Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Steffie89 schreef:Bedankt allemaal natuurlijk.
Mijn geld krijg ik niet terug. Daar ben ik al lang achter. Maar ik wil wel andere mensen waarschuwen met het kopen van dingen.
Oscar schreef:Binko, het IP-adres is inderdaad bij ons bekend.
Helaas kunnen we hier weinig mee.
We kunnen bijv. wel zien of iemand actief is onder meerdere accounts, maar niet waar deze persoon woont, wat haar tel.nr. is etc.
Op verzoek van justitie wordt het IP-adres bekend gemaakt.
Kris25 schreef:Je hebt geld overgemaakt, dus heb je een rekeningnummer, een plaats en een naam. Dan moet het toch niet zo moeilijk zijn om iemand te achterhalen. Ook kun je binnen 30 dagen je geld terug boeken. daar be je nu te laat mee, maar misschien een tip voor de volgende keer? Tis wel naar dat iemand op zo'n manier probeert te profiteren van mensen.... Succes.
Yvonniej schreef:je hebt trouwens toch een bankrekening nummer + woonplaats?
FuRyoMaRLoeS schreef:Kris25 schreef:Je hebt geld overgemaakt, dus heb je een rekeningnummer, een plaats en een naam. Dan moet het toch niet zo moeilijk zijn om iemand te achterhalen. Ook kun je binnen 30 dagen je geld terug boeken. daar be je nu te laat mee, maar misschien een tip voor de volgende keer? Tis wel naar dat iemand op zo'n manier probeert te profiteren van mensen.... Succes.
Nee hoor je kan je geld niet terug laten boeken. Je hebt het namelijk uit eigen vrije wil over laten maken.
Daar heb ik natuurlijk als eerste aan gedacht
Vinaba schreef:Moddie!
Nee maar, het lijkt me toch wel dat dit mag ik bedoel informatie achterhalen van deze persoon?
Ik bedoel ze heeft toch geld gestolen?