Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dolfijns schreef:Maar goed ik ben nog steeds van mening dat het anders had gekund.
Maar zo als je al zelf schrijft ik mag mijn mening en grens hebben.
Citaat:Keiharde regels
1. Het is absoluut verboden andere personen - zowel Bokkers als niet-Bokkers - opzettelijk te kwetsen en/of uit te schelden.
ik kom uit een niet-paardennest, dus had ouders gehad die zilt van paarden weten. Die pony kwam niet, want mijn ouders vonden het stinkdingen. Punt uit, als ik later groot was moest ik er zelf maar 1 kopen.
Het bekende gezegde. Nou ik was groot, al heel groot eigenlijk, en ik wilde nog steeds een paard. Heb mijn spaarbankboekje geplunderd en ben op zoek gegaan naar een paard. Had nul comma nul verstand van paarden. Werd me gevraagd met of zonder papieren
Wat voor bloed?
Nou je snapt 'm. Paard gekocht, liefde op het eerste gezicht. Een paard dat veels te moeilijk voor mij was, een paard dat voor een ervaren ruiter geschikt is. Ik heb 'm nu 5 jaar. Ik heb heel veel geleerd in de 5 jaar, een onschatbare kennis opgedaan en mijn volgende paard wordt iets wat ik met zorg uitzoek omdat ik weet waar ik op moet letten. Toen mijn paard de eerste dag op stal stond vroeg de eigenaresse van die stal, wat eet hij? Hoeveel kg per dag?
Ik wist dat echt niet hoor, maar die vrouw lachte alleen maar en zei, komt goed, daar komen we wel uit. Ik heb de eerste jaren de kop van iedereens hoofd gevraagd, ik wil nl altijd alles weten. 
dolfijns schreef:Ben vaak wat recht door zee, Let wel het is niet mijn bedoeling om mensen te kwetsen.