemen.
Zie topic hieronde maar zit helaas al een slotje op..

viewtopic.php?f=25&t=543515

Ook pakken ze soms de verkeerde mensen aan.

Maar ach soms doen ze het ook nog wel goed hoor..

Echwel

Re: Mening over de Modjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 22:02

Wat een onzin.

Op onze oude computer zijn de accounts van mijn dochters en van mij aangemaakt.
Nooit problemen gehad.

Alane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 01:21

soms is het wel leuk en aardig, ik wordt alleen ziek van die theemutsen die niets anders te melden op EA fora dan: dit staat niet goed zal even TeMmen.... en never nooit ergens interesse in hebben maar er schijnbaar een dagtaak aan hebben om alle topics door te spitten om te kunnen klikken (op het uitroepteken)

En verder hoe harder je huichelt en hoe beter je kunt liegen hoe meer je kunt bereiken....

Echwel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 11:58

Alane schreef:
soms is het wel leuk en aardig, ik wordt alleen ziek van die theemutsen die niets anders te melden op EA fora dan: dit staat niet goed zal even TeMmen.... en never nooit ergens interesse in hebben maar er schijnbaar een dagtaak aan hebben om alle topics door te spitten om te kunnen klikken (op het uitroepteken)

En verder hoe harder je huichelt en hoe beter je kunt liegen hoe meer je kunt bereiken....

Die willen in een volgend leven graag zelf Mod worden..
Valt mij idd ook op dat mensen er een dagtaak van maken, ik doe het ook wel een keer of wat maar meld het er niet altijd bij.

Manou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 16:16

Als ik bij een topic TeM, maar verder niks te zeggen heb ik dat topic ga ik daar geen berichtje over plaatsen.

En misschien doen de modje niet alles altijd goed, maar dat doen wij ook niet. Daarom zijn ze juist nodig.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 17:24

Van mij krijgen alle mod's een pluim!
Ze verrichten geweldig werk, en ik vind het ook super knap dat zo'n groot forum als bokt.nl zo netjes en goed gerund wordt!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 17:58

Alane schreef:

Wat zijn we het weer eens Alane
Ik heb speciaal voor het beheer een mooie zin in m'n onderschrift

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 13:20

N.a.v. dit topic: viewtopic.php?f=25&t=550307 mogen we hier verder gaan van moddie Sjoert

Vlasta is duidelijk erg tevreden over de moddie's

_Dunja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 13:24

het enige wat ik nog even kwijt wil over hetgeen wat er gezegd is over die open sollicitatie.
Ja dat klopt inderdaad, het leek me erg leuk om mod te worden en ik zat/zit ook nog niet zo heel lang op bokt dus het leek mij erg leuk.
Niet wetende wat het ECHT allemaal inhield.
En ik probeer geen zieltjes te winnen zoals jullie vermelden maar vind dat jullie het topic verziekt hebben...

Maar nogmaals ik was niet aan het solliciteren ik vind het gewoon heel erg kinderachtig om de mods zo zwart te maken op bokt terwijl dankzij hun IS er nog een bokt..

Maar goed dit is niet mijn topic en zal dus ook niet verder discusseren in dit topic.

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 13:26

Zou men de persoonlijke discussies over wie er bijvoorbeeld moderator wil worden of juist niet, achterwege willen laten?

In dit topic graag de meningen over de moddies.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 13:26

vlasta schreef:

Maar nogmaals ik was niet aan het solliciteren ik vind het gewoon heel erg kinderachtig om de mods zo zwart te maken op bokt terwijl dankzij hun IS er nog een bokt..

nee dankzij de bokkers is er een bokt en dankzij bokt zijn zij mod

Ann

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 13:27

@Vlasta:
Als je een topic opent krijg je niet alleen berichten die jou aanstaan, persoonlijk vind ik het een beetje kinderachtig om mensen te gaan pben die niet plaatsen wat jij wilt lezen...

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 13:28

Alane schreef:
nee dankzij de bokkers is er een bokt en dankzij bokt zijn zij mod

Helemaal mee eens

Ann

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 13:29

Sjoert schreef:
...In dit topic graag de meningen over de moddies.

Oeps, dit lees ik nu pas Ik zal "braaf" zijn

malije

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 13:31

ik vind de modje's super!

alleen wat ik wel jammer vind is dat ik helemaal opnieuw een acoutn moest aanmaken,nadat ik gehackt was,het advies schrijf een pb naar bartvb ofzo?ik dat doen,nooit een reactie gehad,mijn enige vraag was of me wachtwoord naar me nieuwe email adres gestuurd kon worden,maarja heb der niet eens een reactie op gehad beetje jammer!

voor de rest vind ik dat ze het super doen

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 13:54

Ik vind dat de moddies het goed doen, degenen die ik bezig zie dan Ik heb er totaal geen moeite mee als mods hun eigen mening verkondigen (op hun manier), het zijn tenslotte net echte mensen Ik probeer daarin toch wel een scheiding te maken tussen de mod in functie en als Bokker.

