Welke laptop het beste???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Samantha_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 16:01

Ik ga vanavond een topic op eenmaal andermaal maken voor de laptoptas!

This_is_me

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-06 18:40

Nou ik heb er een hoor!! Twas effe zoeke.. Maar het is de Acer Aspire geworden en dan het nieuwste model. errug mooi beeld!! Als ik daar mijn gemaakte foto's op bekijk kan ik daar geen genoeg van krijgen. het beeldscherm is nog mooier dan op mn gewone pc.. Hebben nu ook rauter. Dus draadloos internette.... Ook errug makkelijk haha en een stuk gezelliger als je met zn 2tjes in de woonkamer kan zitten ipv appart.. Heb er een mooit tas en muis bij gekregen..

Bedankt voor jullie reacties iig!!

Bella_Donna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 23:16

ik kreeg er ook een tas en muis bij.. die tas is ERG handig
en mocht je accu niet goed zijn wat bij mij dus was...ik ben aan het nummer van Acer zelf gekomen... (het bedrijf waar onze school een deal mee had deed dus niks met de klacht over de accu's)

veel plezier er mee!!

This_is_me

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-06 23:20

ik heb tot nu toe geen klachten over de accu.. Ik moet hierbij wel zeggen dat ik vaak op het gewone spannings net werk.. Ik gebruik die accu dus echt als ik in de trein of wat dan ook zit.. Zal er hoop ik dan niet zo veel problemen mee hebben

Mandy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 23:21

ik heb ook pas een nieuwe laptop een acer was 1600 euro en de accu gaat veel langer mee dan 2 uur :s zit alles op en alles aan dat ding....

This_is_me

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-06 23:26

zo ik heb de helft minder betaald dan jou, dan mag het ook wel datie langer dan 2 uur meeg gaat haha..