Kopen via Internet!!! o.a. Bokt. Problemen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Titsia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 16:54

Heb via bokt voor Azie iets "gekocht" nog niet gekregen omdat mijn betaling zogezegd niet is aangekomen, terwijl ik wel de rekeninguittreksels al laten zien heb waar op staat naar waar het gestort is, wanneer en hoeveel het bedrag was. Ik vergeet gewoon constant om naar mijn bank te gaan en te vragen dat zij het even nachecke of zelf contact op nemen met de Postbank ach ja

NoaFleur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 15:02

Ik heb ook iets gekocht via i-net vorige week. Ze zou het dinsdag posten maar ik heb nu nog steeds niets ontvanegn en op mijn mail reageert ze niet meer.
Dus als er hier mensen zijn die wel eens in Dalfsen komen en me willen helpen, graag

_yvonne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 15:24

ik verkoop ook af en toe iets via bokt en mp als ik het geld heb ontvangen gaat het metteen de volgende dag op de post. wordt soms wel gek van de foto's versturen en dan geen reactie's meer ontvangen. sommige mensen bieden maar wat.

DeSa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 18:16

Ik heb hier op bokt al eens gehad dat iemand ergens op bood, ik heb diegene toen een pm gestuurd of ze haar gegevens wilde pm'en, niks meer van gehoord en ze kwam wel nog gewoon op bokt, daarna nog een pm gestuurd maar weer geen reactie.
Momenteel heb ik een halster verkocht aan iemand op marktplaats ze beweerd het geld overgemaakt te hebben 2 weken geleden meteen die dag wilde ze dat ik het opstuurde, maar ik wacht liever totdat ik zeker weet dat het geld er is. Kreeg ik deze week mijn giro afschrift en het stond er niet bij, dus ik haar een mailtje gestuurd dat het er niet op stond. Vroeg ze wat er gebeurde als het niet aankwam, toen zei ik dat het heus wel kwam, begon ze weer te zeggen dat ik het op moest sturen maar ik ben niet op mijn achterhoofd gevallen

Anoukie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 18:25

Ik koop en verkoop regelmatig via Bokt en MP. Eigenlijk nog nooit problemen gehad.

Little_Devil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 21:19

Ellende schreef:
Tegen mensen die zeggen iets te kopen maar het niet doen kunnen we niets doen.

Kunnen jullie wel iets doen dan tegen mensen waaraan je geld hebt overgemaakt, maar die gewoon niks opsturen??

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 21:28

Vooral de smoesjes zijn af en toe leuk. 'opeens' hebben ze iets anders gevonden, terwijl ze al tijden op zoek waren naar dat ene ..... (vul maar in).
Of ja ik wil het dol graag kopen, maaaaarrrrr heb nu geen geld. Ik pbje zodra ik het wel hebt.
Of ja ik heb van de week dit of dat gekocht, dus wil dat van jou niet meer kopen.
Of nog geen geld ontvangen? echt niet, nou heb het al 2x gestort. Zal van de week nog een keer storten. (kan aan mij liggen maar ik ga echt niet 3x iets betalen, als het al 2x niet is 'aangekomen'.)
enz enz.
Heb al een hoop smoesjes voorbij zien komen, en bij sommige zal het best wel zo zijn, maar..

1. Afspraak is afspraak dus koop gemaakt is ook kopen! (en dus niet de volgende dag iets anders gaan kopen)
2. Biedt alleen als je geld hebt...

Ik verkoop de laatste niet meer zoveel via bokt, de helft biedt fantasieprijzen, biedt incl verzendkosten terwijl er met megablokletters staat bieden is excl verzendkosten, ze laten na hun bod niks meer van zich horen enz enz. En dan had je nog iemand anders die het wilde hebben, maar iets minder bood en daar gaat het aan de neus voorbij.

Gelukkig zitten er ook nog wel een paar echte bieders tussen, maar de helft wat ik op bokt voorbij zie komen (vooral in paarden & pony's te koop) is allemaal penny.

Draakje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 00:40

het is gewoon jammer dat er een paar rotte appels tussen zitten....... niet alleen op bokt, maar ook op marktplaats enz.

Anoniem

Re: Kopen via Internet!!! o.a. Bokt. Problemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 00:50

Ik heb alleen een paard gekocht op bokt.maar dat zijn we zelf gaan ophalen,de verzendkosten werden wat veel .

Als ik iets koop dan probeer ik het zelf af te halen,ik zou evt nog een zadel willen.Als ik het zelf haal zie ik gelijk hoe het er uit ziet.

Liedje

Re: Kopen via Internet!!! o.a. Bokt. Problemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 09:35

silvana schreef:
Ik heb alleen een paard gekocht op bokt.maar dat zijn we zelf gaan ophalen,de verzendkosten werden wat veel .

Als ik iets koop dan probeer ik het zelf af te halen,ik zou evt nog een zadel willen.Als ik het zelf haal zie ik gelijk hoe het er uit ziet.

Ik denk dat de verzendkosten dan zo ongeveer duurder waorden dan het paard zelf

Ik kan eigenlijk nooit dingen ophalen omdat ik alleen maar een fietsje heb, dus ja daarmee kom je niet zo ver, maar als ik iets koop, dan is het nooit een groot bedrag.. dat overleef ik wel als het mis gaat Je weet gewoon dat de kans erin zit ( Niet dat ik er dan niet achteraan ga hoor )
Maar een zadel zou ik ook nooit op laten sturen nee... moet hij wel heel goedkoop zijn

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 10:07

Ik heb eigenlijk nooit problemen gehad. Alleen wel met BvA maar dat staat er los van. Ik heb een keer iets gekocht en toen heeft de betreffende bokker het direct opgestuurd zonder dat ik betaald had. Ik heb wel tig PM's gestuurd voor haar bankgegevens, maar die heeft ze nooit gegeven. Ik heb dus nooit betaald, maar ja, na zoveel PM's houdt het een keer op.....

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 10:19

Ik had ook een heel leuk topic swaarin ik allemaal dingen te koop aanbood en echt veel reacties hoor, maar zodra het puntje bij paaltje aankomt niets meer gehoord. Of ze willen geld in een envelop doen en dan opsturen ja dahag..

Ook heb ik het gehad dat ik interesse in iets had, had het hoogst geboden en nooit meer wat van gehoord.