Vinaba schreef:Kiwiko en RK en Sorane.
Denk ik.
Inderdaad! Daar dacht ik ook meteen aan.

En dan vooral Sorane.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vinaba schreef:Kiwiko en RK en Sorane.
Denk ik.
runningkawa schreef:meiske16 schreef:KiWiKo en Runningkawa!
hihi
Kim en ik vallen wel heel vaak in een adem
Sorane schreef:OMG zovaak wordt ik nu toch ook weer niet gequote![]()
Oscar schreef:
Ja, gek he?![]()
* hoppa, weer een quote erbij *
Statje?
Ja, vast wel!
Bart heeft toch niks te doen![]()
BartVB schreef:Natuurlijk is dat voor elkaar te krijgen, kwestie van zoeken op 'quote="..."' in de 2GB aan tekst die we verzameld hebben. Probleem is alleen dat dat nogal wat vraagt van de database server waardoor Bokt een half uur (of langer ) zo goed als onbereikbaar wordt.. Niet handig dus
Justy schreef:Dit is in een ouder topic (van 2004) al eens aangekaart, en dit was het antwoord van Bart:BartVB schreef:Natuurlijk is dat voor elkaar te krijgen, kwestie van zoeken op 'quote="..."' in de 2GB aan tekst die we verzameld hebben. Probleem is alleen dat dat nogal wat vraagt van de database server waardoor Bokt een half uur (of langer ) zo goed als onbereikbaar wordt.. Niet handig dus
Zullen we dat maar niet doen?
Wat voor topics je allemaal niet tegenkomt als je je PB-inbox uitmest
Marreke schreef:Goed, Bokt even down omdat wij een statje willen....
Tussen drie en vijf zijn de Nachtbokkers meestal actief dus dat valt af.
Daarvoor, voor drie uur dus, heb je de èchte verslaafden die niet willen/kunnen slapen... Kun je niet maken om die opeens zonder Bokt te laten zitten.
Nà vijf uur dan? Nee, dan zijn de vroege Bokkers er al. Gaat ook niet.
Midden op de dag dan? Ja, dat lijkt mij wel wat. Dan zijn er veel Bokkers die opeens "Spaans moeten gaan leren", volgens het Boktbeest. Grote kans dat dan ook iedereen persé wil weten waarom Bokt eruit lag en dat iedereen meteen gaat kijken of hij/zij in dat statje staat. Gevolg is wel dat Bokt enorm traaaaaaag zal worden op dat moment, maar ach... Alles voor een statje, toch?
Yessy schreef:ach pech dan, vannacht tussen 3 en 5? ofwel een ander moment dat er relatief weinig bokkers zijn!