MSQuincyTE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 15:26

Ik vindt de moddies ook goed hun werk doen en verdienen van mij ook een pluim

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 15:57

Nu begrijp ik weer niet waarom het andere topic gesloten is.
Heb wel een vermoeden: Dit topic is over het algemeen positief terwijl in het andere topic ook opbouwende kritiek stond die nu dus op een makkelijke manier verdwenen is.
Toch jammer.

Alane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 16:01

nee hoor, Sjoert heeft het me gevraagd.
Deze liep al wat langer...
Je kunt toch zo uit dat andere topic quoten.

ThePast03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 16:05

Alane schreef:
nee hoor, Sjoert heeft het me gevraagd.
Deze liep al wat langer...
Je kunt toch zo uit dat andere topic quoten.

Mijn excuses dan.
Maar dat is dan toch ook een beetje de onduidelijkheid.
Als er werd gezegd dat het in overleg was gegaan met TS had ik zeker de reactie niet geplaatst.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 16:13

Jasper schreef:
Daarnaast mag je (vind ik) best van een Mod vragen om een zekere volwassenheid te tonen. Een Mod heeft een toezichthoudende taak en daarmee gepaard gaat een zekere voorbeeldfunctie. Immers gezag dwing je niet af maar zal je moeten verwerven. Puberaal taalgebruik stoort mij daarom ook. Prima voor de gemiddelde user maar als Mod wordt er net iets meer terughoudendheid gevraagd.
Nogmaals: ik zie de meeste Mod's uitstekend werk doen en ik bewonder hun inzet en doorzettingsvermogen. Het zou Bokt sieren wanneer het commentaar en de vraagstelling van Alane als opbouwende kritiek kan worden gezien. De wereld (en ja, helaas, ook Bokt ) is altijd aan verbetering toe.

Hier ben ik het helemaal mee eens!

Verder vind ik ook dat de laatste tijd wel heel erg snel topics op slot gezet worden.

Over de grap in het onderschrift het volgende: Persoonlijk stoor ik me er niet aan maar ik kan mezelf het wel heel goed voorstellen dat ik het kwetsend zou vinden als mijn schoonmoeder net overleden zou zijn.
Denk je ook eens in hoe bokt zou reageren als je het woordje schoonmoeder zou veranderen in een ander woord (kind, moeder, vader, islamiet etc.) en vraag jezelf af of het nog een leuk grapje is?
Grapje of niet als het mensen zodanig kwetst denk ik dat je als "groene boktgebruiker" dat gewoon niet moet doen.

Wat betreft vrijwilligheid en taalgebruik:
Natuurlijk kost het veel tijd en energie maar je bent er zelf aan begonnen en ik neem aan dat mensen er aan beginnen omdat ze het leuk lijkt. Dan zul je ook moeten begrijpen dat je inderdaad een soort voorbeeldfunctie hebt en zeker niet andere mensen meer op hun taalgebruik kunt aanspreken als je er zelf ook niet op let.

En zodra mods gaan schelden in pb's naar gebruikers denk ik dat ze eens moeten gaan nadenken of ze echt wel geschikt zijn voor moderator.

Alane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 09:21

wat ik nog wel kwijt wil is de insinuaties die moddies soms maken als ze een topic sluiten, geef dan een gehele uitleg en al helemaal naar diegeen toe waar het over gaat of houd je mond dicht.....

MissJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 14:22

Ik ben over het algemeen blij met de moddies.
Uiteraard heb ik ook wel mijn twijfels over modddies.
Ook al bok je al lang voor je mod wordt, toch verwacht ik van de mensen die mod zijn dat ze met een bepaalde objectiviteit en onbevooroordeeld naar kwesties kijken.
dat hoort nou eensmaal bij de taak.
Als een mod dan in een openbaar topic reageert naar een user met de uitspraak:
"Jij hebt natuurlijk ook al een reputatie hier"
dan vind ik dat eerlijk gezegd alle perken te buiten gaan, en zet ik ernstige vraagtekens bij het functioneren van zo'n moddie.

Maar over het algemeen ben ik zeer tevreden, en leveren jullie absoluut goed werk.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 14:31

Zonder 'onze' Moddies, waar veel te vaak op gemopperd wordt, was heel bokt niet geweest zoals het nu is!

Dus ze verdienen ALLEMAAL een hele grote pluim en eigenlijk nog wel meer dan dat!