Commetaar in topic over nieuwprijzen ed.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dobbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 23:51

Wij zullen wel een van de eingen zijn alane. Maar ook ik wil graag ergens op gewezen worden als het ergens ander goedkoper is, zou daar erg blij mee zijn,

coydog

Re: Commetaar in topic over nieuwprijzen ed.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 00:12

Ik ga tegenwoordig dan maar over tot het sturen van een pm om de TS niet te beschadigen.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 01:20

coydog schreef:
Ik ga tegenwoordig dan maar over tot het sturen van een pm om de TS niet te beschadigen.

Soms is me dat net teveel werk....
Je moet an het topic in de gaten houden om iedereen te berichten en soms meer dan 1 pb sturen.... Dus bikkelhard in het topic..... ook om TS te beschermen hoor... die kan natuurlijk ook een foutje hebben gemaakt :J

@ Dobbel: ga weer met je mee, nog even en we kunnen beter samen gaan wonen, zo vaak we met elkaar meegaan

Ann

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 07:54

dobbel schreef:
Wij zullen wel een van de eingen zijn alane. Maar ook ik wil graag ergens op gewezen worden als het ergens ander goedkoper is, zou daar erg blij mee zijn,

Ik ben het hier ook mee eens. Meestal kijk ik zelf eerst wat/waar aanbiedingen zijn elders op internet, maar vind het erg prettig om er attent op te worden gemaakt als dit product ergens goedkoper is.

Met alle respect voor de verkopers: handel is handel, en af en toe zie je hier prijzen voorbij komen voor 2e hands producten...

Alane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 12:02

daarbij, als een aspirant koper het object zo graag wil hebben omdat het bijv. moeilijk te verkrijgen is of wat voor reden dan ook, dan zal die aspirantkoper zich er weinig van aantrekken .. waadoor ik me dus afvraag of een verkoper in zo'n geval bewust probeerd een aspirantkoper te flessen....

Moniek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 12:13

ik heb het nu ook een topic die ik heb geopend.
Ik bied daar een deken aan van harryshorse waar ik 2 weken geleden 160 euro voor heb betaald.
De bon heb ik nog om eventueel mee te sturen.
Word er gelijk gezegd dat er bij een andere zaak ze er al voor 130 zijn in de opruiming.
Ja heel vervelend want ik heb er nu eenmaal meer voor betaald.
en toen kwamen ze er nog achter ook dat die deken in de opruiming niet gevoerd was wen die van mij 300 grams is.
Dan denk ik doe eerst je huiswerk goed inplaats van onodige berichtjes te plaatsen.

Yvie_Juudje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-06 12:46

Dat bedoel ik.
Het gaat erom wat de PS er voor betaald heeft, mensen moeten dan zelf maar kijken of ze er op willen bieden of niet.

Netje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 12:55

Tuurlijk, maar omdat je het ervoor betaald hebt, betekent dit niet dat je het ervoor terugkrijgt (dan had je het moeten ruilen).

Nog een ander klein voorbeeldje: bij commercieel biedt iemand nu 'heel goedkoop' Anky-pads aan € 48 incl. verzenden. Dat vind ik al niet heel goedkoop, want waarom zou je ze dan niet gewoon in de winkel halen... Al die rompslomp voor € 2 euro, met risico van zoekraken in de post, etc. Maar goed, dat moet iedereen zelf beslissen. Maar als er dan ook als nieuwe kleur Lilac wordt aangeboden en je weet dan dat ie op dit moment nog bij Ooteman te bestellen is voor € 41,50 incl. verzenden, dan mag dat best gezegd worden: scheelt € 6,50 en dat is een hoop geld. Natuurlijk moet iedereen dan maar weten of ze het alsnog doen. Maar TS moet ze nog voor ze gaan bestellen, dus ze gaat niet het schip in met die dingen. Zoals al eerder gezegd ergens in dit topic: als je geen kommentaar wilt, dan moet je het op Marktplaats of Speurders of zo zetten...

Alane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 13:55

en wat de mensen die "commentaar" geven bedoelen is dat er dan meestal gezegd wordt:
"ik heb er 150 euro voor betaald" en dan "bieden vanaf 100 euro excl. verzendkosten"
waar je dan een reactie op krijgt van:
" daar en daar kosten ze nu 100 euro nieuw..."

ik heb eigenlijk nooit gezien dat iemand een andere prijs er neer zette als iemand het volgende aanbood:
deken, np 150 euro bieden vanaf 25 euro excl. verzendkosten.

dobbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 14:10

Precies alane als dat zo zou zijn zou je mij niet horen maar ja ik let er dus wel heel erg op en zie ik enorme prijsverschillen dan meld ik het wel even, voor bijde partijen, zodat je of je prijs kan aanpassen en het als nog leuk kan verkopen en de koper er op attenderen dat het elders nieuw net zo duur of goedkoper of zo is,

Mensen die geen reactie willen moeten niet op bokt willen verkopen het is een forum waar iedereen wat op kwijt mag