Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Oscar schreef:De verkiezingen worden door de mods georganiseerd en de verkiezingen hebben altijd op ITP gestaan.
Als het doorgaat, dan zal het daar weer komen staan.
We zijn nog steeds aan het nadenken over een stukje automatisering in bijv. het aanmelden van paarden/pony's en het stemmen tellen.
We zijn het niet vergeten, maar op dit moment zijn er even andere prioriteiten.
Oa. de nieuwe forumindeling waar druk aan gewerkt wordt en waar erg veel tijd in gaat zitten.
Zodra er nieuws is, zal ik het hier even melden
meiske16 schreef:Misschien dat het dan beter is om dat de verkiezingen even uit te stellen tot medio zomer of eind van 2006. Het is nog 344 dagen het jaar 2006! Zodat eerst de nieuwe forumindeling goed kan draaien,en andere prioriteiten eerst aan bod komen.
Cloverdale schreef:heel begrijpelijk stef
nja ik wil de tijd er best wel insteken.. maar ik kan me voorstellen als mensen een 'bekende' bokker willen die wat vertrouwd overkomt
of misschien is er een optie dat het moderator team gewoon overlegt en eventueel 1 van hen of anders iemand die hun wel goed lijkt aan te wijzen(die dan de tijd erin wil steken)
ofzo..
Cloverdale schreef:heel begrijpelijk stef
nja ik wil de tijd er best wel insteken.. maar ik kan me voorstellen als mensen een 'bekende' bokker willen die wat vertrouwd overkomt
of misschien is er een optie dat het moderator team gewoon overlegt en eventueel 1 van hen of anders iemand die hun wel goed lijkt aan te wijzen(die dan de tijd erin wil steken)
ofzo..
stef schreef:*Grinnik* en owh wat heeft mn vent af moeten zien!
"schat, kom je naar bed?"
Nee, ben nog aan het tellen
"zucht"
"zucht"
"zucht"
Fun_Fun schreef:Misschien het zelfde opgeven als toen met de moderator's?
meiske16 schreef:Fun_Fun schreef:Misschien het zelfde opgeven als toen met de moderator's?
Dat is idd misschien wel een handig iets ja!
Fun_Fun schreef:Misschien het zelfde opgeven als toen met de moderator's?
Meiske16 schreef:@ Oscar: "het is een kwestie van geduld"
stef schreef:vriendjes politiek hou je toch..
Onderschriften met stem op mijn pony, bla bla
Als ze op mijn pony stemmen, wil ik dat ze stemmen omdat ze het een leuk beest vinden, niet omdat ie toevallig van mij is
Oscar schreef:Fun_Fun schreef:Misschien het zelfde opgeven als toen met de moderator's?
Klopt, met zoiets zijn we ook bezig
Althans: het principe kunnen we gebruiken, er moet nog wel wat aan gesleuteld worden