als er een slotje is word tenminste ook de reden uitgelegd..
wat je heel vaak op andere forums niet hebt...
en ze houden alles nog netjes onder controle ook..
*pluim*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alane schreef:soms is het wel leuk en aardig, ik wordt alleen ziek van die theemutsen die niets anders te melden op EA fora dan: dit staat niet goed zal even TeMmen.... en never nooit ergens interesse in hebben maar er schijnbaar een dagtaak aan hebben om alle topics door te spitten om te kunnen klikken (op het uitroepteken)
En verder hoe harder je huichelt en hoe beter je kunt liegen hoe meer je kunt bereiken....
Alane schreef:soms is het wel leuk en aardig, ik wordt alleen ziek van die theemutsen die niets anders te melden op EA fora dan: dit staat niet goed zal even TeMmen.... en never nooit ergens interesse in hebben maar er schijnbaar een dagtaak aan hebben om alle topics door te spitten om te kunnen klikken (op het uitroepteken)
En verder hoe harder je huichelt en hoe beter je kunt liegen hoe meer je kunt bereiken....
vlasta schreef:
Maar nogmaals ik was niet aan het solliciteren ik vind het gewoon heel erg kinderachtig om de mods zo zwart te maken op bokt terwijl dankzij hun IS er nog een bokt..
Alane schreef:nee dankzij de bokkers is er een bokt en dankzij bokt zijn zij mod
Sjoert schreef:...In dit topic graag de meningen over de moddies.
Alane schreef:nee hoor, Sjoert heeft het me gevraagd.
Deze liep al wat langer...
Je kunt toch zo uit dat andere topic quoten.
Jasper schreef:Daarnaast mag je (vind ik) best van een Mod vragen om een zekere volwassenheid te tonen. Een Mod heeft een toezichthoudende taak en daarmee gepaard gaat een zekere voorbeeldfunctie. Immers gezag dwing je niet af maar zal je moeten verwerven. Puberaal taalgebruik stoort mij daarom ook. Prima voor de gemiddelde user maar als Mod wordt er net iets meer terughoudendheid gevraagd.
Nogmaals: ik zie de meeste Mod's uitstekend werk doen en ik bewonder hun inzet en doorzettingsvermogen. Het zou Bokt sieren wanneer het commentaar en de vraagstelling van Alane als opbouwende kritiek kan worden gezien. De wereld (en ja, helaas, ook Bokt ) is altijd aan verbetering toe.